Games forum opsplitsen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Scotch, 23 jan 2003.

1. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Kan het games forum niet opgesplitst in aparte hokken per genre? Ik vind het namelijk erg onoverzichtelijk worden, omdat er elke dag weer 10 nieuwe threads staan. Of misschien zouden nieuwe threads sneller gesloten moeten worden als er oude threads over het onderwerp zijn.

Misschien aparte hokken dus voor Action, Race, Sport, RPG oid ?

2. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk
    Ik ben voor een opsplitsing van het forum

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    i dunnow.. dan lijkt het forum me een beetje vol worden met weer 7 nieuwe forums erbij ofzo.. nu kan je in een forum blijven en daar kijken wat er voor nieuws is over games. anders zou je door alle andere fora heen meoten browsen voor verschillende topics..

misschien ooit als het ECHT heel druk wordt.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ff kijken nog maar of het haalbaar is om te doen.

5. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    hoop niet dat jullie dat doen want dan krijg je hetzelfde als op het gamez forum en dan krijg je ook weer het gezeik van welke game hoort waar vooral met games als driver (is het race of action)en hebben de mods veel extra werk erbij

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee geen opsplitsing!!! *Krijgt beelden van 2e fokforum :{

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee opsplitsing doen we maar niet. Ik zat wel te denken om de toptitels een centraal topic te geven. Alle info kan dan daar gepost worden. Naar een idee van Fok/GoT.

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Opsplitsing lijkt me maar niks,en ik vind het niet eens zo druk in het games forum,5 min per dag en je hebt alles alweer gelezen,dus dat erg mee,en met opsplitsen tsja... dan moet je weer 7 x heen en weer flitsen om te kijken of hier en daar iets leuk te zien is,je kan beter de thread starters een duidelijk naam eraan laten geven,en anders doen soms de mods dat wel als het zo erg is,nee ik vind het goed zo,don't mess with perfection :+

9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Opsplitsen is niet nodig.
    Als iedereen de zoekfunctie gebruikt scheelt dat al de helft aan nieuwe topics en wordt het wat overzichtelijker.

10. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je gewoon dat er bijvoorbeeld een centrale Splinter Cell thread, centrale MechAssault thread, etc komen? Dat vind ik ook wel een goed idee.
    Punt is, dat als ik thuis kom van m'n werk en ik check dit forum dat er in het games forum op bijna de hele eerste bladzijde nieuwe posts staan, maar vaak zijn erg veel topics dubbel/overbodig/etc. Een vraag van: "is Splinter Cell het kopen waard?" zou net zo goed in een centraal Splinter Cell topic kunnen.

11. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Een apart forum voor rgp's en een apart forum voor fps's is wel een goed idee..

Of kan het board 'Games' niet nog een keer opgesplits worden oid?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het kan wel, alleen als je eenmaal begint moet je het ook goed doen. EN niet alleen FPS/RPG maar dan ook meteen alle andere genre's erbij betrekken, en dat zien we niet zitten.

13. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Andere genres noem je gewoon overige. :+ :9

Maar ok.. Tis zo ook wel goed. :cool:

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan doe je die andere genre's te kort. Dat doen we dus niet :cool:

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Maar dat doet men dus niet! |:- :'-(

16. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Maak er een aparte thread voor, stuur alle members een mail, maak ut super-advanced.. 8)

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    of je doet aangeboden en gezocht of je doet al die advertenties die nie over de xbox gaan zoals snes gezocht en al die troep apart en un duidelijke treadnaam scheelt ook heel wat

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry beetje off topic:maar kunnen jullie niet eerst een hele grote post neerzetten,bijvoorbeeld zet het in de mail waar je de pas mailt van,gebruik de zoekfunctie altijd voor je een nieuwe thread zoekt,als je dan het antwoord niet vind maak een nieuwe thread indien het nodig is,want nu weet steeds geen ene nieuwkomer hier dat ie de zoekfunctie kan gebruiken,ik op het begin ook niet totdat ik het zag bij anderen,dus als je het in de mail vertelt zullen de nieuwkomers het gelijk weten,want anders blijven die andere nieuwe threads hier komen,en zoals amgictape zegt,dan krijg je steeds weer een vol blad met topics die soms al aan bod zijn geweest

19. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook een apart forum maken voor gebruikerservaringen met games. Vaak is het toch lek om ervaringen van forumgamers te lezen dan dat je verplicht bent een Engelstalige review te lezen of een blad te moeten kopen. Ok, bij Xboxworld.nl hebben ze ook wel reviews, maar als je net een review zoekt over een bepaalde game, is er een grote kans dat die er niet bijstaat.

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het ging over het games-forum hoor! :confused:
    Xbazar is overzichtelijk zat, met de zoekfunctie gaat het perfect.

Deel Deze Pagina