Ik heb nu heel veel berichten gelezen over de verbinding via de router, maar ik kom er nog niet uit. Ik wil via de router mijn bestanden via de pc kunnen afspelen op de Xbox. De Xbox, internet en de pc is dus aangesloten op de router. De Xbox heeft dus geen rechtstreekse verbinding met de pc. Een rechtstreekse verbinding tussen de pc en de Xbox werkt wel. Via de verbinding met de router krijg de Xbox geen verbinding met de pc. Is dit op te lossen en zo ja hoe (anders heb ik dus voor niks een router gekocht). Alvast bedankt.
Ik heb toch gezegd dat ik al vele berichtje heb gelezen. Ik heb het antwoord op mijn vraag niet gevonden. Anders zou ik de vraag hier ook niet stellen.
Misschien is het dan beter om in dat topic de vraag te stellen in plaats van een nieuw topic te beginnen? Maar goed, dat moet een moderator maar beslissen...
hier gaan we verder Tip gebruik de zoekfunktie Het beste kan je je vraag stellen in de windows media delen thread ... Geef zoveel mogelijk info ... en lees ook de startpost directe link: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=98610