Als het zo doorgaat zijn we denkik genoodzaakt allen de timetrials te doen , als er weining mensen komen/kunnen racen. Jullie horen nog van ons.
Rustig aan jongens axi en RR 75 hebben aangegeven er vanavond wel te zijn. Maar mss in het verdere verloop van de competitie minimaal 1 dag vantevoren aangeven hoe laat het begint
Ja , dat komt omdat we er niet over eens waren volgende keer is het gewoon std zaterdag avond tussen half 9 en 9. Deze keer host ik niet te weining mensen. Ik zou het best goed vinden als er nog 1 persoon bij komt als mede organisator, zodat alles wat soepeler en gehandhaafder verloopt. Ik zal dit nog even voorleggen aan de andere organisatoren.
Niet in paniek raken he.Volgens mij deed iedereen mee zelfs mika kimi kon eerder op zaterdag dan op vrijdag.
proficiat met je WR,is deze challenge toch nog ergens goed voor geweest.Snap het ff niet meer van gister.Ik heb me volgens mij een uur in de tijd vergist.Of triple x was een uur te vroeg(of heb je geen lobby opgezet?). Mijn tijd met de porsche: 58.567 tcs,abs,manual
Ik snapte het ook niet, om half 8 kreeg ik een invite om een game te joinen.... Maar toen was ik druk met mijn race in de Carreer mode.
Dan weet ik het zeker triple x is een uurtje te vroeg bezig geweest naar mijn mening.Nou ja volgende keer beter. Mijn tijd voor challenge 2 1.58.446 tcs,abs,manual
Hey ja kut zooi ik ging om half 8 hosten Volgende keer zeker beter guys . Deze race hebben jullie nog tegoed , mijn fout Edit , wel beginnen aan silverstone deze sluit vrijdag middag.
Kewl, i'm in! Ik ga nu direct mn laps rijden Rijden jullie gewoon in time trial? Dus geen getunede auto?
"On Enemy Territory" Track: Silverstone National Auto: Porsche 911 GT3 (997) - A Klasse Naam: XFNL RR 75 Auto & PI: Porsche 911 GT3 (997) - A Klasse Tijd: 00:58.446 Assists en transmissie: ABS TCS Manual