Welke Game Vind Jij Echt het best?? Post het hier 1 = 5 punten 2 = 3 punten 3 = 1 punt (Spellen Die nog niet uitgebracht zijn mag je niet op stemmen , bijvoorbeeld Halo 2) 1. Halo 2. Morrowind 3. Splintercell De Top : (1) 77 Punten Voor : Halo (2) 46 Punten Voor : SplinterCell ( 25 Punten Voor : Morrowind ------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------- (4) 17 Punten Voor : Dead Or Alive 3 (5) 8 Punten Voor : Time Splitters 2 (6) 6 Punten Voor : Ghost Recon (6) 6 Punten Voor : Mech Assault (7) 5 Punten Voor : Tony Hawk Pro Skater 4 (7) 5 Punten Voor : Unreal Championship ( 4 Punten Voor : Deathrow ( 4 Punten Voor : Max Payne (9) 3 Punten Voor : Project Gotham Racing (9) 3 Punten Voor : Amped (9) 3 Punten Voor : MotoGP (10) 2 Punten Voor : Jet Set Radio Future (11) 1 Punt Voor : Rallisport Challenge (11) 1 Punt Voor : Sega GT Stemmen is geeindigt en dit is de uitslag. Iedereen bedankt voor het uitbrengen van hun stem
Dit is een topic om het leven en sfeer in de forums te houden. En ik denk ook dat de meeste mensen dat wel leuk vinden Maar als deze ook al om zo'n reden moet weggehaald worden... Dus stemmen kom op (Ik probeer de boel hier echt niet te verzieken ofzo hoor...)
doe je het weer he.. je had toch ook gewoon je eerste post kunnen editten of gewoon gelijk kunnen vragen naar de beste game. :{ Nog eentje openen is een beetje onnodig vind ik
Nee want dan werd het topic te groot moet je nagaan al die stemmen in 1 post. ( Denk ook aan de modem users )