Ghost Recon

Discussie in 'Algemeen' gestart door XForce1, 22 jan 2003.

1. XForce1

XForce1 Guest

Heb GR van het weekend gekocht, eigenlijk houd ik niet zo van die strategische spellen maar de verhalen over dit spel waren toch behoorlijk lovend.
    Het ziet er allemaal zeker goed uit maar moet nog wel even flink inkomen en dat strategische gedoe.
    Kan iemand me misschien wat tips geven hoe ik dat eerste level moet aanpakken want ik doe echt maar wat.
    Volgens mij moet hiet niet zo moeilijk zijn als ik maar effe een beetje in de goede richting kom.
    Alvast bedank

ps vind dit spel wel een stuk leuker als UC die ik hiervoor heb teruggebracht

2. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft een tactisch inzicht nodig, want je kan niet eventjes op je vijanden inhakken, meer een stealth-approach en indien nodig, maaien met die zooi :D

Begin de levels gewoon met rustig gebied voor gebied uitkammen en via je map naar je objectives lopen.

tip: execute everybody

deze vind ik ook beter dan UC, meer diepgang dan alleen hardcore fraggen (heeft ook zo zn voordelen op zn tijd, maar heb halo al ;) )

3. Robbie 101

Robbie 101 Who wants more!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je wat tips voor mission 1 geven.

Dit is een echte wildernis level. In dergelijke levels ga ik altijd snel te werk. Zoals Teiz al zei gewoon gebied voor gebied uitkammen. Maar denk ook aan crossfire. Bij de special objective van deze map moet je een tentenkamp uitkammen. Hier komt crossfire heel goed van pas. Zorg natuurlijk ook dat beide teams elkaar goed cover geven.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie. Veel succes
    And maybe sya at Xbox Live.
    :D

4. XForce1

XForce1 Guest

XBOX Live???? Zal eerst nog maar even goed oefenen, anders ben ik loslopend wild.
    Als ik in mijn m,ap 1 x klik op het veld dan stuur ik daar 1 team heen, klopt dat?

5. Robbie 101

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan. Bovenin een balkje staat of"both teams, Bravo team ofof Alpha team". Als er staat both teams en je klikt een keer op een locatie op de map, dan stuur je beide teams naar die locatie. Maar dat bovenste balkje kun je veranderen door erop te klikke. Dit verandererd dan in of Alpha team. Klik je nu op het veld dan stuur je maar een team er op af.

Nog meer vragen? :D

6. XForce1

XForce1 Guest

Nog niet maar die gaan nog wel komen denk ik
    Tot nu toe word ik alleen maar neergeknald, zie iedere keer te laat van waar ik bescchoten word

7. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil deze game ook !! 8) iemand die hem kwijt wil voor 35 euro incl verzendkosten ?? :)

8. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon is gewoon het beste tactical shooter spel wat er op dit moment is en is geweest na Rainbow Six: Rogue Spear.
    Ik speel GR nog dagelijks online op de pc (met me headset natuurlijk .. want er is niks leukers dan op Elite co-op missions doen).
    Alleen je hebt de uitbreidingen niet (Desert Siege en Island Thunder). Das wel jammer want die zijn echt top.
    Maar Raven Shield wordt ook echt topper.

9. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ghost Recon gekocht en hijs vet

Ik speel op veteran alleen hoe kan ik defend spelen want hij is nog niet ge-unlocked?????

10. Robbie 101

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al 31 tasks behaald en heb al superveel unlockt. Trouwens wat is jullie favorite ghost.

Deel Deze Pagina