Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Titeuf_87

Titeuf_87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je, ik ga het eens proberen :)

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat klopt, die is er zeker!
    Kweet niet meer precies hoe die dingen heten (ik d8 'elk... lock splitter' of zoiets..)
    Je kan ze vaak vinden in caves van smugglers enzo. Gewoon de eerste de beste caves binnengaan en iedereen afmaken is een manier.... Wel zorgen dat je op een beetje redelijk level bent anders is deze manier weer niet aan te raden..

3. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet dat het en beetje rare vraag is mar soms zit ik in maar gan of ald ruhn en dan hoor ik een geit/schaap

4. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook wel es maar ze zijn er niet .. je ziet ze nergens op sites ofzo en ik ben ze ook nog nooit tegengekomen in het spel

zou wel grappig zijn :)

5. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand deze plzz nog ff beandwoorden?

Nog een vraag: Ik moet voor de Duke in Ebonhart de 1e opdracht doen. Ik moet richting Seya Neen lopen en dan bij een bruggetje naar he zuiden een eilandje vinden maar die heb ik nog steeds niet gevonden.
    Alvast bedankt

6. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent evengoed nog vampier, tenminste ik wel, alleen heb ik de symptonen niet meer en ik ben immuum voor sommige ziekten nu. En ik heb 1 strenght minder. Maar ja wat maakt het uit.

K heb wel nog een vraagje,
    Ik moet voor de Fighter Guild in Vivec geld ophalen van een vrouw in Ald'Rhun. 2000 gold, alleen heeft zij het geld niet en zegt ze dat haar broer dit heeft en dat hij ergens is overleden in Milupi of zo. K ben daar geweest (een soort grot in de vorm van een +)maar ik ken nix vinden, ken iemand mij helpen met deze quest? Dit is de derde of vierde order van de fighters guild in Vivec.
    Thanx

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    De master van de fighter guild spreekt.. :) :
    In de grot waar jij geweest bent is wel degelijk iets te vinden, ergens vlakbij de ingang (en dan ik meen aan de rechterkant..) ligt een lichaam in het water, dat is het lichaam van de broer van dat vrouwtje in ald'rhun. Hij heeft 500 gold bij.. Zoals je weet is dat dus 1500 te weinig, en als je terug naar het vrouwtje gaat wordt je ook niet veel wijzer. Het enige wat je dan kan doen is die 1500 gold zelf bij te leggen..... Dus je gaat nadat je die 500 gold hebt gevonden gewoon terug naar fighters guild en je spreekt die vent erop aan, geef dan gewoon die 1500 er zelf bij.

Ow ja, je krijgt een tijdje later ook een opdracht om de leiders van de thieves guild te killen omdat die een bedreiging vormen voor de fighters guild, maar deze opdracht is een list... Als je ooit bedoelingen hebt om nog bij de thieves guild te gaan moet je die opdracht niet aannemen want ze luizen je erin. Je eindigt dan namelijk met het vermoorden van de leider van de fighters guild omdat hij jou als een bedreiging ziet... *'t voordeel is nu wel dat ik master van de fighters guild ben..*

8. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

Ik zie geen nadeel...Dan ben je dus uiteindelijk Guildmaster bij de Fighters en je hebt dan geen Thieves Guild lid omgebracht...:D Relaxed toch?!

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Das dus niet wat ik bedoelde, je word pas guildmaster als je bij die opdracht die thieves guild leiders vermoord....

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus in mij geval krijg ik die opdracht, kill ik de leiders van thieves-guild, wordt vervolgens expelled 8), ga terug naar de fighters guild, kill daar mijn leiders en ben guildmaster bij de fighters guild...(?) Lame! :{

11. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
  12. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej BFalcon!
    Thanx, ik zal ff gaan zoeken (ben nu ergens met een andere quest bezig voor eentje in balmora). Is wel jammer dat je er zelf poen bij moet doen. Maar ik had als het goed is de grot goed doorzocht maar blijkbaar niet goed genoeg. Ik zat te zoeken in een grot waar twee vroutjes zijn die op een platform boven het water staan, waar nog twee beesten rondlopen (soort raptors) en een fire ventje.

13. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    Eliahs lock splitter is een scroll die je in diverse caves kan bemachtigen en maakt alle deuren open. (toch ga ik zelf liever voor men eigen gemaakte spell hoor)

14. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    hardstikkebadnakt ik zat vast bij een telvanie opdracht8)

15. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Hier heb ik een heel relaxete site, staat alles op: hier dus

16. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he op al die sites staat het zelde maar nog steeds zit ik vast ik kan die gvd shishi niet vinden deze toren moet je zoeken voor een telvanie opdracht wee tiemand waar hij wel is?

17. Skycraper

Skycraper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.morrowind.nl is veel te vinden. gebruik de search en je hebt alle antwoorden

18. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey ff snel 1 vraag, ik houd niet van walktroughs bij rpg´s:

ik heb die opdracht gedaan voor de fighters guild dat je samen met zo´n wijf een necromancer moet cerslaan, ik ben zijn "huis" ziek geworden van een diseased rat. me strength was eerst 72 en nu is ie 50 en me endurance is nu 28. ik ben al bij een tempel geweest en alle blessings geprobeerd, maar er staat steeds dat ik niet ziek/poisoned/blalabla ben. ik heb ook al een cure comoon disease gebruikt, maar het is nog steeds hetzelfde. hoe krijg ik dit genezen, want volgens mij kan et wel want die 28 en 50 staan in het rood.

19. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik gewoon restore strenght en restore endurance-potions. :D :confused:

20. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ow shit echt stom daar kan een blinde mier nog achter komen.

(en geloof me die zijn niet zo slim:D )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina