Naam van de Clan: The Dutch Predators Geschiedenis van de Clan: The Dutch Predators is een clan die begonnen is in 2004, alleen is nog niet zo heel bekend maar daar gaat hopelijk binnenkort verandering in komen Clangames: Call of Duty 4 Members: TDP Dutch King TDP BAS NL TDP Drakaneo TDP Sentenal NL TDP TERROR TDP Stylaz Website: www.thedutchpredators.com The Dutch Predators
Ik heb voor de clan The Dutch Predators een topic gemaakt om ze een beetje te helpen, maar ik zit niet in de clan van The Dutch Predators ..
TDP Tnx Gamble ennu dirtyDutchz, jullie ook veel s8cces en we gaan zeker een keer Clanmatchen wat betreft ''The Dutch Predators'' naam, it's a classic name with style...
Haha Achievem3nt NL is dat niet M3T4LF34R? Die gast steekt z'n tijd in het downloaden van GameSaves, vervolgens zet hij die op z'n computer zodat hij in 2 tellen de 1000 Gamerscore van dat spel heeft. Zielig en erg triest. Hij is wel goed in gamen verder maar mkay.
agja Tilburgers kunnen gewoon geen namen verzinne j/k *) steeds meer tilburgers op dit forum .. we are taking over the world
kweet neitj of dat hem is want mr martini speelt gewoon heel veel games dat zie ik ook zijn gs komt er langzaam bij dus.
Achievements boeien me de laatste tijd niet meer echt. Al moet ik zeggen dat het wel leuk is om ze te unlocken.