Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch ook het grootste probleem van de Xbox 360? Ik zou eigenlijk niet weten wat er anders kapot zou kunnen gaan, krassen daargelaten.
    Maar iig bedankt voor je aanvulling.
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    De man van de xbox support lijn vertelde mij gister dat ik binnen 5 dagen labels thuisgestuurd zou krijgen. Nu stond er echter vanochtend al iemand van ups voor de deur en had wel een vel met een sticker aan me gegeven toen ik vertelde dat ik me xbox nogniet ingepakt had. is dat zo'n label?
    Ik kan me xbox toch gewoon in de aankoopdoos meegeven?
     
  3. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit had ik ook. Ik dacht ook eerst dat de labels aan mij toegestuurd zouden worden, maar de UPS bezorger had ze gewoon bij zich. Dus die kun je gewoon plakken op de doos. Zorg wel dat je niet de originele doos (dus de aankoopdoos) gebruikt, maar een gewone doos.
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoezo is dat erg dan als ik die doos gebruik?
     
  5. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is nou al sinds vorige week vrijdag ingeboekt voor reparatie. Klop dit nog of kan dat gebeuren dat er bijvoorbeeld een lange wachttijd is?

    Groetjes,
    Tim
     
  6. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het erg is, maar ik kreeg van de klantenservice te horen dat ik hem in een gewone doos moest opsturen. Ik denk dat zowat iedereen dat hier heeft gedaan. Misschien dat iemand anders de reden weet:confused:

    Btw niet vergeten je harde schijf eraf te halen, anders raakt die zometeen ook nog pleite.
     
  7. Gamers HQ

    Gamers HQ Xbox360 user

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer mijn xbox heeft mijn Halo 3 disk bekrast, dat wordt dus microsoft bellen:mad:
     
  8. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem hoor, toen ik hem begin juli opstuurde heb ik dit ook in de normale doos gedaan en geen problemen mee gehad. Als je echt een xbox-collecter ofzo bent wil je mischien je doos houden want je krijgt hem niet terug ;)

    Edit: Martinez: Stond er bij jou bij de UPS Tracking dat ie de 18de was aangekomen? Ik bel morgen nog even naar microsoft, maar het is iig fijn te horen dat iemand met dezelfde datum als mij hem volgende week terug krijgt ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  9. Dayuum

    Dayuum Guest

    Mijn 360 is misschien kwijtgeraakt bij het service centrum
    Laatste update was 21 oktober
    Volgens hun als ik de 360 deze week niet binnenkrijg is de 360 kwijt
     
  10. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Op dat papiertje van Ups staat dat de klant van Ups dan verantwoordelijk is. En dat is microsoft. Dus een nieuwe xbox 360!?
     
  11. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, 's ochtends op de 18e was ie aangekomen. Ze zeiden dat het uiterlijk tot 8 november zou duren, maar hij is gelukkig al iets eerder klaar. Dus ik verwacht normaal gesproken dat jij hem dan ook wel volgende week kan verwachten ;)
     
  12. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Die dvd-drive van mijn xbox maakt best een takkeherrie, maar ik heb niet zo veel zin om hem weer voor een paar weken te gaan opsturen
     
  13. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag nog een keer, ik heb nu al langer dan 1 week de status: ingeboekt voor reparatie. Kan het dat er een lange wachttijd is? Is er toevallig iemand bij wie de 360 ook op 24 oktober is aangekomen?
     
  14. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Mijn status op dit moment. Ik heb hem gisteren opgestuurd en zoals je ziet zit hij nu al in Frankfurt. Hopelijk dat het daar evensnel en evengoed eraan toegaat zoals de levering :)

    Spijtig dat het bij jou niet evensnel gaat...
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Statussen zeggen echt helemaal niks. Alleen de 2e lijn kan er soms wat over zeggen en de 1e lijn houdt je vaak alleen maar aan het lijntje.

    Niet druk maken en na 15 werkdagen aan de bel trekken :)

    @ Dayuum: join the club, ze zijn die van mij ook kwijt (geweest?), maar na een kleine maand gebeurt er nu eindelijk wat.
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    deze vraag is vast al een keer gesteld (denk ik)... maar ik snap de ballen van die labels die ik nu per email heb toegestuurd...

    moet ik ze alle 2 uitprinten en opplakken? (heb nie zo'n zakje)
    of moet ik er maar 1tje opplakken?
    en hoe kan ik ze er het beste opplakken, gewoon de randen afplakken met plakband of heel die label?
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  17. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is 22 oktober aangekomen. Maar zoals Kevf al zei: "Niet druk maken en na 15 werkdagen aan de bel trekken". Meeste gevallen duren twee weken dus gewoon geduld hebben...
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Labels uitprinten, label 1 uitknippen waarop staat waar hij naartoe moet. Dit moet je met doorzichtig plakband op de doos plakken. En die andere label is dacht ik het bewijs van retourlabel. Waar de UPS chauffeur zijn handtekening op moet schrijven.
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooh ok bedankt :)
    had gebeld en word maandag pas opgehaald:'-(
     
  20. p@trick

    p@trick Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is nu ook dood na 2 jaar nergens last van gehad te hebben word maandag opgehaald en gaat max 15 werkdagen duren.

    weet wel de reden waaraan die stuk gegaan is stond voorheen op de kast nergens last van,nu sinds 2 dagen in de kast (kan warmte niet kwijt)
    nu dus stuk.


    bekraste cd s kun je met deodorant en droge doek schoonmaken wert perfect
    heb al paar keer bekraste cds gehad maar met een beetje deo erop zie je er niks meer van.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina