xbox live vison + 12 month gold pakket, maar geen gratis uno!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door badname, 9 nov 2007.

1. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs dit paket gekocht en alle codes geactiveert, robotron heb ik kunnen downloaden, maar bij nuo krijg ik een kaarten thema ipv de full game zoals vermeld op de kaart met de code en de doos van het pakket!
    Ik zie op de xbox.com website dat nu alleen nog maar robotron erbij zit, maar ik ga ervanuit dat ik ontvang wat er op de doos staat en dit niet opeens veranderd kan worden.

Whats going on?? MS werknemers op dit forum weten jullie hier meer vanaf?

Vind het wel jammer want Uno is nou een vna de weinige games waar je die cam bij kan gebruiken, ik voel me behoorlijk belazerd :/

2. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    als je de helpdesk belt word je echt meteen geholpen daarmee, gwoon bellen die mensen zijn echt reuze aardig en waarschijnlijk als je zegt wat je hier net vermeld dat je gwoon nog een code krijgt om uno te downloaden :D niet bang zijn om die mensen te bellen, die mensen zijn er om jou te helpen, en dat doen ze ook :D succes!

3. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem heeft zichzelf opgelost! Opeens staat Uno vandaag tussen mn arcade games en kan ik de full game gratis downloaden. Rare bug maybe.

4. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi :D geduld is een schone zaak zeggen ze wel ns :p

5. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Heb sinds kort een 360 Elite, en daar had ik UNO even op gedownload (trial).. en ik kon hem gratis upgraden naar de Full game. :$

Deel Deze Pagina