[EDIT: ff wat duidelijker rood gemaakt voor serdin ] [EDIT: *= Datum van gebruikers op het forum] [EDIT: Ook ff april, mei& juni toegevoegd] Hier de release list van Januari tot [edit]Juni[/edit] .. Daarnaast heb ik met rood ff aangegeven wat mij de intressantste titels lijken (zeg niet dat dit de beste zijn voor iedereen maar deze lijken mij het intressants.. Ps. Als er iets niet klopt laat het me dan ff weten ! 24-Jan-2003 » Furious Karting 30-Jan-2003 » FireBlade 31-Jan-2003 » Baldur's Gate: Dark Alliance » Frogger Beyond » NBA Inside Drive 2003 » Super Bubble Pop » WWE Crush Hour ************************************** ************************************** 07-Feb-2003 » ATV: Quad Power Racing 2 » Battle Engine Aquila » Barbarian » BlackStone: Magic & Steel » Legends of Wrestling II » Racing Evoluzione Racing » Robocop 13-Feb-2003 » Mortal Kombat: Deadly Alliance » Rainbow Six: Raven Shield 14-Feb-2003 » Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball » Shrek Super Party 21-Feb-2003 » Dark Angel » Dead to Rights » House of the Dead III » MX Superfly » Sneakers 28-Feb-2003 » Dakar 2 » Indiana Jones and the Emperor's Tomb * » Mercedes-Benz World Racing » NFL 2K3 » Risk » State of Emergency ************************************** ************************************** 03-Mar-2003 » Stake 06-Mar-2003 » Dr. Muto 07-Mar-2003 » Capcom vs SNK 2: EO » Group S Challenge » Metal Gear Solid 2: Substance » ToeJam & Earl III » Vexx » WakeBoarder Unleashed » Zapper 14-Mar-2003 » Batman: Dark Tomorrow » Defender » Kakuto Chojin Fighting » Lamborghini » Lord of the Rings: The Two Towers » Moto GP Online » Rayman 3: Hoodlum Havoc (nouja misschien) » Rollercoaster Tycoon 21-Mar-2003 » Freedom: Battle for Liberty Island » Haven: Call Of The King » Jurassic Park: Operation Genesis » Malice » NBA 2K3 » NBA Street 2 » NHL 2K3 » Panzer Dragoon Orta » Rolling » Shenmue II » Yager 28-Mar-2003 » Dragon's Lair 3D » Galleon » High Heat Baseball 2004 » Mace Griffin Bounty Hunter » Mission Impossible: Operation Surma » Nightcaster II: Equinox » Phantasy Star Online » Pulse Racer » Project BG&E » Savage Skies » Sniper: Path of Vengeance » Syberia » The Sims » TOCA Race Driver » V-Rally 3: Full Lock ************************************** ************************************** 11-Apr-2003 » Kung Fu Chaos » Tao Feng: Fist of the Lotus 18-Apr-2003 Yeuhhhh een leuke game op mijn verjaardag » Brute Force » X-Men: Wolverine's Revenge 25-Apr-2003 » BloodRayne » Crimson Skies: High Road to Revenge » Project Zero (Fatal Frame) » Red Faction II » World Championship Snooker 2003 ************************************** ************************************** 09-May-2003 » Midtown Madness 3 29-May-2003 » Pro Beach Soccer 30-May-2003 » Enter The Matrix » The Great Escape » Twin Caliber ************************************** ************************************** 27-Jun-2003 » Alter Echo » Evil Dead: A Fistful of Boomstick » Futurama » WWE Raw 2: Ruthless Aggression 28-Jun-2003 » Dungeons & Dragons Heroes » The Hulk
o.a. doaxv en ravenshield staan niet op dat lijssie van op xboxworld.nl zelf voor de feb. games ga ik voor dead to rights en mortal kombat en als ravenshield ook komt die ook.. en aan de games van maart wil ik nog geen eens denken duurt te lang was het maar maart, 14 maart om percies tezijn
Kijk eens op de frontpage, daar staan alle releases van februari vermeld. Dit is de hele lijst: Barbarian - 7 februari ATV Quad Power Racing 2 - 7 februari Battle Engine Aquila - 7 februari Racing Evoluzione - 7 februari Dead to Rights - 13 februari Mortal Kombat: Deadly Alliance - 14 februari BloodRayne - 15 februari Dark Angel - 21 februari MX Superfly - 21 februari House of the Dead 3 - 21 februari Dakar 2 - 28 februari Indiana Jones and the Emperors Tombe - 28 februari
Kunnen we geen inventarisatie doen welke games er hoedanook door de forumleden zal worden gekocht en deze games dan in het groot in proberen te kopen bij een zaak. Dat dus dan proberen een korting te bedingen die dan wel hoger moet zijn als bij de gemiddelde dvdcrave/play/cd-wow --enz... Dit kunnen we dan in de xbazaar verwerken. Omdat het dan toch voor eigen gebruik is, hoeven wij geen extra winsten meer te pakken op de retailwaarde...scheelt ons dus allen een hoop knaken. Stel 50 man wil die racing evoluzione game (ikke zelf niet maar dat terzijde).. Dan moet het toch wel mogelijk zijn op deze 50 stuks een flinke korting te krijgen.?? Anyways, vast niet een levensvatbaar idee, maar je weet maar nooit. Ik vind 70 euro voor een nieuwe game veel geld, maar weet dat bij sommige games waar je misschien al maanden op wacht je de verleiding toch niet kunt weerstaan en de game dus wel koopt.. m-X
haha zoiets is al aan de gang via gcshop.nl, die wil voor februari een aanbieding maken aan de hand van deze thread. Dus ga daar ff kijken, stem op een game die in februari uitkomt, en aan de hand van de meeste stemmen maakt gcshop een aanbieding. Dus wel een levensvatbaar idee
Ja ok, dat wist ik al....alleen balen dat racing ev de winnaar dreigt te gaan worden Mijn voorstel is meer een direct klant-importeur initiatief te noemen. Dus geen tussenkomst van winkels....Het is erg slim van gcshop om het zo aan te pakken..maar ok we zien het wel ff.. m-X
Ik vraag me af hoeveel gcshop hier zelf aan overhoudt. Dit is nl. wat ze er zelf van zeggen: Lijkt me dus wel aantrekkelijk, zo'n actie hadden ze een tijdje terug ook met Splinter Cell, en die was ook erg gunstig geprijsd.
ik zie dat moto gp online uitkomt op 14 maart. Nu was ik van plan om dit spel te kopen. Is moto gp online hetzelfde spel als moto gp met als enige verschil dat het xbox live ondersteunt? greetZ
hij zit in het xbox live starters kit.. het is een online demo van MOTO GP. Dus je kan geen single player spelen
Hoe ik het begrepen had gaat het hier echt om een release.. Als in de complete versie van MotoGP + Xlive patch.. (Je kan het zeg maar zien als windows .. Na een tijdje ligt die ook in de winkel met Service Packs geintergreerd..) Maar waarschijnlijk zal de patch ook gewoon te downloaden zijn voor de normale versie.. Daarnaast heeft MS nog steeds niet bekend gemaakt wat wij hier bij het Xlive setje gaan krijgen.. En ik krijg steeds meer het idee dat dat iets anders zal zijn dan de demos zoals in de USA.. Waarom zouden ze hier anders een speciale versie van MotoGP uitbrengen en in de USA niet ? (MotoGP Online heeft alleen een release date in Europa en anders zou hij deze ook wel in de USA hebben gehad)..