Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu voor de keuze en heb dus voor de PS3 gekozen!, ik speel wel eens 360.
    Mijn broertje heeft vorig jaar één gekregen van mij en mijn andere broer, ik speel er eigenlijk bijna nooit op want hij is vergroeid met de controller.

Ik ga binnenkort misschien op mezelf wonen dus dan mijn eigen PS3 + Xbox1 mee natuurlijk! Na al die problemen lijkt het voor de nieuwe generatie 360's mee te vallen maar ik wil dat risico niet nemen, ik moet sparen voor mijn shit. Geef mij maar japanse degelijkheid..lol

EDIT:
    Ik bedoel te zeggen dat ik er eigelijk alleen op speel als hij een keer niet thuis is, want als ie thuis is zit er steevast achter te spelen

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  2. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Dazlin Dragon:
    dan hebbe onze xboxen waarschijnlijk naast elkaar gestaan :p :confused: hoop da ze zo vriendelijk zijn de mijne ok te brenge vandaag :) wa war er bij jou kapot?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    klein beetje off-topic: maar hoe 'vergroeid' met de controller is hij, dat je er nauwelijks op kan spelen :eek:

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Na 4 weken is mijn Elite kapot gegaan :mad:
    De hitachi-dvd maakt krassen en kan de dvds niet goed lezen , waardoor hij stoort .
    Dit is nu mijn 3e xbox 360 die kapot gegaan is.
    1e overhitte Premium
    2e harddisk fout Premium
    3e dvd-drive kapot Elite
    Ook nog 4 keer mijn Xbox 1 mogen opsturen .
    Dit gaat me echt tever.
    Ik kan Kameo alleen maar groot gelijk geven met zijn beslissing .
    MS krijgt nog 1 kans , want anders komt er een PS3 .

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  5. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je t nie getroffe :confused: tering he :confused: heb nooit probleme gehad met mn 360 liep nooit vast enzo.. alleen op n dag deed ie t nie meer :confused:

Weet iemand btw of je bij de site van UPS kunt zien da ze je xbox aant terugsture zijn?

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Is idd niet normaal.

Je hebt toch een track&trace nummer anders kun je MS nog bellen.

7. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja mar geld da track n trace nummer ok voor de terugkomst?

ik had gistere xbox gebeld en die zei:

'Ja hij is idd de 23e aangekome in Duitsland en de 25e begonne met de reperatie. En het duurt 15 werkdagen dus eind deze week of begin volgende week.'

Ze wiste dus niet of ie al klaar was ofso alleen da ze de 25e begonne zijn met het oplappen. :confused:

8. eaglesquad

eaglesquad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wajow,

vorige week maandag eindelijk me 360 teruggekregen nadat k m begin oktober had verstuurd vanwege een ROD en gister John Woo's stranglehold gekocht (maar kon er vnadaag pas op spelen wegens tijdgebrek) loopt ie na 5 minuten vast heb ik weer een ROD :mad: helpdesk gebeld, weer opsturen...
    aangezien k gehoord heb dat dit wel vaker voorkomt, is het eigenlijk best asociaal van MS dat ze niet gewoon iedereen er 1 trugsturen waarbij dit niet kan gebeuren....

najah... morgen maar weer opsturen 8-)

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

je krijgt voor de terugzending een nieuw Track&Trace nummer

10. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zowiezo belachelijk da MS refurbished xboxen terugsturen. Refurbished my ass, zeg mar gwoon n tweedehandse van iemand anders. Dus misschien krijg k strax wel de xbox van Pietje die geel ziet van de nicotine :confused: das gewoon belachelijk, of me eigen goed behandelde of een nieuwe.

11. skyghene

skyghene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is vandaag teruggekomen :D
    DVD drive en moederbord zijn vernieuwd (ik had alleen last van m'n DVD drive) en alles is een stuk stiller als dat ding aan gaat :p

Die van mij was trouwens de 22e van oktober in Duitsland aangekomen, dus binnen ongeveer 15 werkdagen. Netjes.

12. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop da de mijne naast die van jou heeft gelegen :confused: heb jij een track n trace nmmr gekregen voor de terugzending??

13. Timiboy NL

Timiboy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien jouw xbox de 22e aan was gekomen. Zal mijn 360 waarschijnlijk donderdag aankomen. Mijn xbox 360 is vanaf de 24e aangekomen in Weiterstadt. Ik ga denk vandaag of morgen eens bellen. Waneer zal ik vandaag of morgen bellen?

Groetjes,
    Tim

14. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Belle kan altijd, als je 's avonds belt ben je zo aan de beurt. gister gebeld mar nie egt wijzer geworde =(

15. skyghene

skyghene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vrijdag nog naar Xbox Support gebeld en toen zeiden ze dat m'n 360 nog werd gerepareerd.
    Dus ik had de UPS vandaag niet verwacht eigenlijk. Of werken ze ook in het weekend?

16. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen zaterdags, werk zelf bij n magazijn met alle transporteurs die er zijn en die werken van maandag tot en met zaterdag. Mar Skyghene had jij een nieuw trackingnummer gekregen voor de terugzending? of was t SURPRISE???

17. Timiboy NL

Timiboy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik vrijdag belde, stond mijn 360 ingepland voor reparatie. Waarschijnlijk repareren ze hem vandaag of morgen en krijg ik heb donderdag.

Ps. op zaterdag werken ze wel, maar op zondag weet ik niet of ze 360jes repareren

18. Timiboy NL

Timiboy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld: mijn 360 is al vanaf 26 oktober ingepland voor reparatie. Is dit niet erg lang? Volgens mij is er iets mis gegaan.

19. roypeijen

roypeijen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welcome to my world, de mijne is de 25e ingepland :confused: die knakker aan de telefoon zei da ik m binne de 15 dage terug zou krijge dus.. hope we da maar

20. Timiboy NL

Timiboy NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben nog ff tellen... 6 dagen. Dan moet ik hem binnen hebben. Zoniet, tja... dan ga ik om een controller vragen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina