De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

  1. Beeldbuis.

    18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

    1,6%
  3. PC Monitor.

    6,0%
  4. LCD HDready.

    51,9%
  5. LCD FullHD.

    15,8%
  6. Plasma 1024x768

    2,6%
  7. Plasma 1366x768

    3,1%
  8. Projectie tv.

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

    3,4%
  10. Anders

    0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er zijn calibratie-dvd's te koop. Maar het blijft ook altijd een kwestie van persoonlijke smaak.
     
  2. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vraagjes: Heb vandaag mijn xbox eindelijk terug gekregen uit Duitsland en voor het eerst aangesloten op mijn nieuwe Samsung 81 serie. Nu is hij bij het aansluiten naar 50Hz gesprongen, dit is volgens mij niet de optimale setting en bij sommige games moet ie op 60 staan maar hoe verander je dit weer? Ook vraag ik mij af waarom ik bij halo 3 als ik splitscreen speel 2 zwarte balken langs bijde zijde's krijg en bij gewoon single player niet? Vriendelijk dank voor een antwoord.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maakt niet uit. Je games zullen het gewoon doen. Het aantal Hz maakt geen verschil meer op een HDTV geloof ik.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    En die balken bij halo hoort zo.

    Beeldsettings verander je gewoon bij.. beeld settings

    En veel pixar films hebben THX calibratie menutjes (nemo/ratatouille etc) die voor contrast en simpele kleur dingen prima voldoen (ook voor plaatsing van speakers)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  5. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met de Panasonic 42PV70 en de Xbox 360 en dan voornamelijk op gebied van 't 1080P verhaal ? Ik las dat deze wel 1080P ondersteunt, maar doormiddel via upscallen (geloof ik althans). Maar iemand daar al meegewerkt c.q. geprobeerd ? Of moet de hd-dvd speler voor dit gebeuren zorgen ?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  6. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Is op de LE32S81B 720P of 1080I mooier?

    Gr,
    Robin
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je snelle actiegames speelt is 720p beter. Met 1080i treedt er namelijk wat vertraging op. Sowieso kun je een HD-Ready het beste op 720p zetten.
     
  8. Evil Hobbit

    Evil Hobbit Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh wat is Kameo een machtig spel. Speel het nu voor het eerst en over hdmi op full hd. Tering wat een grafische pracht!! :D Mooier dan halo imho. Lang leve hdmi.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had Kameo als launchgame, maar na het uitspelen eigenlijk alweer snel verkocht....Heb daar wel een beetje spijt van, ook omdat ik weet dat ie in HD er gewoon machtig uitziet, maar ook omdat je nu meer kunt met die game....

    Misschien maar weer eens kopen, is toch Classic, dus duur is ie niet.:+
     
  10. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerder in dit topic had ik gezegd dat mijn geluid op mijn xbox 360 het niet doet.
    Toen zei Melburn dat ik een 3,55 mm jack plug moest kopen.
    ik kan deze alleen niet vinden in de winkels dus wou ik het via internet bestellen.
    Nou heb ik op de site www.allekabels.nl gekeken en weet ik niet welke ik moet pakken.
    Kan iemand mij helpen?

    B.v.d
     
  11. Evil Hobbit

    Evil Hobbit Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt een van de betere spellen die ik heb gespeeld op de xbox. Zo sfeervol en filmisch. Prachtige muziek ook. Ongelofelijk mooie orchestraties. 24 euro wel besteed :D
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch nog even wat advies nodig, want ik hoorde dan dat de 40W2000 model van sony bij de mediamarkt gewoon 1800,- was en niet rond de 1500,- wat ik verwachte...

    Dus nu zit ik een beetje te denke om toch voor een samsung 40 inch te gaan... Omdat nou'ja 1800,- me net wat té duur is en ik die ps3 niet van plan ben teverkope... Iemand nog enig advies?
     
  13. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog een vraagje (Sorry:))

    Ik had eerst mijn beeld op Auto-Breed staan (Samsung LE32S81B), maar dan rekt hij helemaal uit. Nu ik hem op 16:9 zet heb ik het gevoel dat zowel TV als Gamen wat scherper is?

    Waar hebben jullie hem op staan?

    Gr,
    Robin
     
  14. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op 1080i speel dan past hij ook niet in het beeld en hij word ook niet automatisch aangepast, maar ik zet mijn tv dan altijd op Breedbeeld.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm volgens mij ook gewoon op Auto Breed staan, maar ik heb geen last van uitrekkingen hoor! Tenminste, nog nooits iets van gemerkt! :+
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    @Rivanov,

    Jij nog enig advies kwa Full-HD van samsung... (zie m'n vorige post ^^)
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    avforums.com, hdtvtest.co.uk of htforum.nl zijn goede sites om je te laten informeren over hoe & wat. De keuze moet je uiteraard zelf maken :)
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou kijk ik heb al 3 TV's op m'n oog... En mijn keuze ging eerst voornamelijk uit naar de 40W2000 van sony vanwege bravia actie.

    Nu doordat de TV ehm 400 duurder was dan verwacht zit ik te twijfelen tussen:

    - LE40M87BD
    [​IMG]
    - LE40N86BD
    [​IMG]

    Beide van samsung.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij is de M de toprange van Samsung.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ikga vanmiddag dan maar ff naar de mediamarkt toe om even te kijken hoe en wat ik denk dat het de LE40M87BD of toch de 40W2000 wordt. (ligt hem totaal aan de prijs...)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina