1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emporio

    emporio Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit wel een erg goede game, ben er nou sinds gister mee bezig en ik zie wel dat hij weer beter is dan deel 6
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gister eindelijk weer eens een paar wedstrijden tegen een maat van me gespeeld. Speelsnelheid was gewoon normaal eigenlijk, het valt me iig niet meer op dat het iets sneller is dan Evo 6. Daarnaast zijn er geen gekke uitslagen, omdat we waarschijnlijk behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn.

    Ik ben wel benieuwd wanneer er een patch komt, want ik wil nu ook wel online spelen ( al een jaar ofzo niet meer gedaan, had geen live! meer :eek:)
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik ben de ML begonnen op Top Player/30 minuten hahahah LOL. 3 wedstrijden verloren, ergenis alom .... maar toch, door die 30 minuten ga je wel een wedstrijd heeeeel anders benaderen. Tis toch ook 30 minuten van je 'echte leven' die je erin gooit:)
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speelsnelheid is goed, zag gister duits voetbal op tv en dat ging ook als een kanon. Lijkt deze pes nog langzamer te gaan ook. :). ML met AZ bezig, toch wel een goed team in pes. Goede balans en mooie wissels. Ga weer ff verder gamen!
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja wij Hollanders zijn Nederlands voetbal gewend, dat gaat nou eenmaal in een slakken tempo ;)

    Een gemiddelde Engelse wedstrijd gaat ongeveer net zo snel als Pes ;)
     
  6. Armin_NL

    Armin_NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Freekick Xbox LIVE

    Beste mensen,

    Ik speel genoeg online, en daardoor scoor ik ook wel voldoende freekicks.. Alleen ik krijg het achievement gewoon niet :mad: Dit geldt voor RANKED en PLAYER.. Heeft iemand anders nog problemen ermee?

    Gr
     
  7. berenscheet

    berenscheet Guest

    heb ik ook..zal wel een patch voor komen was destijds toen ook met perfect dark zero.
     
  8. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Er valt gewoon niet fatsoenlijk meer te spelen met deze waardeloze keepers. Als ik met een vriend speel is het elke keer 8-6 ofzo. Alle schoten blokt de keeper voor de voeten van de tegenstander. Je hoeft niet eens in een hoek te schieten, je weet dat je hard op goal moet schieten en dan tik je de rebound er wel in. Zo vind ik het geen reet meer aan.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gisteravond heb ik de namen van de Engelse leauge even helemaal goed gemaakt. Jammer dat de deze leauge niet gelicenseerd is want Engels voetbal is naar mijn mening toch het mooiste voetbal wat er is. Er zit vaart in en het gaat er soms ruig aan toe.

    Was even met Chelsea aan het voetballen maar het is dan toch wel jammer dat het alleen maar lege blauwe shirts zijn zonder het Chelsea logo:'-( Hopelijk komt de option file voor de Xbox 360 snel uit:)

    Iemand die mij kan vertellen hoe je deze dan op je Xbox 360 kan zetten?
     
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ga FIFA spelen dan
     
  11. D-uke

    D-uke Guest

    gisteren leuk moment gehad , zit hier met mijn vriendin en we verveelden ons dus zij komt zullen we een spelletje spelen dus ik zet pes 2008 erin. Ik kies AC Milan (mijn vaste team) en zij Barcelona (ik voor haar gekozen, reden is logisch). We spelen gewoon , het gaat gelijk op geef haar ook dr kansjes, ze schiet ze alleen huizehoog over en opeens is messi aan de bal en die scoort uit t n iets vanuit een lastige hoek. ik dus egt :eek: met open mond te kijken zie ik de herhaling dat messi met een rabona scoort (achter stambeen schieten). Best netjes :p

    ps: ik won nog wel ff , kon het niet maken om te verliezen ;)
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa daarom, tis voor ons ff wennen. Ga dalijk weer naar ADo, dat gaat op fifa tempo :)
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    haha, ik heb dan vaak dat als ik iemand een voorsprong geef dat ik op onverklaarbare wijze niet meer gelijk kom..
     
  14. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die dit weet, ik ga dalijk weer ff gamen maar wil het liefst dit ook doen, alleen weet niet hoe. sorry dat ik mn eigen bericht quote maar hij is vanaf gister al 2 pagina´s gezakt en ik denk dat niemand het zo leest en wil graag weten hoe.

    grtzz
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon league kiezen en dan international met 4 teams ;)
     
  16. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0

    scoor je ze wel direct ? niet via de rug van een andere speler bijv.

    ik kreeg de achievement gewoon dus miss raak je een andere speler en zie je het niet door de lagg
     
  17. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg hem ook gewoon .
    Mischien was die nie mooi genoeg LOL nee zonder gein ik heb het al merr gelezen hier
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat zou het zijn denk ik:lol:
     
  19. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet handig zijn als iemand die de Guide heeft alle trucjes wil posten.
    Dan kan bijvoorbeeld in de beginpost staan welke leuke trucjes nog mogelijk zijn en hoe!
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou wel handig zijn. Maar misschien wil diegene dit niet want hij heeft er tenslotte voor betaald :+ En dan zouden wij het gratis krijgen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina