1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 1 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    zooow goedkoop!

    maar als ik ook al cod 4 en ac moet halen heb ik te veel games die ik nog moet spelen! :): hoor mij nou, luxeleventje eigenlijk 8)
     
  2. MeneerStriker

    MeneerStriker Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ga denk ik vanavond bij bartsmit incl 15% korting die arcade 360 kopen voor €238. Eindelijk een 360 met garantie dan 8) De mijne is nu helemaal dood.

    En HDMI..
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ga vanavond ook ff checken bij Eplaza. Ik weet niet, zit de hele dag te denken om een PS3 40 GB te gaan kopen maar waarom ? Er zijn games die me echt boeien maar ik wil dat ding gewoon hebben :mad:
     
  5. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    tip: bij de media markt in alkmaar zag ik de 40 gb ps3 voor 395 euri liggen... 5 min lopen vanaf t station..
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Bij Eplaza / Bart Smit kan ik hem vanavond dan halen voor 340! Nog beter :)

    Als iemand trouwens Skate voor een mooi prijsje ziet dan moet die gene het melden. Play Asia niet :cool:
     
  7. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net Forza 2 voor 20 euro liggen bij de Intertoys hier in de buurt(Groningen Beijum). Het is dat ik hem zelf al heb, anders had ik hem wel meegenomen. Dunno of dat bij elke Itoys is.
     
  8. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    bart smit online vanavond:

    Waarschijnlijk COD4 wel met korting want ipv reserveren staat er online nu bestellen!! Ga het straks proberen post wel of het lukt of niet!
     
  9. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag het ook en je krijgt een t-shirt erbij!!!
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ben nog een beetje aan het twijfelen of ik een Elite zal halen vanavond voor 385 euro... of dat ik beter een PS3 kan halen voor 425, inclusief Blu-Ray en 2 games...

    Xbox360 heeft het beste gamesaanbod, maar de elite wordt helaas geleverd zonder games, dus vind ik het nog steeds wat te duur...

    PS3 heeft weinig gamesaanbod, maar voor 425 heb je dus wel een systeem inclusief Blu-Ray, 2 games en 2 controllers...

    Ik blijf het echt zeer jammer vinden dat de Elite geen games erbij heeft zitten, terwijl dat in de USA inmiddels wel het geval is (Forza 2 en Marvel UA)... want anders was de keus niet zo moeilijk geweest.

    En BS heeft niet apart een 120GB HD te koop, dus ik kan ook niet gewoon een Pro kopen inclusief 2 games, en dan een HD erbij... om er op die manier een 'elite' van te maken.

    Beetje jammer dat Microsoft niet gewoon een leuke value-pack voor de Elite maakt... :mad:

    Wellicht dat ik de aankoop van een next-gen console toch maar verder uitstel tot begin volgend jaar... :mad:
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft ook niet speciaal een elite te kopen, voor die 120 gb hd hoef je het niet te doen,
    kijk gewoon welke must haves er exclusief zijn per console, dan is je keuze niet zo moeilijk
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    fok bartsmit.com is nu al traag. Denk wel dat ik de arcade ga bestellen zo.

    Rest van de zooi heb ik toch allemaal al (HDD etc)

    [​IMG]

    max 2 consoles p.p lol
     
  13. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    even offtopic: wel jammer van die diddl artikelen daar ging ik juist voor
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Reserveren is van 17:00 tot 21:00 Niet mogelijk.....leuk....geldt dat dan ook voor pre-order?
     
  15. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus Bartsmit is echt te traag!

    Wil alleen even kijken of je Mass Effect nu ook kan bestellen inplaats van reserveren. Als iemand wel fatsoenlijk de site kan bekijken kun je dit dan even voor mij kijken?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gek he, met de aankomende kortingen.
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Is de Xbox 360 Value Pack + Forza II en Viva Pinata nu ook incl. HDMI aansluiting? Dit is voor mij heel belangrijk, voordat ik hem zometeen ga bestellen..

    Anders zit ik met nóg een 360 zonder HDMI en dat wil ik niet, ivm mijn Full HD tv die volgende week komt. Hebben ze nu allemaal een HDMI aansluiting, of alleen de Elites en Halo 3 consoles?
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk het? Of ze moeten alleen reserveren van artikelen in een winkel bedoelen (zodat je zeker weet dat je er 1 met korting hebt)..
    Maar aangezien het over bartsmit.com gaat weet ik het niet precies.

    @Marius dat ligt er maar net aan, kan je niet met zekerheid zeggen. De arcade iig wel:9 (dus ik zou zeggen koop arcade+losse HDD als je die echt erbij wilt)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    De Arcade en Elite hebben dus als enige met zekerheid wél allebei een HDMI aansluiting?
    Ik dacht de Halo 3 console ook. Vind de gok toch wel wat groot..


    Kan ik de boel terugsturen als het blijkt geen HDMI aansluiting te hebben?
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat durf ik niet te zeggen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina