1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst weer opgepakt en ff alle songs 5 sterren op medium doen en dan vind ik het wel weer genoeg, dan maar gaan wachten op 3, slash zit er in !!! ik als hardcore slash van en ook reallife gitaar speler ben er dus al helemaal klaar voor!
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ohhh...Ik had net echt bijna Who was in my room last night 100% gehaald op Expert. Maar ik miste op het eind één hammer-on! :mad: Wel balen. M'n controller deed het net trouwens wel weer gewoon lekker. :)
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je Slash wil verslaan op Easy in GHIII, moet je minstens Jordan op Expert kunnen spelen in GHII.. GH3 wordt namelijk 10 keer zo moeilijk



    :+
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    nou dat valt ook wel weer mee ;)
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg ook maar wat, je moet mij nooit al te serieus nemen :+
     
  6. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik las op IGN was dat de nummers moeilijker zijn, maar dat de tijd waarin je de note moet hitten langer is geworden.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja gamespot vertelde het zo: de noten zitten verder uit elkaar, meer afwisseling en meer 3 noten tegelijk, maar de hammer ons en pulloffs hoef je niet zo netjes te doen om ze te halen.

    dus noten raken wordt makkelijker, maar het patroon is moeilijker.
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan wordt de hyverspeed mode ook iets meer overbodig. Ik heb het altijd dom gevonden dat een game makkelijker en beter speelt met een cheat...
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, meestal he. :9

    Je kan trouwens ook verschillende niveau's hyperspeed krijgen in GH3. Dus telkens iets sneller.
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had in de demo het gevoel dat de Rock meter minder snel daalt, je maag volgens mij meer fouten maken, voordat je af gaat.
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!!!

    Ik heb net deze nummer 5* gehaald op Expert :|

    - Beast and the Harlot
    - Institutionalized
    - Carry me Home
    - Hangar 18 (315K, w00t!)

    Wat betekend dat ik nog maar 3 nummers moet om alle nummers 5* op Expert te halen! Psychobilly Fucker (bijna 5 sterren), Misirlou (what tah bitch! Dat strummen is nog altijd lastig, ik kom wel telkens verder), en ook nog The Trooper die ik echt BIJNA heb, ik heb alleen nog iets meer geluk nodig.

    Zucht..nog maar 3 nummers! Ik hoop het klaar te hebben voor de release van GH3.

    Ook heb ik Jordan bijna nog een keer uitgespeeld, want ik had het al een keer op m'n andere account...Maar ik krijg 'm gewoon niet, die solo is echt ZIEK.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Petje af hoor Bassie! Doe het je (nog?) niet na, heb nog niet eens alles op hard uitgespeeld. Kom niet langs Free Bird...

    Blijft desondanks een heerlijk spel!
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Nice Bassiej! Is het op Bassmeister of op die andere? Ik had Hangar 18 ook laatst gehaald met 5* op expert. Makkelijk :p
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Op Dr Bassmeister. :9 Ik had 'm ook daar al een keer 5*. Maar ik verknalde het de vorige keer altijd bij dat ene solo deuntje die telkens terugkomt...snapje wat ik bedoel. Ik hammerde steeds niet goed genoeg...Maarja, ik heb 'm weer. :)

    Ik kan echt niet wachten om Through the Fire and Flames te spelen op GH3....
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    ja dat HO stukje met die rood+geel chord.
    Maar moet je nu serieus nog 3x 5* op Dr Bassmeister. Dus niet op BassieJ? Want op je ouwe kunnen we het toch niet zien.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jepz, want ik heb niet veel vertrouwen erin dat m'n oude account nog gefixed kan worden met m'n MPoints en zo.

    Maarja, morgen ga ik weer blokken om The Trooper te halen. :) Want dat nummer is echt badass...
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    YEAH, The Trooper heb ik nu ook 5*...Eindelijk!!! Wat was dat een lastig nummer...

    Nu nog Misirlou en Psychobilly.

    Misirlou moet ik nog aardig aan werken, want ik krijg nu telkens 160K, en ik schijn dus 202K nodig te hebben. :9 En bij Psychobilly Freakout nog iets van 10-15K. Ik wil die achievement ECHT hebbe!!!
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Whaha! Jij bent on fire :p
    Gister ook weer 4 nummers erbij gehaald met 5* op Expert:

    Stop
    Laid to rest (hammeron van 10 minuten anyone)
    Freya (pfft, srsly)
    YYZ

    Nu met ik er nog maar iets van 6. Maar ik ga je niet inhalen, geen zorgen :p
     
  19. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost deze nu nog?? Of verkopen ze GT II niet meer??
     
  20. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Je mag de mijne hebben voor 60 incl. Hij ligt in de winkel voor 80-90.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina