Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik doe even een lekker ongenuanceerd duit in het zakje: Halo is een overrated poepspel (alle delen)!

    Zo...

    Mass Effect (zoals het er nu naar uit ziet) is een meesterwerkje, Halo is gewoon random, mainstream, standaard schietwerk.
     
  2. emporio

    emporio Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond halo3 ook niet zo byzonder ik kijk ook meer uit naar deze game dan dat ik deed bij halo3
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Deze game heeft al lange tijd de aandacht van mij maar trailers en info heb ik nooit gelezen. Ten eerste maakt dat het wachten juist makkelijker en zal ik later totaal verrast zijn als ik em in mijn 360 doe.

    Bij halo3 wist ik alles al en de beta hielp toen niet echt mee, het voordeel van ME is dat ie net als de andere Bioware games lekker lang mee zal gaan.
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Trailer :eek:

    [yt]ropPDKnPQLE[/yt]
     
  5. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat is het toch bruut,echt een tijd geleden dat een Game me zo bij de strot pakt :)
     
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat veel filmpjes opeens! erg tof. In het Squad Combat filmpje dat Morridin poste, hebben ze het combat menu ook erg handig gedaan. Je hoeft niet meer zoals bij Kotor van poppetje te wisselen om een aanval te selecteren.

    Is er wat? je kraamt alleen maar onzin uit...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    huh? Wat heeft halo met mass effect temaken? Ik volg het even niet meer hoor :confused:

    Ontopic: Is het ook mogelijk want ik zie die filmpjes nu wel, omdat compleet nieuwe armors tekrijgen? Dat je pakje ook anders word? Want ik zie filmpje en valt me alleen beetje tegen.....Pls dont kill!! Ik wil deze game ook echt graag ofzo maar ik had echt een die-hard rpg verwacht zoals fable (niet tevergelijken maar kwa weapons/armors en al die andere shit!) Ik zie hier nu dat je wat chaotisch soort van tijd stil zet in andere filmpje en dan wat kiest en whoola je doet je actie...ik ben meer zon knop fanaat, druk je, sla je. Enz
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  10. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze laten idd steeds dezelfde armor zien. Maar kan me niet voorstellen dat je geen andere armor kan kiezen hoor, verwacht hetzelfde als bij KotOR. Zou anders een heel klein beetje tegenvallen :9

    Edit: Heb ff gezocht, op deze pagina staan allemaal handige weetjes.

    Het is dus mogelijk andere pakjes te dragen...

    Dat de tijd stil staat als je wapen kiest etc, is juist vanwege de rpg stijl. Wat ik begrepen heb kun je het spel ook prima doorspelen zonder die pauzes.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat moet haast wel,bij de KOTOR filmpjes en screens zag je ook steeds die typische Sith en Jedi kleedjes,weet wel nog dat ik toen voor mijn Sith Meisje een Armor vrij speelde waar ze wel een heel lekker Kontje in had lol

    Ja ik weet het klinkt een beetje dull,maar ja het zijn wel details :)
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik weet wel bijna zeker dat je nieuwe armor kan krijgen. anders is het zowat geen rpg :9. Niet dat ik hem niet zou kopen als het er niet inzit maar ik kan het niet geloven dat er maar 1 armor is.
    Edit: ik las dit op mass effect site bij de verschillende classes :
    Soldier
    - Combat Armor (medium to start,
    upgrading to heavy)
    [​IMG]
    Engineer
    -Basic Armor (light only)
    [​IMG]
    Adept
    -Basic Armor (light only)
    [​IMG]
    Infiltrator
    -Tactical Armor (light to start, upgrading to medium)
    [​IMG]
    Vanguard
    -Tactical Armor (light to start, upgrading to medium)
    [​IMG]

    dus ik denk dat er zowieso al verschillende armor is om mee te beginnen en je kan vast en zeker wel ergens in het universum wat kopen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat zijn de classen, lijkt me sowieso al erg dom als je daar zelfde armor in zou proppen....maar ik bedoel gewoon echt anders! Ik pak nu weer even fable als voorbeeld want die deed dat geweldig! Maar dan had je opeens zo'n plate armor en dan leek je echt zon hulk gast. Kan dat hier dus ook? Want dit lijken allemaal van die latex pakjes....
     
  14. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja

     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :D dat wou ik horen.
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0

    ben je nog goed wijs? ik heb al 2x uitgelegd dat ik alleen de link maakte tussen ME en Halo omdat de Quarians goed op the Forerunners gelijken. Christus je moet er verder niets achter zoeken hoor jongen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als ik zo naar die fimpjes en screenies kijk zien die mannetjes er echt zo knullig uit, soort lopende tas uien zeg maar. Verneukt de game best wel van wat ik gezien heb iig... jammer.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tassen uien :confused: ???
     
  19. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat je bedoeld, wat ziet er knullig uit? Het ziet en beweegt realistischer dan ik ooit in een game gezien heb...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  20. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je weet toch als een tas vol met uien gaat lopen, zo ziet het eruit. :cool: Haha maar ff serieus, die vergelijking snap ik totaal niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina