1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Bij het instaleren van de extender vind hij maar steeds niet de extender. Alle stappen tot de setup gaan goed. Xbox verbonden met internet, de pc pakt de xbox 360 op, maar dan tijdens de setup vind hij de extender niet.

    Wie zou mij kunnen helpen???

    Frank
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Heb je wel Windows Mediacenter XP of Vista draaien?
     
  3. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb Vista
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    heb je de uitleg van post 1 gevolgd ? (is voor vista )
     
  5. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb hem niet gevolgd, zit hier pas een paar dagen op. Nu heb ik dus gekeken op deel 1, maar dat zijn gewoon 80 pagina's. Daar ben ik dus dagen mee bezig om ze allemaal uit te kammen.
    Weet je misschien op welke pagina ik ongeveer moet wezen?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Deel 2 -pagina 1 eerste post :)
     
  7. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik allang gezien:eek:, dat is ook allemaal gelukt tot stap 14. Het eerste vinkje geeft hij maar dan bij: Exender zoeken geeft hij een foutmelding. De stappen ervoor zijn gewoon gelukt.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    welke foutmelding etc. te weinig info om je te helpen .. welke router heb je enz.
     
  9. futyo

    futyo Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag voor de mensen die een universal remote control hebben en deze gebruiker voor de extender:

    Is het ook mogelijk om de nummerieke toetsen van de remote contol te gebruiker wanneer je op mp3 wilt zoeken? Met de normale controller kan je wel zoeken, maar dan moet je eerst op de gele Y button drukken om het onscreen keyboard op je scherm te toveren...
     
  10. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Werkt net als met sms'en op je telefoon dan. Je kunt met de cijfers dus letters kiezen en dat zoekt prima vind ik :)
     
  11. maxx._

    maxx._ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een vraagje want ik wil mijn gedownloade prison break via mijn xbox 360 op tv kijken alles lukt tot nu toe alleen de ondertiteling doet het niet..
    weet iemand misschien hoe ik mijn ondertiteling kan laten werken?
    en als het helemaal niet kan laat het ook even weten want dat scheelt me heel veel zoekwerk:p alvast bedankt max
     
  12. maxx._

    maxx._ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    en trouwens ik zie overal dingen staan over dat je media connect enz nodig hebt. Maar ik heb gewoon windows media player 11 en via mijn router aangesloten op mijn xbox 360 en alles doet het prima , de muziek foto's en video's alles streamed gewoon
    alleen mijn avi video's worden niet gezien waarschijnlijk zijn die niet ondersteund door de xbox 360 dus zet ik ze allemaal over naar wmv want die doen het wel. het kost me alleen wel veel tijd misschien als iemand een tip heeft daarover hoe het wel gezien kan worden op je xbox 360 ik zou er erg blij mee zijn:D
     
  13. maxx._

    maxx._ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat komt dus als je bijvoorbeeld allemaal avi films hebt
    als je ze overzet naar .wmv bestanden ziet die ze wel!
    dit doe ik altijd met windows movie maker wat wel suuuper lang duurt...
     
  14. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan met mediacenter + transcode 360 of Tversity(en eventueel mediacenter als je dat zou willen). Op dit moment zou ik kiezen voor tversity.
    Mediacenter shared dan je media en transcode360 zet het realtime om in wmv. Geldt hetzelfde voor Tversity alleen deze doet beide, dus sharen en transcoden (real time encoderen terwijl je kijkt) Je begrijpt dat je voor beide oplossingen wel een krachtige pc nodig hebt, denk dan voor de full works aan een dual core 2,6Ghz.

    btw media connect heb je nodig als je geen wmp11 hebt
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  15. maxx._

    maxx._ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    klok snelheid 1,66 Ghz
    dat wil dus zeggen dat die niet goed genoeg is
    want ik heb namelijk op een ander forum gevonden over hoe je tversity kan installeren en dat heb ik allemaal gedaan alleen nu heb ik een ander probleem want er komt te staan "unable to connect to server make sure its running" zodra ik op iets toevoegen klik of op home media click enig idee hoe ik dit kan oplossen? want ikneem aan dat dat niet komt door dat mijn pc minder heeft dan 2.6 Ghz aangezien al die andere dingen het wel doen alvast bedankt max
     
  16. maxx._

    maxx._ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de nieuwste versie gedownload van tversity en niet de patch eroverheen gegooid die iemand zei dat je eroverheen moest gooien en nu doet die het bedankt:D:D
     
  17. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met het verbinden van mijn xbox360 met mijn vista laptop.
    Alles lukt tot stap 14 en dan faalt hij bij de laatste stap, verbinding maken met de xbox360.
    Media center wordt opgestart op mijn xbox maar crasht dan met het bericht:

    The xbox 360 has been disconnected because and application has launched UI unexpectedly. Would you like to reconnect?"

    Iemand enig idee wat dit betekent.
     
  18. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Heeey

    ik heb wel iets op mijn pc waarmee ik tv kan kijken, energy tv ofzow, maar kan ik dan wel windows media center installeren? hoeveel kost dat ongeveer??
     
  19. Stan Getz

    Stan Getz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik had MCE prima werkend met mijn xbox360. De 360 ging kapot (ring of death) en kreeg een nieuwe.

    Als via 'Media Center Extender Beheer' op een 'nieuwe xbox360 toevoegen..' klik gaat het goed totdat hij de setup code gaat controleren. Dan geeft hij aan dat hij geen verbinding met de xbox360 kan maken. Ik kan wel muziek en foto's bekijken op de xbox dus ergens is er wel een verbinding. Aan de volgende zaken heb ik wel gedacht:
    1. Firewall staat uit
    2. Alle poorten die nodig zijn heb ik in mijn Firewall aangemaakt
    3. Setup code gecontroleerd

    Ik heb werkelijk geen flauw idee wat het probleem is.
    PLZ HELP!!

    groet
     
  20. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest


    Niemand???
     

Deel Deze Pagina