Hallo, ik heb sinds kort een xbox 360 en ben er erg blij mee, maar heb een probleempje.. ik heb de xbox op mijn monitor aan gesloten met een HDMI kabel en dit is echt heel erg mooi, alleen heb ik zo geen geluid (geen ingebouwde boxen) nu heb ik dus een vraag: kan ik de xbox m.b.v. een HDMI kabel op mijn pc aansluiten en mijn pc op mijn monitor (zoals gewoonlijk) en dan toch gamen? zo heb ik er namelijk wel gewoon geluid bij (als het goed is).. Bedankt, Sjoerd.
1: welkom op xbw forums 2: het antwoord op je vraag kun je mischien beter vragen in de hd-tv thread, (het is mischien wel geen hd tv maar het werkt t zelfde) maar als het goed is kun je uit het einde van je stekker (aan de xbox-kant) een glasvezel stekkertje in doen, en dan die in je suround-system te pluggen, maar dan moet je wel een suround system hebben kopier/plak gwoon de tekst van jou in de hd-tv tread en je word snel geholpen denk ik succes! edit: stel hier je vraag nog eens : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=104850&highlight=HDTV dan komt het wel goed