Bestaat er een verlengkabel voor de controller?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sp†ke, 13 jan 2003.

1. Sp†ke

Sp†ke Become a Legend

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds twee weken heb ik een nieuwe TV ( 70cm 4:3 ) en nu zit ik zo ver van mijn beeld af dat de kabel van de controller te kort is als ik de xdoos netjes in de kast laat staan |:- Weet iemand of hier al verlengkabels voor te koop zijn?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Pfff dan game je niet genoeg en zijn je ogen te goed. Ik zit nu op een meter afstand van een 55 cm tv (die hangt boven me aan de muur). Ik kan hoogstens 2 meter ervanaf zitten anders zie ik niks meer. En ik ga niet me bril daarvoor op doen.

4. Tijdje geleden kon je ze gewoon bij de free record shop kopen. Kosten 8 euro en dan heb je 2 meter extra kabel. Werken perfect.
    Maar ik ben al een paar keer bij de Frs geweest om er nog een te halen maar ik zag ze niet meer liggen in leiden en den haag.

5. Sp†ke

Sp†ke Become a Legend

Leuk Bevonden:
    0
    nou..., ik zit gemiddeld 10 a 12 uur per dag achter een beeldscherm (monitor) en met mijn kleine TV kon ik eerst ook niets zien, maar dit beeldje is echt super :cool:

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik gebruik verlengkabels van MediaMarkt. Mijn zeun rent zo ongeveer de hele kamer door als ie een actiespel speelt... :) 'Tis bovendien makkelijk met multiplayeren, dan heb je wat meer ruimte...

7. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Media Markt 7.99€ 3m xtra verleng kabel voor xbox/gamecube/ps2

8. Sp†ke

Sp†ke Become a Legend

Leuk Bevonden:
    0
    thankz ;)

9. NiNo

NiNo Guest

damn de draad van de controller nu is al 3 meter en als ik 3 meter ver van mn tv zit zie ik al geen reet |:-

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je hoeft niet perse het maximum te gebruiken. Ik zit ongeveer 2,5 mtr van mijn TV. Als de emoties oplopen heb ik slechts 50 cm speelruitme en dat is m.i. te weinig. Probeer jij maar eens op 3,25 mtr afstand te gaan zitten. Krijg je toch kramp in je handen.

11. Sp†ke

Sp†ke Become a Legend

Leuk Bevonden:
    0
    met die emoties heb ik al vaak gebruik gemaakt van de quick-release die in de kabel zit ;)

12. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    media markt heeft ze...

13. Atquard

Atquard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verlengkabel nodig?? 3 meter niet genoeg dan!.

Moet je anders toch ff door geven wat je doet, of eet, om z'n verre waarnemingsvermogen te krijgen met je ogen op een langere afstand dan de alreeds aanwezige 3 meters draad tijdens het gamen.

Toch die wortels ???

:cool:

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als jij op 3,25 mtr je TV-beeld niet meer kunt zien wordt het wellicht interessant om ofwel een bril te passen, ofwel te overwegen om een tv groter dan 10" te gaan gebruiken... ;) :+

15. Sp†ke

Sp†ke Become a Legend

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik heb glazen van -5.x aan alletwee de kanten, maar die TV geeft best groot beeld, stond ik zelf ook al van te kijken. ik merk wel nu ik een tijdje Splinter Cell aan het spelen ben dat bij hele moeilijke stukjes ik naar voren buig, maar toch ga ik binnenkort ff een verlengkabeltje scoren bij de Mediamarkt :)

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook controlleers met kortere kabels?:D

Deel Deze Pagina