Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Opzich is Veteran niet moeilijk, je hebt gewoon sommige stukjes die echt pittig zijn. Dit omdat er gewoon echt ontiegelijk veel vijanden komen. Ben nu bij 'The Bog' dacht ik, dat is met die tank maar dan overdag. Ben nu een straat binnen en kom daar ook niet verder, straks maar weer proberen!

2. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    jaloers hiero :D

ik heb hem denk ik maandag pas ;)

3. Achillias

Achillias Guest

LVL 30 inmiddels van de 65!

Vandaag en morgen de 40 halen.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2007
  4. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een spel :confused: ik ben bezig op hardened ofzoits en het is echt fantastich mooi! heb ook al wat multiplayer gedaan en mijn eerste keer online had ik al direct 10 killing strike, echt leuk dus bij 7 heb ik helikopter ingeschakeld :) maar de helikopter vindk toch wel iets te sterk. Mijn persoonlijk beste shooterspel ooit. Ga nu verder spelen level 5 of 6 ...

5. bounciebounce

bounciebounce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    pfff Jzus dat het precies met dit spel moet gebeuren ...

ik wil net werer verder gaan spelen sta er dat die die disk niet meer kan leze dus ik schoonmaken + 360 opniuew opstarte doet die het nog niet WTF ...

7. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    heb dit spel nu ook echt masterlijk:D

8. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een tip voor die missie met die botsauto's. Er staat tussen het reuzenrad en de botsauto's een hokje. Ga daar gewoon inliggen, en wacht gewoon op wat gasten. Meestal gooien ze alleen maar granaten voor je, en soms komen ze ook in de opening staan, waardoor jij ze kan afknallen. Gewoon in het hokje wachten op die heli, en dan die gast pakken en naar de heli toe rennen.

9. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1

Dit had ik met Halo 3....xbox is dan stervende...even later begon bij mij alles te freezen. Op het moment ligt het in Duitsland ter reperatie..

10. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfew. net die achievement gehaald dat je het parcour binnen 20 sec moet afleggen. mijn tijd 19.8. ik heb het echt meer dan 30 keer overnieuw moeten doen. ik begon met 1 minuut en toen 30 sec, 22 sec. ik heb er ongeveer 30 keer over gedaan om van 21sec 20 sec te maken. maar goed, ff wat tips: als wapen begin met die automatic wanneer je de ladder afkomt. schiet die 3 borden neer, ren naar beneden en schiet onder aan de trap dat ene bord neer. nu gooi een flashbang naar positie 3, en wissel naar je pistool terwijl je schuilt. vanaf nu gebruik alleen je pistool, want reloaden kost te veel tijd en een pistool is nauwkeurig. als je heel nauwkeurig schiet, krijg je min3 sec bonus. van postitie 3 ren je naar de volgende. hier schiet je eerst het rechter bord neer en dan het linker. nu gooi je een flashbang naar postitie 6 en schiet je de borden neer en ren je naar de finish. good luck!!!

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Iemand van Play-Asia de game vandaag binnen gekregen? Zoja, wanneer was ie verzonden? :)

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop hem maandag te verwachten, dinsdag verzonden...

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Met welke wapens kan ik Online door muren schieten, of welke perk heb ik nodig ?

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    perk? is online door muren schieten niet gewoon cheaten?

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is geen cheat 8)

16. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    nee, daar is een Perk voor :thumbs:

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Weet je mischien die naam van die Perk ? Alvast bedankt! :thumbs:

18. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    kan iemand mij precies vertellen waar ik deze man kan redden? Op welke level en waar ongeveer?

Rescue Roycewicz

Save Pvt. Roycewicz on the stairs

Alvast bedankt......

19. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal achteraan/ net tegen de radioactieve grens aan zeg maar

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geez, ik zat gisteravond te spelen en toen ging het allemaal prima, maar ik kom nu ineens niet meer verder:

Ik ben bij dat gedeelte waar je constant airstrikes kunt aanvragen nadat je 4 tanks kapot hebt geschoten met die Javelin, maar ik kom gewoon niet voorbij die eerste twee weilanden meer :confused: Gisteravond kwam ik tot aan die gebouwen die al wat verder naar beneden liggen, maar ik kom er gewoon niet meer doorheen.

Iemand tips? Speel op veteran.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina