poeeeeeeeeeee, das een moeilijke, maar ik denk toch dat je voor Splinter Cell moet gaan Just buy Mech Assault man.....
goh lijkt ergens best veel op mijn thread (zie mechgames) maare ik heb geen idee, ik ben ook aant zoeken. mij leek battle engine aquila wel gaaf (vooral het loop/vlieg-gedoe is wel rlx, je kan zo in een vliegtuigje veranderen of weer terug naar de grond en de enorme veldslagen waar je in terecht komt) maar k hoor nou ineens heel veel : da's een boutspel....maar niet heeft argumenten dus kweet niet in hoeverre dat klopt Mechassault leek me ook wel vet, vooral omdat je alles in puin kan leggen (en hij is goedkoper )
k heb mechassault nog niet gespeeld.....vin de filmpjes van battle engine aquila overtuigender dan die van mechassault (zal wel aan mij liggen) volgens mij is mechassault alleen beter in dat alles kapot kan, maar battle enige aquila heeft grotere battles en vlieg-sim wat mij wel aanspreekt. Voorderest zijn het praktisch dezefde games (alleen is mechassault in 3d en bea in 1d person) moeilijk moeilijk moeilijk kijken of ik em ergens eerst ff kan checken...
hmm t gemiddelde van de bea reviews ligt op een 7.5 en die van mechassault boven de 8.....nee sorry foutje....mechassault krijgt over het algemeen ongeveer een 9....(shhooww niet slecht)
Mech Assault. Goed te doen. Tenzij je teveel geld hebt, moet je wachten op Steel Battallion he. Want die gaat echt ownen als mech game.