Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Morgen ga ik ook Pro Evo 2008 halen_O_

    Ben zeer benieuwd naar de nieuwe footie van Konami. Fifa 2008 viel mij dit jaar enorm tegen. Van vrienden heb ik gehoord dat het allemaal erg lekker speelt deze Pro dus ik kan niet wachten:thumbs:
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 games 1 met Getafe en 1 met Az.
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    WAAROM oh WAAROM speel je GVD dan het spel??????? Echt, heb je masochistische trekjes of zo????

    Als ik een tering hekel heb aan een spel probeer ik het te dumpen voor 3 tientjes aan een 'loser' die daar in trapt, zoniet dan flikker ik de irritante zooi in de open haard.

    Maar aan dat 'gezwets' van 'ik vind het nix' ... post dat dan op Fifa board en ga dat lekker spelen, daar ben je bij 'gelijkgestemden' (en ik sluit niet uit dat ik ooit ook overstap op Fifa ... maar nu nog lang niet)

    Wat is nu je bedoeling? Om mij/ons het spelplezier te bederven???? Weet je, ik vind COLA bevoorbeeld HELEMAAAL NIETS, ik drink liever een goed glas wijn, maar dan ga ik 'Ik vind cola niets' toch niet elke keer in iemands oor brullen die dat toevallig wel lekker vind???
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    En om mijn vorige post iets te nuanceren ... het gaat mij in een game vooral om bovenstaande quote (dus de ontlading, het YESSSSSS gevoel, en dat heb ik bij PES2008 nog steeds. Over Fifa kan ik niet echt oordelen, maar de Demo gaf me dat gevoel iig niet!)
     
  5. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat veel mensen zitten de bazelen over die top player modes, die is echt moeilijker dan bij 6 bij 6 zetten de tegenstander namenlijk ontiegelijk veel druk waardoor je hele tijd een vrije man had, vond bij 6 proffesional moeilijker en ook dit jaar is dit een beeetje zo maar minder,
    Ik win ze niet hoor met de grote cijfers, en ik wil de mannetjes met de 7-0 uitslagen wellis zien als ze zon team a b c ofzo nemen tegen een barca op top player.. als je dan nog met 7-0 wint mag je mij online even af komen maken
    ben het helemaal met je eens maxqubit, niet zeiken en lekker pro'en :thumbs: :D
     
  6. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben begonnen met Olympiakos ( ML ) :)
     
  7. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Master League, default players, top player. Kijken of je dan nog een 7-0 haalt. Anyways zit met een vraag: (zal wel aan mij liggen, maar ik zie het nergens) Waar kan ik mijn looplijnen instellen? En mijn attack/defense settings? Mensen die bij de vorige delen aan hun tactiek werkten, weten wel wat ik bedoel.
     
  8. Achillias

    Achillias Guest

    lol:emo:
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Set formation - Edit - En dan volgens mij RB of die andere schouderknop. Kan je het instellen!
     
  10. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de mensen die het vervelend vinden dat ze hun team steeds moeten rouleren: Volgens mij is het erg belangrijk dat je tijdens wedstrijden erg op de vermoeidheid let. Als je een speler zo lang laat spelen dat het groene balkje helemaal leeg is, dus de longen uit z'n lijf heeft gerend, zal hij voor de volgende wedstrijd al erg vermoeid zijn. Als je een speler echter wisselt vóórdat het groene balkje leeg is, zal hij de volgende wedstrijd weer in een normale conditie kunnen beginnen. Helpt dit jullie?
     
  11. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    welke talentjes hebben jullie dan met master league ??
     
  12. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: zat net tegen iemand online te spelen en hij zei tijdens de herhalingen met de LT knop andere dingen dan er standaart bij mij staan. (Good afternoon, I am tired, Ok.) iemand enig idee waar dat kan?
     
  13. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    De man die dit seizoen de meeste doelpunten achter zijn naam heeft staan en ook meeste assists plus MVP of the season is...Lita! Die gozer heeft er uiteindelijk 43 goals inliggen dit seizoen (competitieverband alleen al) en 15 assists, best netjes lijkt me. Dus kan hem aan iedereen aanraden. Verkijk je niet op zijn stats, hij kan veel meer dan zijn stats je doen geloven.

    (Dit alles op top player, en ik ben begonnen met het default masterteam. Ik heb overigens nog geen topspeler van het kaliber Kaka ofzo in mijn selectie, dus ik doe het nu nog met koopjes)
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus man :eek: 43 goals? In hoeveel wedstrijden? 38? Ik heb trouwens Diego gehaald, ook een talentje. En die Aguëro van Atletico de Madrid is ook goed en vrij jong :)
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat gelul over Top Player is makkelijk. Wil wel eens online spelen tegen die gasten. Of ik ben slecht, of zij zijn gewoon ubergoed.

    Ik verlies bijna alles met me team in de masterleague. Kansen die ik krijg gaan er niet in en soms passen mijn spelers zo slecht en zwak dat ik een counter om mijn oren krijg....

    goal.....

    Verlies bijna al mijn potjes met 1-0 of 2-1. Als ik daarentegen met een Ajax of andere club speel gaat het veel beter. Maar ook dan win ik niet zomaar op Top Player.

    Er zullen hier vast een paar gasten zitten die echt heel goed zijn. Maar ook een hoop die op regular spelen en dan maar tof zeggen dat ze met 7-0 winnen op Top Player winnen. Sorry, maar mij hou je echt niet voor de gek.
     
  16. Drogba

    Drogba Guest

    Wat is je Populariteit en met welke team speel je? Wil namelijk weten wanneer ongeveer je hem kunt halen, ik heb er nu 3 staan met Populariteit B, speel met Valencia
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Is dat zo??? Als dat klopt, dan is dat errug cool!

    (Ik heb dit eens bij PES6 geprobeerd, in de French League, maar dat leek toen niet te werken ... tenminste niet zoals ik dat voor ogen had. Ik haalde dan bij bv 2-0 voorsprong alvast een sterspeler naar de kant, om hem meer rust te gunnen. Maar ik zal het hier weer eens checken)
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Volgens mij kan je voor elke situatie een paar teksten kiezen en die kan je instellen in het options-menu op LIVE...
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Ajax met populariteit C, en wie bedoel je dan, Diego of Aguëro?
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is toch echt zo, op een gegeven moment heb je toch wel door hoe je het moet doen tegen de computer.

    Tegen een menselijke speler is het altijd anders, ja na een tijdje heb je degene door maar ik had de cpu vrij snel door op top player.

    En tuurlijk 7-0 komt niet altijd voor ik denk in de 15 wedstrijden 1 of 2 keer.
    Dat is dan uiteraard zonder rode kaarten.
    Je moet gewoon weten hoe de computer op een gegeven moment speelt.

    Zoals ik al eerder zei gaat de computer rond een bepaalde tijd echt aanvallen.. en dan staat bij hun alles op all attack.
    wat gebeurt er dan met jou balkje die gaat naar verdedigen..
    ik heb dit gewoon gezet op manual.. en geen last meer van een overheersende cpu.

    En counters tja.. is gewoon de spelers op de juiste posities zetten.. en niet te aanvallend spelen met je verdedigers...
    ik heb weleens een countertje maar niet eens zoveel...

    zoals gezegd is een 2-0 een normale uitslag bij mij.. regelmatige uitslag zeg maar.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina