Racing Evoluzione

Discussie in 'Algemeen' gestart door M@ximuS, 15 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    grote kans dat dit een must-have voor mij gaat worden :D

2. dcshoecousa

dcshoecousa Xbox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ook zoiets zal worden. En als je éénmaal een auto hebt kan je verschillende research doen op de wagen (downforce, gearbox,...) en kan je de auto verbeteren.

Dit word echt een MUST HAVE, 'k ga em zeker halen...

Grtz D.C.

3. underground911

underground911 kap nâh!!!

Leuk Bevonden:
    0
    aan de ene kant zou dat wel strak zijn als het zo zou zijn, maar ik blijf het jammer vinden dat je niet echt je hele auto zelf kan ontwerpen

4. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je 3D Studio Max kopen :+

5. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er ook bekende merken in voor komen maar ken je daar zelf ook nog mee rijden ofzo of iets in die richting had al gezocht maar kon nix vinden :confused:

PS: Das ook nie leuk die gast heb dezelfde Avatar als mij :'-(
    ( maar mijne is mooier:D )

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    het ontwerpen gedeelte wordt(jammergenoeg) gewoon een bijzaak. dat was gewoon een loze belofte. het wordt gewoon een mooie goede racegame. en daar ben ik ook tevreden mee

7. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    En weet iemand hier die ander site van hun nog daar zat ik eerst op en daar kon je alle autos bekijken in normale versie straat en race versie zag er echt vetjes uit maar weet die site niet meer :confused: |:-

8. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
  9. barr_ee

barr_ee __ . . - - _.--._>_>

Leuk Bevonden:
    0
    aantal bakken

Er komen ongeveer 50 tracks en 70 racemonsters....

10. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de goede orde: die site geeft een previews ook cijfers, en dat hebben ze dus ook in dit geval gedaan. Ze geven het een 8 voor de eerste impressies en dat is dus niet hun definitieve oordeel.
    Een beetje hetzelfde als WouteRt een cijfer aan zijn RE hands-on zou geven.

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    wow, dit is wat gran turismo is voor de playstation, maar dan beter!!!! Ziet er echt gelikt uit, hopelijk is de gameplay dat ook! Hoe zit het trouwens met multiplayer, je kunt toch wel gewoon split-screen racen of niet???

[off-topic]
    M@ximuS, toffe avatar heb je! :D
    Dommel is een held!
    [/off-topic]

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Vraag me zelfs af of ze uberhaupt het spel wel gespeeld hadden.. i quote: "but also allowing you, the gamer, to design your own car from the chassis up. " Was het niet zo dat je de keuze had uit 3 modellen????

Nou ja het lijkt me een goed spel worden.. Maar het is wel suf om een cijfer aan een preview versie te geven

13. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    [off-topic]
    tnx :)
    [/offtopic]

14. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    theck deze site even apex het is de amirikanse site maar veel uitgebrijder.:9 :9 :9

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Heb net ff een filmpje vanaf de Apex site zitten te kijken. Maar ik ben echt nog lang niet overtuigd. De auto's knallen (niet 1 x, maar constant) in scherpe, korte bochten tegen de hoge railing aan door te vroeg in te sturen. Ik vind de gameplay er ook niet realistisch uitzien, veels te "statisch".. De auto's reageren niet erg lekker.

Ziet er naar uit dat het grafisch een topper wordt, maar kwa gameplay hoop ik dat ze nog een berg bijschaven (als het klopt wat ik denk n.a.v. de beelden)

16. dcshoecousa

dcshoecousa Xbox Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is nog in ontwikkeling jongen, wacht maar ;)

17. GCshop.nl

GCshop.nl www.gcshop.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu te pre-orderen bij GCshop.nl voor maar €46,- !

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hebben jullie trouwens al gelezen in de PU dat Racing Evoluzione een 7,8 krijgt? (ik kan er 0,2 te laag naast zitten.. heb de PU niet in de buurt). Dus mijn vermoeden is toch een beetje bevestigd..

de graphics schijnen super te zijn, maar de gameplay niet optimaal. JJ schrijft dat hij wat te moeilijk is, dat de AI niet lekker is om tegen te rijden.. Je tegenstanders hangen vlak achter je en bij 1 foutje zijn ze je voorbij. Maar teruginhalen schijnt een hel te zijn...

ik ben benieuwd, speel em eerst bij de winkel voor ik hem evt. koop!

19. FLurYu

FLurYu Me PWN U

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het spel er goed uitziet weet iedereen wel, maar aan een filmpje kan je neit zien of de besturing goed is. En als het spel erg moeilijk is vind ik het niet erg, juist wel leuk, beetje een uitdaging.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah iuk heb de PU gister even vluchtig doorgekeken, die 7.9 kwam bij mij ook hard aan. Moet de review nog wel lezen, ben benieuwd.. Had Racing Evo al redelijk afgekraakt in de hands-on preview dus echt heel erg onverwachts kwam het ook niet :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina