Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vond die HQ missies juist ongelofelijk saai. Juist die buiten missies vond ik vet, met Kinisha als uitblinker!
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah, vond de HQ juist wel vet voor het verhaal,

    is er trouwens nog een ander einde als je lambert niet neerschiet

    zeg neit wat, maar alleen ja/nee, want dan wil ik het zelf natuurlijk zien:p
     
  3. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik had Lambert ook niet doodgeschoten en vanaf dat stukje begon m'n 360 te spacen en aan het einde van de level had m'n 360 een rrod ^^
     
  5. Frodo100

    Frodo100 A Braindead Gear

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit topic maar weer even opgezocht om een vraag te stellen:

    Kun je bij Splinter Cell multiplayeren? En dan niet met Xbox Live maar via 2 controllers?

    :)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik dacht van niet.
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat alleen in Chaos Theory met split-screen, het kan dan alleen nog met system-link dacht ik.
     
  8. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ff een vraagje, ik had deze game ook een tijd geleden en de multiplayer maakte me gek! Ik geef wel een voorbeeld: Je hebt kamer een met een terminal, kammer een die heeft zeg maar 5 plekjes om je je goed te verstoppen als spy. Dus je begint de boel te hacken komt er natuurlijk een upsilon, de upsilon member is 80% van de keren ervaren met het level en weet dus precies waar je kan zitten als spy... dus wat doet ie? mmmhh.. mr. spy zit niet in verstopplek 1, dan 2.. nee? 3.. ook niet verstopplek vier.. nee hoor.. verstopplek 5 tevens ook de laatste en ja hoor daar zit mr. spy en hij wordt op ze gemak neergeknald.

    Dit was nog maar een voorbeeld maar het ging altijd zo bij mij.. de demo die was prachtig omdat echt maar 20% van de mensen elke "hack-plek" wist en dat je dan nog een kans hebt. Maar nu gaan die upsilonnetjes gewoon elke plekje af en ben je binnen 5 seconden betrapt! Ook geldt dit voor elke route die een spy kan nemen, het dak, dat ene balkonetje, als ervaren speler weetje dat ze daar langs kunnen komen en kijk je daar altijd dus als een spy is het gewoon niet leuk meer.
    Ik herriner me nog een level in een warenhuis dat was gewoon ziek, je begint als spy en alle upsilonnen die staan granaten te knallen bij de spy begin plek. Dan kom je er eindelijk uit maar dan krijg je de situatie van boven weer, ik heb het spel dus ook gewoon verkocht..
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  9. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leuke hiervan is dat je ze steeds te slim af moet zijn, sta met een vriend naast de deur en kill die upsilon, ren weg naar een andere terminal als er een upsilon gast aankomt. \o/
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je wisselt iedere keer van plek, zodra je ziet dat hij eraan komt probeer je het ergens anders en haal je het beetje bij beetje binnen.
     
  11. Frodo100

    Frodo100 A Braindead Gear

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel een week of 3 van een vriend geleend, en ik vind 'm geweldig! De Graphigs! Het geluid! De Gameplay! Allemaal geweldig! Jammer vond ik dat ik het best moeilijk is en je echt trickie bezig moet gaan. Het spel kan jou ook niet gefrusteerd krijgen, zodra je doodgaat speel je het level gelijk weer om uit te zoeken hoe je het wel kan halen.

    leuk vond ik ook dat je een ontelbaar aantal manieren hebt om een objective te halen. Schakel je het stroomhek uit en klim je er overheen? Of zou ik het toch kapot snijden? Misschien is de deur aan het einde ook een idee. Geweldig vind ik het.

    De echt kick van Splinter Cell 4 vond ik toch dat je zelf weet dat je er bent maar de vijanden niet. Zo kun je een hele vijandige basis hacken en opblazen, terwijl de terroristen niet een weten dat je uberhaupt bestaat.

    De multiplayer heb ik 1 keer gedaan in mijn eentje, omdat ik geen Gold heb, (:'-() en ik vond hem wel geinig. Jammer vond ik dat de Spy's geen echt goede wapens hebben. (Ik heb geen upsilon gespeeld.) Maar de arm computer waarmee je alles kan uitzetten is wel erg vet. Ook best knudde dat je vijanden alleen van acter of van boven kan koud maken.

    Ik vond dit spel een van de betere die ik ooit heb gespeeld, jammer vind ik wel dat het best moeilijk is, maar zodra je op je beeld ziet staan "Mission Completed" heb je twee gevoelens: 'Yes! Ik heb hem eindelijk gehaald, door naar het volgende!' of 'Hallelujah! Eindelijk gehaald! Tijd voor het volgende level, of zal ik proberen om langs een andere weg het vorige level te halen.

    Het verhaal vond ik vreselijk aangrijpend, klinkt misschien raar, maar ik heb echt medelijden met Sam. Je hebt net een raket gehacked en 100den mensen gered en dan krijg je het nieuws dat je dochter is overleden. Zoals de 'baas' van Sam zegt in het filmpje na de eerste Mission: 'I have never seen a man fall so deep. Prison: A hell of a place to safe a mans life.' Sam Fisher vind ik zels een erg stoer persoon en het is dan ook heel vreemd om zo'n volharde man zo te zien.

    Kortom ik ben uren zoet geweest met Splinter Cell Double Agent, het spel krijgt van mij een dikke 9! :thumbs:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag me af, met SC convition, dat je dan gezocht wordt,
    want als je in double agent lambert heb laten leven, dan weet hij toch dat je undercover was, en dat staat toch vast ook wel in zo'n pctje in cia HQ?
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Een vrij oud spel dit, toch ben ik nog steeds niet verder dan de gevangenis-level. Wat moet ik doen als ik op het dak van de gevangenis ben? Op een gegeven moment zie je een helikopter en een stel agenten(?) en na ongeveer een minuutje ben ik game over, ik heb die gast niet gered. Vaag:+
    Of heb ik onderweg naar het dak enkele dingen vergeten/overgeslaan?
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij schakelde hij die gasten zelf uit,
    en later moet je beetje springen op van alles, en die nieuws helikopter overnemen,
    je kan ook proberen wat keeltej door te snijden van die bewakers

    en het spel is maar een jaartje oud hoor:p
     
  15. Frodo100

    Frodo100 A Braindead Gear

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je Jamie hebt gered van de bewaker die hem heeft gevangen, moet je van de trap af rennen naarbeneden, het dak waar je dan overheen loopt overlopen naar een steegje aan het einde, in dat steegje ga je rechts en daar zit als het goed is rechts van je een deur. Als je daar naar binnen gaat is er Links van je een trap die naar de helicopter leid. :thumbs:
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt mensen:)
    Rest mij een vraag: Waar is die Jamie te vinden eigenlijk? Ook op het dak van de gevangenis? Ik zie genoeg bewakers, dat wel.
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Allo?:+
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Op het dak.
     
  19. Megaladon

    Megaladon Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal. Ik heb even een vraagje. Het lukt mij gewoon niet om level 4 van de co-op voor elkaar te krijgen. Iedere keer weten die gasten mij wel te vinden, het maakt niet uit waar ik sta. Ik moet zeggen dat dit wel heeeeel erg ongeloofwaardig is. Ook krijg ik het niet voor elkaar om op die gasten te springen of ze over een hek te trekken. Hoe doen jullie in godsnaam dit????
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat probleem ook. denk dat wij gewoon noob zijn ofzo^^

    vind de AI in multiplayer wel slecht inderdaad. je krijgt niet echt de kans om hun te mollen.
     

Deel Deze Pagina