1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Heb je een Credit Card (Xbox live)

Discussie in 'Games' gestart door Nicotjeh., 8 jan 2003.

?

Credit Card

  1. Jah ik heb er zelf 1

    51 stem(men)
    19,5%
  2. Jah ik gebruik die van me ouders

    66 stem(men)
    25,2%
  3. Nee

    74 stem(men)
    28,2%
  4. Ik wacht eerst op een nieuwe manier van betalen (xboxlive)

    71 stem(men)
    27,1%
  1. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik voel em echt ff down....kan je het je voorstellen!
     
  2. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen 18... Du paps en mams zorgen d'r voor :9

    mzzl Munch and Abe
     
  3. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Het gaat er onder andere om dat als jij geen geld hebt, dat je het wel kunt betalen. Dus niet dat je iets gaat kopen en dat er niets op je rekening staat en dat MS kan fluiten naar zijn geld.
     
  4. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    :{
     
  5. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ja heb er 3 jaar 1tje gehad bij de abn, zo'n standaard mastercard cc, wel vond ik deze nogal vervelend, want het is een creditcard die aan je bankrekening gekoppeld is. Dus het geld is er direct af en in het buitenland willen ze die kaart nog wel eens niet accepteren. Heb nu visa, is echt veel makkelijker. Ik wilde het allemaal liever gescheiden hebben.
     
  6. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je moet toch zoveel verdienen wil je zon cc aanvragen :{
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Is in de meeste gevallen wel zo, er wordt zowiezo een bankkredietcheck gedaan bij BKR in Tiel (die houdt alles bij over je schulden, rekeningen en andere financieringen), die kijkt of je wel kredietwaardig bent (dus: in staat het te betalen). Je moet wel een of andere vorm van een vast inkomen hebben, en meestal moet je een bepaald inkomen hebben voordat je in aanmerking komt voor een cc.
    Maar in sommige gevallen, zoals bij studenten (zoals bij mij :9) zijn ze soepeler. Bij mij hebben ze alleen gekeken of ik wel studiefinanciering kreeg en of ik dus wel studeerde, en that's it.
     
  8. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik heb nog met iemand gelult over xbox live
    meschien heb je er iets aan

    Topic: Hi, I am from the netherlands I have a quastion whene xbox live come in the netherlands can whe pay than only whithe a credit card or are they other ways come??
    William Hello and welcome to the Xbox interactive online chat support! My name is William.
    Nico Hi william
    Nico sorry for my english I am not good in it
    Nico I am 13 years old you see
    William We only do support for North America, you could check out the UK site for European LIVE payment options. Here in the US and Canada it is only by credit card.
    Nico ow
    Nico think you that er come other why's to pay? is it posibble?
    William Not likely. It's a fast way for us to confirm that the service is being agreed to by an adult. If you are under 18 you need the permission of an adult to agree to the service. At least, here you do.
    Nico but the biggest group of gamers is not adult
    Nico Ms make a big stupid mistake
    Nico than
    William Yes, however for legal reasons contracts are only recignized between adults not minors.
    William Many young players who have signed up have gotten the permission and credit card of their parents or guardians.
    William Microsoft doesn't really have a choice in the matter.
    William If something happens online with a minor and a parent or other adult didn't agree to the service, we coudl be sued.
    Nico but in europe have a litte bit of the poeple a credit card in de vs is et must easy to get a credit card
    William Like I said though, I odn't how it works in Europe they might have another way to confirm for the sign up. I am aware that credit cards aren't as normal for Europeans to have, as they are here in North America. That's why I suggested checking the UK site. Maybe it can be done through a bank account or something else.
    Nico Ok
    Nico Thank you for helping my
    William Happy gaming! It was a pleasure chatting with you today, for your convenience and future reference, you will receive by e-mail a detailed transcript of our chat, including all site links and services. Thank you for inquiring about Xbox. At the end of the chat, there will be a small survey. Be sure to fill it out! If you need further assistance, please come back and visit us again. I hope you have a super day!
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    mja, hier werd dus weinig nieuws verteld. Eventueel andere betalingsmogelijkheden, maar hoogstwaarschijnlijk credit card. Was al lang bekend, maar naarmate we dichter bij de 14e maart komen, lijkt het me steeds onwaarschijnlijker dat er ook andere betalingsvormen komen naast de credit card.
     
  10. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey DarkWingDuck, kan je met de Rabocard ook gewoon dingetjes uit Amerika bestellen? Ik bedoel, na aanleiding van het de post van m a r i a X i:

    Is dit waar?
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25

    Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, ik denk dat als je online bestelt het geen probleem zal zijn, misschien wordt ie als je in Amerika zelf in een winkel wil betalen niet geaccepteerd, dat zou kunnen. Voor online bestellingen moet ie gewoon als credit card geaccepteerd worden.

    Ik ga binnenkort een paar dvd's uit Australiƫ bestellen, dan merk ik het gauw genoeg.
     
  12. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag namelijk op store.bungie.com een schattig Grunt-bekertje (die moet ik gewoon hebben als Xbox- en Halo-fan... :D) en dacht dat het met de Rabocard niet zou lukken... :D
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Moet lukken met een Rabocard. Ik zou zeggen: gewoon proberen! :)
     
  14. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies... Nu nog heel eventjes m'n ouders snel hun handtekening te laten zetten... :D
     
  15. AgentOOZ

    AgentOOZ Wanted

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je zelf dan nog geen 18?????
     
  16. Xbox gamer fan

    Xbox gamer fan XBOX rulezzz

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    to heel met die cc voor Live,ik wacht wel tot er een ander manier is om te betalen.Naar mijn mening zitte er meer nadelen dan voordelen aan zo'n cc.Dus ik wacht wel en anders maar geen Live.
     
  17. hardcore gamer

    hardcore gamer who gave the order..

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    een cc heb je alleen nodig als je iets wil downen zoals een level van sc ofzo maar verder niet je betaald een xbox live kit en thats it geen vaste kosten per maand gewoon een heel jaar xbox live en als je jaar voorbij is moet je een soort opwaarderings kaart halen en code invoegen en je kun weer een jaar gamen.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    je hebt de cc nodig om je te registeren (als je je misdraagd kan M$ je bannen of sancties op leggen) dus als ze er bijvoorbeeld achter komen dat jij de xbox gemodificeerd hebt kunnen ze je beboeten omdat als je je inschrijft een NDA hebt getekend.. Wel kan je Premium downloads uitschakelen (zodat ouders zich geen zorgen hoefen te maken dat je hun cc plunderd) tevens kan je je accoubnt beveiligen met een ww , zodat alleen de beheerder bij de account gegevens kan.

    Dus je hebt wel degelijk een cc nodig om Live te kunnen!
     
  19. stefander

    stefander Gamesjournalist

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar dat vat ik op als compliment... Ik ben nog maar 14... :mad:
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25

    Spam hier alsjeblieft geen onzin, wat je nu zegt is dus total rubbish. :{

    Wat Fardo al zegt, zonder credit card krijg je Xbox Live! niet eens aan de praat, je hebt dus echt een cc nodig vanaf day one.

    Ook dat van die opwaarderingskaart is niet waar, het is nog helemaal niet zeker of je je op een andere manier dan de credit card kan abonneren op Live! na 1 jaar, en zo ja welke manieren dat dan worden.
     

Deel Deze Pagina