Het schijnt dat mechassault nu in het Xbox LIVE pakket zit. Ik weet niet voor welke deze eventueel in de plaats zou komen, Whacked of MotoGP. Maar dat worden 2 dure maanden :{ Eens kijken: DOAX, Racing Evolutione, DTM Race Driver, MGS 2: Substance. En (heel) misschien nog: NBA 2K3, MB World Racing, Raven Shield, Lamborghini en Dakar 2. En wie weet wat er nog voor verrassends tussen zit. *zucht*. Dit gaan m'n portomonee en bankrekening niet leuk vinden
Hmm MechAssault ipv MotoGP .. Ut zou me niks verbazen Mechassault is nu al in de aanbieding wat vrij snel is voor een game en MotoGP gaat een speciale release versie krijgen voor Xlive ..
racing evolutione staat bij dimensionplus pas voor de 21ste. das een heel stuk verder dan de 7de? tothegame.com staat ie wel de 7de, ik hoop dat dat de datum is, zijn er meer die zeggen dat ie pas op de 21ste komt?
Bloodrayne moet je echt halen topgame vind ik best lang en vet cool maar wel geweldadig heb hem net uitgespeeld niet heel super moeilijk maar ook niet te makkelijk echt cool spel
Voor mij wordt het alleen maar Racing Evoluzione Metal Gear Solid 2 waarbij ik de 2e nog niet zeker weet.
je zou eigenlijk over de eerste nog eens goed na moeten denken . t ziet er wel leuk uit maar voor de rest is het echt te fuckin standaard. k heb de mijne uit frustratie al weer verkocht. ruk spel.
Voor mij zowiezo : Midtown Madness3, NBA2K3, MGS Substance en evt DTM Race Driver, Phantasy Star Online en RTCW woei, toch wel duurtjes En zodra die uitkomt ook MotoGP2.. Evt spellen die vet zijn en ik vergeten ben moet ik ook nog halen..
Fallout : Vraagje.. heb jij ooit weleens MotoGP gehad/gespeeld? Ik zie dat jij nogal hecht aan verslavende en lekkere gameplay bij racers. Dan moet je die zeker gespeeld hebben. Ik heb nog nooit een racespel gehad waarbij ik zo gefocust was op het volbrengen van mijn beste rondetijden. Je wilt maar sneller en beter en harder En omdat alles zo goed is gedaan blijft het ook fun. De AI is super en de tracks superrealistisch nagemaakt. Assen roels !! Persoonlijk vind ik het spel ook als een droom spelen. Alleen kan ik mijn controls niet genoeg customizen, maar dat verandert weer als de MotoGP Live demo vrijkomt hier. Daarmee kun je compleet customizen naar je eigen zin.. Echt een aanrader dus. Als Live start ben ik ook bang dat mijn sociale leven een tijdje op een laag pitje gaat hehe.
hmm ik wist dat het mooie tijden gingen worden maar dat er zoveel uit kwam wist ik niet. probleem is alleen het geld. steel batalion is namelijk ook al 200€ daar kan ik ook een paar andere spellen van kopen. hmm ik weet het nog niet
jaah ik weet et maar ik w8 op motogp 2 aangezien dat 4takt is van het 2002 seizoen. of 2003 seizoen, maar iig 4 takt. motogp 1 zijn nog van die bleeer dingen 2 takt scooter techniek. maar er gaat nog een motogp komen in mijn collectie jah
ghehe ja dat is 1 van de weinige min-punten aan MotoGP. Die motoren klinken alsof er een grasmaaier voorbij komt.. Maar dat schijnt idd in de nieuwe versie verholpen te zijn. My humble opinion? Probeer MotoGP ff op de kop te tikken op internet (ruil ofzo), want als je van racen houd kan dat niet stuk op Live volgens mij (en VELE anderen ). MotoGP2 kan nog wel minimaal een half jaartje duren voor die uitkomt...
Ok man wat een lijst!! leukertjes zijn : MGS2 must have ! Panzer dragoon , niet teruggevonden in lijst (mooi spel) kan leuk worden hopelijk niet te pc-achtig rainbow six ! (release te vroeg!) DOAX = leuk MX Superfly leuk maar geen topper Two Towers leuk ,veel beter dan 1ste deel Mortal K = geinig ! Beter = DOA3 Kakuto Cojin komt niet in Europa ! Verder verwacht ik van de volgende games een goede review Vexx Stake Kung Fu Chaos ? Wakeboarder Midtown Madness 3 Brute Force Red Faction 2 Pro Beach ?? V Rally 3 Rainbow6 Ps in je lijst zijn er al released in the US (lees de reviews maar bij ign.com)
Goezo! ik ben benieuwd of er in nederland MotoGP toptalenten rondrijden. Ik reken mezelf er zeker nog niet toe (op mugello suck ik nog bv), maar ga er wel mijn best voor doen een respectabele plaats te halen.. Een nederlandse MotoGP clan lijkt me cool!! Anyone interested?
deze behoren binnenkort tot mij collectie: - Two Towers - Mortal Kombat... de rest moet ik eerst echt zien voordat ik koop