De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

1. Beeldbuis.

18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

1,6%
  3. PC Monitor.

6,0%
  4. LCD HDready.

51,9%
  5. LCD FullHD.

15,8%
  6. Plasma 1024x768

2,6%
  7. Plasma 1366x768

3,1%
  8. Projectie tv.

0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

3,4%
  10. Anders

0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    http://www.plasma-discounter.nl/nl/nl/art/3005/Sony/SONY_BRAVIA_KDL-40V3000.htm
    http://www.beslist.nl/elektronica/d0000199480/z5KVo5yZo6RenpySlaSe/KDL-40v3000.html

Bijvoorbeeld :). kan je me wat meer vertellen over de aansluitingen? Werkt 1080p alleen met HDMI of ook met VGA, dingen waar je op moet letten ofzo?

In het beste geval haal ik hem morgen al, zit al tijdje te aasen op die Bravia :) wel ironisch, ik met een ps3 :+

Ferry - very nice trouwens, plasma blijft heersend met zwart natuurlijk :) Vooral dat licht erachter, mennn stoer :cool:

Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee, heb hem met de HDMI aangesloten, verder niks.....heb er ook niet veel verstand van wat dat betreft, dus als ie het doet, vind ik het prima.

Wel leuk trouwens dat je 360 automatisch de juiste HD instellingen neemt.

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21

Mja het probleem is dus, ik heb geen HDMI op mijn 360, dus ht is wel interessant om te weten of hij dat ook via component of VGA kan, maarja dat kan ik nergens vinden :mad:.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens de nieuwe HDready 1080p norm hoeft Component en VGA geen 1080p te ondersteunen.

Analoog.
    1280x720 @ 50 and 60Hz progressive ("720p")
    1920x1080 @ 50 and 60Hz interlaced ("1080i")

Digitaal.
    1280x720 @ 50 and 60Hz progressive ("720p")
    1920x1080 @ 50 and 60Hz interlaced ("1080i")
    1920x1080 @ 24 and 50 and 60 Hz progressive ("1080p")

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Dank je wel. Nou moet jij ook wat foto's posten als je m hebt staan, anders lijkt t net alsof ik zit op te scheppen;)

Lastig dat ze dat niet bij de specs zetten hoor, of die Sony 1080p via componenten of vga doet.
    Ik heb s zitten zoeken naar n handleiding, maar kon deze niet vinden.
    Wel de 40V2900 en de W3000 gevonden. Die V2900 kon het niet (tot 1080i), maar de W3000 kon t wel. Worden we niet wijzer van dus.
    Is het zo'n nieuwe model, dat die handleiding er niet op staat? Nee toch?

6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er inmiddels al wat FullHD of HDready LCD´s verschenen waar tearing verleden tijd bij is? Daar zit ik eigenlijk een beetje op te wachten namelijk. Heb geen flauw idee OF het ooit opgelost gaat worden maargoed.

7. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Panasonic TX-32LX70, deze tv heeft 100Hz. techniek, daardoor is er minder tearing omdat de tv het beeld vaker ververst (ik heb zelf nog nooit van tearing last gehad op deze tv!)

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hmm niet hier op voorraad, dan maar even wachten tot volgende week. Kan ik hem in het nieuwe huis bestellen, anders moet ik dubbel veruizen.

9. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Panasonic TX-32LE7F en deze aan m'n Xbox gehangen met de VGA kabel die bij de Premium-Xdoos zit. Het ziet er heel scherp uit, maar ik heb geen geluid. Weet iemand of het mogelijk is dat ik beeld én geluid heb? Dat gamed wat fijner namelijk.
    Het is de bedoeling dat het over de speakers van de TV zelf gaat.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Moet je dan niet even de witte en rode stekkers op je TV aansluiten?

11. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik uiteraard gedaan. Ik heb de witte en rode kabel aangesloten, heb het met dat SCART-dingetje eraan geprobeerd en zonder, maar geen geluid. :'-(

12. Kwintenc

Kwintenc British Armed Forces

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent zéker dat je het ook met dit ding geprobeerd hebt?

Die moet namelijk naast de VGA-ingang (of in mijn geval, DVI-ingang) erin gestoken worden, zodat beeld en geluid in hetzelfde kanaal terechtkomen.

Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  13. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dát voor ding dan? Een vriend van me heeft ook een HDtv en die heeft zo'n geval ook niet nodig.:confused:

14. Kwintenc

Kwintenc British Armed Forces

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zit standaard in die (officiële) VGA-kabel-pack van M$ voor de X360.

Het zorgt er gewoon voor dat je geluid ipv van via 2x cinch stekkertjes naar een 3,5mm jack-plug kan verstuurd worden.

Dat stekkertje moet dus in die ronde aansluiting naast de VGA-poort gestoken worden.

15. Evil Hobbit

Evil Hobbit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na lang lurken dan toch maar eens aangemeld voor het forum. Voornamelijk omdat ik een klein probleempje heb met mijn xbox aansluiting, misschien dat jullie hiermee bekend zijn. Ik heb sinds gister de Sony 40V3000 in huis. Werkelijk een schitterend toestel.

Thuis gelijk mijn 360 aangesloten. Component HD kabel er in, connector op hdtv gezet, snel naar het dashboard en display settings veranderen naar 1080p. Op het moment dat hij echter vraagt of ik de instellingen wil behouden en ik deze opdracht bevestig springt hij terug naar 480p. Met hdmi werkt het wel naar behoren, maar vraag me toch af waarom de component niet werkt. Zowel tv als xbox ondersteunen deze resolutie via component. Zou moeten werken :D

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof dat alleen via VGA en HDMI 1080p weergegeven kan worden...

17. Evil Hobbit

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen waarom zit er dan een component hd kabel bij ? :D Ik dacht dat de vga en hdmi enkel bedoelt waren om de hd-dvd addon in full hd weer te geven en dat gaming gewoon via component zou moeten kunnen.

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is laat Sony op hun tv's geen 1080p toe via component.

19. Evil Hobbit

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, de gebruiksaanwijzing zegt van wel. YUV support: 1080p, 1080i, 720p, 576, 576i, 480p, 480i. Vaag gedoe.

20. garincha

garincha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1080p kun je alleen met HDMI en VGA bereiken bij de Bravia's.
    Het is een HD kabel die erbij zit omdat 720p en 1080i verder wel probleemloos werkt, maar goed ik heb een elite :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina