1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

qG.Faction | QualityGaming [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Nu zeg je opeens FFA Rumble pit? Volgens jouwn theorie dubbelop he? Ofwel Tautologie, leer je in de 4de.... Je hoeft niet het laatste woord te hebben. Ik weet dat FFA iets heel algemeens is, maar in de halo wereld noemen ze free for all rumble pit. Maar als we praten over "let's play FFA all day", dan is het geen rumble pit maar "mlg ffa" zoals jij het noemt...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2007
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Juist Towell ik ben blij dat je goed kunt lezen. Het is inderdaad FFA Rumble Pit en je hebt MLG FFA. FFA is (nogmaals?) een speltype, Rumble Pit en de MLG FFA zijn hier varianten op, geen apparte Speltypes.

    Ik probeer hier geen laatste woord te hebben, het is gewoone en achterlijke discussie die jij begon met 'SmartieZ laat z'n qG mensen door en kan niet beoordelen'. Ga andere mensen lastigvallen of houd dit soort dingen vootaan voor je.
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerst jesus.

    Ten tweede, alex waarom niet gwoon Tuur inplaats van zijn hele naam, we weten wie hij is. Viel me ff op. En wat bedoel je met 'ben ik waarschijnlijk ook bereid hem/haar mee te nemen naar Dallas.' Is dat letterlijk? Laat maar weten wat de settings zijn voor die CPL shit, dan laat ik het 'bepaalde' mensen ff kennis maken met CPL.

    Trouwens die 1000000 dollar is niet eens zeker, het is een schatting. Als er weinig mensen zich inschrijven zal het niet veel worden.
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ach er zijn 5 miljoen Halo spelers, wat zijn dan 2000 inschrijvingen?
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Rumble Pit, Slayer, Deathmatch, lone wolves, ect. zijn tog allemaal FFA's.

    FFA is gewoon een term en MLG heeft zelf regels toegevoegd. Dacht ik.
     
  6. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig dat gezever of FFA en rumblepit. Het gaat er gewoon om dat wanneer je bij ons op Halo 3 FFA zegt, dat je dan weet waar het over gaat. Dus BR no radar enz. Rumblepit is dus wat wij verstaan onder radar aan en assault start.

    Het gaat om de gedachte, niet om het uitpluizen van de definitie.
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    het ging niet eens om de settings, maar de slechte tegenstand die Tuur had. En nu kappen met die grappen. Ik ben meer geintereseerd over hoe qG denkt over hun kansen op XL
     
  9. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het niet laten, maar kom maar op tuurtje, ik ga *hard trainen! haha
     
  10. FReaKBrainiacNL

    FReaKBrainiacNL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    De volledige naam is een keuze van Fariko Tuur zelf; ik heb hem de volledige keuzevrijheid gelaten.

    Enne, hoezo niet zeker? Waar haal je dat vandaan?

    Hier quote van CPL "The winner of the $1,000,000 “Halo 3″ Xbox 360 competition will receive a $250,000 instant cash payout at the CPL Winter event. Other prizes will be paid to at least 64 places. " gevolgd met een overzicht van geldprijzen. Verderop wordt zelfs melding gemaakt van het feit dat ze nu al 1.000.000 op een bank hebben gestort.

    Als je bedoeld dat er in het geval minder dan 64 mensen meedoen, dan heb je gelijk. Maar ja, dan boeit het niet of het een 1.000.000 toernooi is voor 1000 mensen of een of een 420.000 toernooi waar maar 2 spelers aan meedoen.

    En het waarschijnlijk meenemen van andere spelers is letterlijk. Let wel: binnen Fariko gaat het niet alleen om competitie-kwaliteiten, ook om persoonlijke kwaliteiten, onder het motto "balans met een glimlach". Degenen die we meenemen vertegenwoordigen Fariko, dus selectie is aanwezig.

    De CPL-settings worden 6 november bekend gemaakt; dan zal ik ook zsm het toernooi opzetten en een datum/plaats bekend maken. Geinteresseerden kunnen zich nu al melden bij halo3@fariko.nl
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo: fariko klinkt als een of andere turk
     
  12. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps fout, dat leer je in de 3e
     
  13. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een reden waarom er wederom bevestigt word dat dit forum zwaar achteruit gaat.

    Iemand komt met een serieuze opmerking enof mededeling.

    En dan komt er zo'n kansloze opmerking achteraan boeit het hoe het heet en waar het op lijkt echt heel ''volwassen'' hoor zo'n opmerking plaatsen ook omdat je hier nooit post enof niemand je kent lijkt het me verstandig dat je je er gewoon niet mee bemoeit.Dit is geen dreigement maar gewoon anders komt er weer een discussie en die hebben we hier al genoeg.

    Mvg Priest :+
     
  14. Gamble

    Gamble dirtyDutchz

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo priest :p..
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ok.
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best leuk.

    En ik geloof nog steeds geen reet van wat alex zei.
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiermee bedoel je alleen het xbox live clan forum neem ik aan.

    Even wat anders, is het clan gebeuren met halo 3 al een beetje interessant? Nationaal gezien dan.?
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  18. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    the owner has spoken !!!
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kerel hoeist :)? met jou en met qG?

    Zo is het maar net.

    offtopic: ik ga na dit weekend misschien ook kijken naar de kamers in Tilburg want in Breda is het aanbod van kamers op het moment 3 keer niks. Worden we misschien wel stadgenoten dik man! :cool:
     
  20. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah ik heb et je gezegt ;)

    ps: met mij alles goed :) allemaal lang wachte op CoD4 etc. maar ik heb er zin in xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina