1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dankjewel!

    Vanmiddag maar even de Edit mode induiken. :)
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging met me maat pro spelen , ik schiet van 35 meter hij stond 2-0 voor hij ging met keeper proberen te scoren dus ik schiet van 35 meter krigj ik die achiement niet ;s of moet dan in masterleauge ofzo
     
  3. Achillias

    Achillias Guest

    Ben ik nu zo goed of zijn de tegenstanders online zo slecht :D, ik win alleen maar :)
     
  4. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    en met welke club ?
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ML speel ik nu een tijdje en ik vind het echt te makkelijk. :mad:
    Settings op Top Player en Very Hard..

    Een speler hoeft maar een beetje snel te zijn of je kun de hele verdediging uitlopen. Niemand pakt je aan. :confused:
    Schoten van afstand zitten 9 van de 10 keer.. Net weer een wedstrijd begonnen, voor rust staat het al 5-0.
    Corners zijn belachelijk. De keeper komt veel te laat naar de bal waardoor de goal leeg is en je kunt koppen.

    Ik speel dan nu wel met Ajax. Misschien dat wanneer ik een slecht team (of dat standaard ML team) pak, dat het dan spannender wordt. Maarja, nadat je daar betere spelers bij hebt gekocht..

    Nee, ik denk dat dit spel alleen online leuk is nog qua tegenstand, helaas heb ik dat niet. Jammer.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel op Top Player met feyenoord en sta 2e in de competitie. In de aanval is alleen makaay goed, de rest is niet snel en sterk. Best een behoorlijke opgave.

    Met Nederland de het EK gewonnen. Mooi filmpje krijg je er daarna dan. Toppie
     
  7. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb al 20 schwalbes gemaakt zonder succes. Hoe maak je een succesvolle?
    * Wat ik heel jammer van het spel vind is dat de keepers waardeloos zijn, ze klemmen niks. Ze stompen alles voor de voeten van de tegenstander waardoor die met een rebound scoren. Als ik met een vriend speel dan wordt het elke keer 5-4 ofzo.
    * Bovendien vind ik het tempo van het spel iets te hoog.
    * En vind ik de scheids te streng. Je krijgt nu regelmatig rood voor gewone slidings op de man, niet eens van achteren of doorgebroken.
    * En de herhalingen zijn heel erg schokkerig.
    * En in de openingspost staat dat er nieuwe passeermogelijkheden zijn, nou ik heb nog niks nieuws kunnen ontdekken, jullie wel?
     
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel sinds gisteren en ondanks dat ik een die-hard PES fan ben, ben ik echt zwaar teleurgesteld.
    Fifa 08 vond ik redelijk, maar PES2008 is gewoon echt heel slecht. Dramatisch gewoon.

    Online is het niet te spelen vanwege de lag, waar het in PES6 goed te doen was hebben ze het nu werkelijk compleet verkloot. Dat vindt ik erg jammer aangezien dat de grote kracht van het spel was in mijn ogen.

    Dan maar offline spelen, misschien gaat dat beter.. Nou nee dus, dit spel gaat zo snel dat er geen touw aan vast te knopen is. Elk stukje realisme uit PES6 hebben ze overboord gegooid. Het lijkt werkelijk nergens op. Wat de keepers verder doen is me een raadsel, want bij Bal op het dak 4 doen ze het beter.

    Nooit gedacht dat ik dit ooit over een PES game zou zeggen, maar tot nu toe is het echt een totale miskoop. In mijn ogen was PES6 echt vele malen beter.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En iedereen vond PES6 juist te langzaam :confused:

    Op de PS2 ging het allemaal nog veel sneller en daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen.

    Ach ja, als Interfan ben je natuurlijk gewend om het balletje wat sneller rond te zien gaan :9
     
  10. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond de snelheid van PES6 juist perfect... Daar kon je tenminste nog fatsoenlijke combinaties maken.
    Ik wacht even af of er een patch tegen de lag komt, maar ik zie het somber in dit jaar voor PES>
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Moet je Chun-Soo Lee bij Feyenoord zetten (of heb je dat al gedaan?). Die is razendsnel en nog beter dan Makaay volgens mij (vergelijk de stats maar).

    Je weet zeker dat je vanaf 35m schoot?
    Kijk anders even bij je statistieken, daar kun je controleren of het echt verder dan 35m is.
    De achievement krijg je na de wedstrijd.
     
  12. ijsmannetje

    ijsmannetje Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    cheaters!!!

    was in het leaderboard aan t kijken en nummer 1 player6666 :eek:heeft 100 wedstrijden gewonnen met allemaal 3-0,dus er is nu al een truukje om de boel te belazeren,waar kan ik die gasten aangeven dat ze cheaten????
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee nog niet erbij gezet. Maar ff doen dan :)
     
  14. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik schoot ongeveer iets voor de middenlijn :confused:
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10

    De echte goeie spelers gaan nog niet online omdat het lagt lijkt me. -_-
     
  16. pagutry

    pagutry Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de eredivisie gewonnen met Ajax, maar ik krijg die achievement niet .
     
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij moet je alle NL clubs verslaan en heeft het niks met het winnen van de eredivisie te maken.
    De achievements zijn ook niet echt goed gekozen...
     
  18. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook nog ff een wedstrijdje tegen ajax winnen dan krijg je hem
     
  19. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet ultimate player nie
    Achieved when you have played 500 matches, scored 1000 goals and have won all leagues and cups
    Dus je moet toch de eredivisie doen als je deze achievment ook wil hebben
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    daar ligt het aan... ajax haha die verdienen geen archievement :9

    maarre das wel klote had dat vorig jaar ook met pes 06 kreeg ook geen archiement... speelde met psv by the way
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina