K was ff aan het kijken hoever mijn xbox connect met L!ve maar.... Hij can geen IP vinden op de een of andere manier.. als ik dan kijk bij de settings dan staat ie op automatic maar bij ip staat dan 0.0.0.0 ? K zit bij @Home moet ik dan handmatig een IP adres invoeren? Greetz Han
Ik ben blij om te zien dat ik niet de enige ben die er problemen mee heeft, firewalls en de hele reutemeteut al uit staan?
JEEEUJ gelukt Wat je ff moet doen is: Start Uitvoeren In dos venster ff intikken: ipconfig Daar staan de instellingen.... Dan sluit je je xbox aan op de kabel die instellingen manual intikken bij Xboxlive network setup en tada je bent online Nog beter... mijn gamertag is nog niet bezet !!!!
Hoe connect je naar internet toe met je xbox? Ik ga via de PC en dan wordt er bij ingevuld ip adres= 192.168.0.244 subnetmask=255.255.255.0 en gateway=192.168.0.1 Deze gateway kan ook anders zijn hangt er helemaal vanaf hoe je je computer hebt ingesteld (ik heb me computer dus op 192.168.0.1 gezet maar vaak kan dit ook 192.168.1.1 zijn ofoziets) Het ip adres is het ip adres van de xbox dus vul hier niet iets anders in want ik denk dat dit adres bij iedereen wel het zelfde zou moeten zijn. subnetmask is meestal dit nummer dus vul dit maar gewoon in. LET OP: Dit geld alleen als je naar internet gaat via xbox->PC->Internet Okee mensen nu niet meer zeiken over dat xbox live instellingen het komt pas 14 maart. En ja @home is snel genoeg en ja ik heb 128 kbit upload wat me op speedtest 12kb/s geeft wat dus snel genoeg is. En nee ik heb nog geen xbox live maar als dit voldoende is met xbconnect dan is het helemaal voldoende voor xbox live anders hebben ze behoorlijke brakke servers. BTW: op xbconnect speel ik ook gewoon tegen engelse dus geen nood dat de server in engeland staat.
Moet je gewoon heel snel een screenshot maken.. Klinkt raar, maar op die manier moet het lukken . [edit]Je kan ook gewoon via commandprompt (bureau accessoires) ipconfig.exe openen in c:\windows\system32. [/edit]
lol, ik klik meteen op prtsc maar dan maakt ie een screenshot van bijvoorbeeld xboxworld, of mijn desktop als ik daar bezig ben..
nee, start de msdos console (COMMAND PROMPT) eerst uit je startmenu en typ daarna in ipconfig gewoon in het zwarte dos vester
neeeej.... eerst moet je ff bij uitvoeren : "command" enter, dan kom je in dos en dan pas ipconfig... zo blijft het op beeld staan... Daar staan de goede instellingen en die zijn bij mij anders dan bij Wixx @kobold : we proberen alleen te connecten om zo te kijken of je gamertag nog niet bezet is hehehe edit: ow jullie waren me alweer voor haha
Ik wil oooooooook! Althans ik heb al een gamertag whaha! ik heb een router....hoe kan ik dat dan doen?
Probeer eens te kijken of je zonder iets in te stellen al kunt connecten... (ik moet strax ook nog een router kopen want ik zit nu bij mijn pc te klooien en das niet te doen)
Ik heb geen enkel probleem om te connecten, me gamertag is ook nog niet bezet Als hij tegen de tijd dat Live hier uitkomt wel bezet is dan kan je me gewoon onder TJAKKAAAA vinden.
Hehe k kan niet wachten dude... *add to friends list* heej mirik... hoe kan het dat je al een gamertag hebt dan? dat zou betekenen dat je nu al op live kunt ofnie ?