Sennheiser hd 595 (hoofdtelefoon zonder mic) maar toch kunnen praten online?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door 5tefan, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aparte topictitel, ik weet het.
    Mijn vraag luidt; Ik heb een sennheiser hd 595 gekocht, een supergeile hoofdtelefoon met een behoorlijk prijskaartje eraan..
    Dit omdat ik graag lekker geluid heb maar niet met me dolby surround kan spelen aangezien ik dan de rest van 't huis lastigval hier.. (ouders..)

Nu vroeg ik me af of het mogelijk was om met deze hoofdtelefoon alsnog te kunnen communiceren? Zelf heb ik op 't moment geen 360 om het op te proberen ( mijn oude 360 is vorig jaar weggedaan omdat ik een ps3 wou proberen maar de ps3 is ruk en nu weer terug naar de 360 dus ^^ )..

Nu dacht ik eraan om gewoon de koptelefoon met de mic van de 360 om me nek te gooien zodat de microfoon wel bij me mond zou zitten en dan men andere hoofdtelefoon op men hoofd te doen voor 't geluid. Ik weet dat er een optie is om de stemmen van de rest namelijk ook via de boxen ( in dit geval de sennheiser) te laten streamen, ik vraag me alleen af of dit dan ook verstaanbaar zou zijn??
    Zou iemand dit trucje is voor mij willen testen ? Dus een hoofdtelefoon in de tv proppen, de stemmen van de mic ook via de boxen streamen en kijken of de rest gewoon net zo goed te verstaan is als normaal?

Dankjewel als iemand hier toe bereid is ! :)

Groet!

2. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik het het wel eens gedaan, en het werkt wel, maar echt lekker zit het nou niet :p

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
  4. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    hoezo droog :+

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden: