Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    update:

    xbox is morgen 2 weken weg en staat nog steeds moederziel alleen, onee met al zijn xbox vriendjes in duitsland:D

    hoop dat er deze week iets gebeurd :mad:


    pff nou idd, te gek voor woorden zeg :confused::confused:. ik had de 360 vanaf dag 1 en ben ook al 2 x aan de beurt geweest, en k speel bijna nooit op dat apparaat...ik w8 rustig totdat ik hem terugkrijg en als die dan weer kapot gaat vind ik ut wel best en stap ik over op de ps3 :). en ik ga vergoeding vragen in de zin van spellen ofzo als het langer gaat duren dan de opgegeven 15 werkdagen
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Niet dubbelposten ;)
     
  3. Tjimmy

    Tjimmy _None_

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor, vandaag was het zover... Ik heb mijn xbox vanaf de release en hoopte stiekem dat het mij niet zou gebeuren... Maar het mocht niet zo zijn:mad:... Mijn xbox gaf de RROD... Geprobeerd om te fixen maar niks lukte... Microsoft klantenservice gebeld... Krijg nu label via mail opgestuurd...

    Is het trouwens zo dat als je bevoorbeeld een nieuwe xbox krijgt, dus niet jouw eigen gerepareerde, dat je garantie van 3 jaar weer overnieuw begint om het zo maar te zeggen?...

    Wel kut trouwens met de release van assassins creed en call of duty 4 zo dichtbij... Snik'
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nope garantie blijft gewoon zoals ie was.
     
  5. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    né hoor, is niet waar..

    stel jij zit in de laatste maand van je garantie en je x doos gaat kapot dan krijg je hem terug met een jaar garantie erop :)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is dan anders dan mij is verteld aan de telefoon. Excuses dan, misschien dat iemand anders een uitgebreide toelichting kan geven?
     
  7. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, tegen mij werd verteld door ms klantenservice dat ik geluk had omdat ik net binnen de garantie viel, hij zegt dr zit 1 positief ding aan en dat is dat je de box met een jaar garantie terugkrijgt.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik dacht dat dat ook zo was. Eventjes zoeken op internet..
     
  9. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom twijfelen jullie aan mijn uitspraak, ik bedoel..het werd mij verteld door ms klantenservice, dus zal wel waar zijn lijkt mij zo :)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zeg niet dat ik aan jou twijfel, mijn reactie was dan ook dat ik dat ook dacht. Zie jouw quote. Ik wil het alleen eventjes nachecken. :)
     
  11. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    haha maakt niet uit. maar wel netjes van ms...kost ze klauwen met geld denk al die defecten en de klanten worden er ook niet vrolijk van
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij is dat 'gewoon' die jaar extra garantie van die rod en blijft je basisgarantie hetzelfde. Maar misschien heb ik het verkeerd ;)
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn 360 begint nu ook kleine krasjes te maken. De games worden nog wel gelezen (nog nooit een unreadable disc gehad), maar dit gaat niet de goede kant op.

    Even aanzien nog, anders laten opsturen.
     
  14. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was bij mij ook, ik was niet thuis op het moment dat UPS de labels afleverden; waardoor ze de 360 ook niet op konden halen.
    Moet je even UPS (0800 0991300) bellen dan komen ze hem de dag erna op een tijdstip wat jezelf uitkiest halen.
     
  15. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mijn eigen 360 weer teruggekregen. Het heeft precies 20 dagen geduurd en ze hebben de moederbord vervangen.

    Eindelijk kan ik weer es lekker gamen*)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt natuurlijk ook de labels per e-mail laten versturen. Dat is wat makkelijker naar mijn mening. Maar ieder zijn ding he. ;)

    Mooi! Ik ben benieuwd wanneer die van mij komt, hij is nu ongeveer 11 werkdagen weg. Hopelijk komt hij deze week nog.
     
  17. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws Martinez ;) Met welk probleem had je hem opgestuurd? En was/is je status bij UPS Tracking nog veranderd?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik gok het ROD probleem.
     
  19. Gamers HQ

    Gamers HQ Xbox360 user

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk, mijn xbox krast nu leuk mijn spelletjes en die moet
    dus nu gaan opsturen net wanneer de toppers bijna komen:'-(
     
  20. Dayuum

    Dayuum Guest

    17 Oktober opgestuurd en bij het service center is de laaste update 21 oktober en dat is dat de 360 ingeboekt is voor reparatie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina