Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ballen kiezen als de andere partij de match creeert, moet je me toch eens leren:confused: En die pauze krijg je ook niet even snel uit beeld, neeeeuhh, reageert beretraag op de toets. Ach, ik hou erover op, kan nog uren doorgaan:)

2. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, wat ik gelezen is dit om cheaten tegen te gaan.
    Zodra je exit of de console uitzet heb je de wedstrijd verloren..

correct me if i am wrong:)

Overigens ben ik gelukkig niet de enige met dat uitgooi rotzooi.. ik weet vrijwel vaak zeker dat de bal voor mij moet zijn.. en dan mag de andere uitgooien..

Wat ik nog steeds lomp vind is dat ik niet het idee heb dat ik de controle heb over de speler bijvoorbeeld als de bal over de achterlijn stuitert, dan gaat hij er achter aan rennen en raakt hem hij hem aan en is het een corner :confused:.
    de keepers vind ik echt soms zo lomp sta ik met 2 verdedigers voor de keeper komt die lul gewoon uit...zomaar om geen reden.

laatste en meest hatelijke is als de cpu in JOUW team een overtreding maakt op de tegenstander.. waarom??! ik heb alles op manual gezet..
    blijf fucking van die speler af tenzij ik hem zelf selecteer.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt toch echt aan jezelf :p

Ligt ook aan dat je de bal aanneemt met rennen,moet je natuurlijk nooit doen.
    Hebben ze dit jaar gelukkig verbeterd, Je kan de bal nog net wegschieten voor de achterlijn, maar ik doe het meestal nog met Super Cancel zodat hij de bal zekers te weten niet over de achterlijn hobbelt ;)

Hier heb ik ook last van, weet niet waar dit door komt, helpt wel als je GK cursor aanzet ;)

Dit komt omdat je op X drukt, dan gaat een computer gestuurde speler helpen en die maakt dan soms een sliding.

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dus jij wilt beweren dat alleen JIJ (1 van de 11) een overtreding mag maken en de rest niet?????? Nou dat zou ik een grote K*T game vinden hoor ... als de AI het nodig vindt (vanwege bv de agressitivity stats of zo) om er eens lekker flink in te gaan, prima. Maar zo'n 'ik controleer alles' game vind ik helemaal niets. Babysitting je team vind ik helemaal niets, niet in PES, niet in GRAW, niet in Vegas, niet in MassEffect, nergens dus.

(en daarom vind ik GRAW ook zo k*t, omdat je teammates zo ontstellend dom zijn. In Vegas zijn ze veeeel beter)

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  5. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen jullie met spelers als B.Kalou (RC Lens naar Al-Jazira) die een transfer maken naar een club die niet in het spel zitten?
    want als je die hebt geselecteerd in het registeer player menu, en je drukt op Y verwijder je ze toch helemaal uit spel?
    (want ik wil ze nog kunnen terughalen.)

6. cassie

cassie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die keepers zijn echt een ramp. Als je met je verdediger op een diepe bal van de tegenstander naar achter rent met een tegenstander in je rug komt die malloot gewoon uit, terwijl je verdediger een paar meter voor ligt. Heb echt al goals tegen gehad door die onzin.

Online is het trouwens echt een ramp, echt walgelijk. Ik zit maanden te wachten op zo'n game en ik haal hem vooral om online te spelen. Die spelers flitsen je hele beeldscherm over man. Laat die hele xboxlive functie dan achterwege als je er toch zo'n rotzooi van maakt.

Waarom staat dat trouwens nergens in een preview of review ofzo? Dat hele xboxlive werkt gewoon niet bij PES 2008. Het is onmogelijk ook maar één normale wedstrijd te spelen. Is een uitgebreide edit-mode waarover je in ieder stukje over PES 2008 leest dan echt belangrijker dan een volledig gehandicapte xboxlive mode? Als die patch niet snel komt verkoop ik die game wel. Ik voel me echt genaaid.

7. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niet.:9
    Ze zullen vast wel ergens bij een soort van Free-Agents staan ofzo, ik weet alleen niet meer precies hoe die lijst heet in PES.
    Maar als je hem niet meer bij Lens ziet, dan moet je gewoon even zoeken want hij staat vast wel in een lijstje ergens. ;)

8. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt,

het klopt idd als je op Y drukt vraagt hij om een bevestiging,
    en daarna krijg je een kader met daarin "Moved to Unregistered".

edit: alleen is het mij nu een raadsel waar ik de unregistered players kan vinden? :confused:

9. D-uke

D-uke Guest

nee hoor :p moet je maar is goed opletten,heb toch al aardig wat keren gehad dat ik gewoon een bal tegen een speler aanschiet,vervolgens rolt de bal over de zijlijn en dan is het een ingooi voor de tegenstander...

10. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bravo.

11. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Met RB of RT kun je door de lijsten bladeren.

12. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    @cassie, misschien geen snelle internet verbinding? Ik heb namelijk al genoeg goede potjes gespeeld..

13. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt door de lijsten van de league's, want dat wist ik idd al.
    maar dan zie ik nergens een optie unregistered players..

14. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ergens bij het zoeken naar spelers, op Search by Groups zoeken. Daar kan je met RT en LT bladeren naar Unregistered Players.. Althans, dat was zo in PES 6, zal in 2008 niet veranderd zijn gok ik?

15. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow okej, maar jij hebt het nu over de ML toch?
    en ik bedoelde eigenlijk in de edit mode zelf, dat je spelers die je in de edit mode hebt
    verwijderd van hun club ze nog terug kon vinden in een unregistered lijst. (in de edit mode zelf.)

16. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, even over de edit-mode.
    Wat kun je allemaal aanpassen bij een speler? Zoals bijv. kicksen, etc?

17. Drogba

Drogba Guest

Kicksen kun je aanpassen, accesoires zoals armbandjes en dat soort dingen, je kunt ook zn hele kop veranderen maar dan gaat het 'realistische' gezicht van een Ronaldo bv over naar de defaultgezicht, dan zie je een lelijkere versie.

18. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dus net zoals het altijd op de PC en PS2 geweest is. Thnx;)

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heb je al geprobeerd de attacking arrow van de keeper naar achteren te laten wijzen? Die staat vaak op vooruit.
    Dat kan misschien wel helpen.

Deze kan je via edit player vinden. Dan krijg je een scherm met een groep 'edit national players', daaronder 'edit clubplayers' en helemaal onderaan een catagorie met 'other', waar je waarschijnlijk maar één grijs blokje met een bal erop ziet staan. Daar klik je op en de unregistered players staat dan onder het vlaggetje met een rechthoekje erin, genaamd 'un-belonging'.

20. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heb vanochtend even uitgehaald op Xbox live :) 6-1 gewonnen met Inter tegen Newcastle, zat ook een hattrick van Zlatan tussen dus die achievement ook gelijk binnen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina