He, ik heb ff een vraagje: Ik las net dat artikel en wordt halo2 nu een soort splintercell??? met peaken en lichten uitknallen??/ Want dat soort games staan me echt niet aan, is me veel te stealth? DUs wordt het een stealth game of blijft het de vette recht toe recht aan battles houden??????
Peaken en lichten uitknallen betekend niet stealthy. Je krijgt hierdoor gewoon meerdere keuze's: Duke Nukem of Sam Fisher stijl.
oke. tnhx, maar ik wil niet dat de grote battles van halo ( level 5 of weg gaan, want die waren echt vet "
je hoeft echt niet te peaken of lichten uitknallen, volgens mij doen ze dat niet, het kan wel, maar je kun ze ook gewoon neerknallen.
oke, niet dat he dadelijk zo;n game wordt dat je cht stealthy moet doen,omdat je anders niet kunt winnen of zo, want dat vindt ik niet leuk, een beetje wel, nou ja, ligt er aan hoe, zoals Sc niet natuurlijk, maar zoals Sof 2 of zoals, RTCW of zo
Ik denk dat ze deze elementen in de game hebben gedaan omdat dat de game realistischer maakt.............
Ik wou je eerst als meest wispelturig manneke van het forum nomineren maar ik denk dat iedereen dat nu wel met mij eens zalzijn
voegt gewoon extra replay toe. als je bevoorbeeld 1 level hebt uitgespeeld in serious sam style. Dan speel je het level daarna gewoon over in Sam Fisher style. Lijkt me trouwens ook wel vet als ze aan het eind van het level rankings doen van: headshots,shotsfired, persons killed etc.
Iedereen die Deus EX heeft gespeeld zal weten dat het gewoon heel goed te combineren is; stealth + actie my €0,02
Ik haat rankings het moet gewoon in multiplayer kei hard door de boxxen klinken zoals in deel 1 maar dan meer. DOUBLE KILL TREPLE KILL QUATRO KILL KILLING SPREE RUNING RIOT
Het word niet echt stealth maar zoals wouter zei het is jouw keuze,als jij het niks vind laat je het toch liggen?gewoon een extra toevoeging bij de game.Gewoon weer een extra optie erbij