Ik heb een advanced kabel gekocht voor mijn dolby digital versterker. Maar ik krijg geen beeld door de kabel. Ik neem aan dat hij het sowieso zou moeten doen, ongeacht ik de glasvezelkabel aangesloten heb of niet.
Klopt hij zou het gewoon moeten doen... -Goed strak in de SCART poort gedrukt? -Heb je meerdere SCART aansluitingen op je tv? probeer em anders ns in een andere.. kan nl zijn dat je een aparte RGB scartaansluiting hebt...
Ik krijg wel geluid maar geen beeld, dus hij zal wel kapot zijn denk ik. En ik heb alle 4 mijn scartingangen geprobeerd.
Meestal is maar 1 van de scarts daarvoor geschikt. Dus het moet er eentje zijn. Is dat een scart wat eruit die kabel komt? Of gewoon een S-video stekkertje?
Nee hoor. Als je een RGB kabel in een gewone Scart aansluiting stopt, werkt hij als een gewone Scart kabel. Maar deze doet het helemaal niet, dus terugbrengen die hap.
Het lijkt me dat hij een redelijk nieuwe televisie heeft als hij er DD aan hangt. Maar dan nog: Als je TV geen RGB ondersteunt, werkt je Advanced Scart Cable gewoon als een normale Scart kabel. Maar hij heeft helemaal geen beeld, dus de kabel is kapot.