Eerste avond beviel goed met rawdie gespeeld, 9 gewonnen 2 verloren, leuk zo'n avondje met nederlanders spelen
me ranked team slayer skill is 29.. maar speel laatste tijd alleen nog maar team doubles wat meer taktisch is vind ik
Ik vond het echt geweldig haha eindelijk is een keer lekker gespeeld The pit was echt ons level haha ik denk 5 keer gespeeld? Geen 1 keer verloren
Gamertag: Solar1ty Team slayer skill: 41 hoogste skill: 41 Heb tegenwoordig trouwens niet veel tijd om te gamen, maar voeg me maar toe als je wilt.
Zo morgen even wat Halo 3 doen, vandaag was ik naar mediamarkt geweest voor wat spulletjes heb niet veel gespeeld. Ik ben nu Skill 42 btw
Ik speel af en toe ook wel, zin in TS dan kan je me adden. Ben level 17 ofzo nu maar speel niet veel, ben bijna net zo goed als jerreby, hij is 43 ofzo.
Er blijkt weinig animo te zijn om te winnen in TS. Zijn er naast cookie nog mensen die hoog level willen? De bolderkar gaat zo weer weg dus voeg snel toe : TsS Enthalpy
Je mag me toevoegen, heb gisteren met cookie en joostbB zitten spelen en nog iemand en we wonnen alles We waren echt een perfect team haha dus als je wil mag je me wel toevoegen -> rawdiee
Als er mij nog nodig heeft moet je me maar toevoegen, ik ben level 15 geloof ik, maar dat komt meer omdat ik het amper hebt gespeeld en mijn Xbox kapot was gegaan. Maar nu hij weer teurg is vind ik het wel weer tijd om de Nederlanders heer en meester te maken in Team Slayer