1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Alleen een uurtje in een no skate zone staan en dan heb ik alle singleplayer achievements!
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  2. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen nog niet alle Own Te Spots is er een map met alle spots erop?
    Verder lukt een nollie 360 flip bij mij niet om de 1 of andere reden?
    kan iemand mij dit misschien even uitleggen?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vond de demo erg gaaf! Heb de demo daarom dan ook erg vaak gespeelt! Zit atm een beetje krap bij kas, maar ik denk dat ik deze wel een keer ga halen! Coffin ownz.. _O_
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb ze. Alle milestones. Ik heb nu dus alle singleplayerachievements. Zit nu op 620 gs. Alleen nu wil online gaan doen, liggen de EA servers te verekken.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Hele leuke Demo. Maar zit ook krap bij kas, wanneer ie is voor 30 a 40 in de winkel geplaatst word neem ik hem wel mee. Moet wel toegeven dat ik hem op de PS3 iets lekkerder vind spelen :)
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nou heb ik een interview gelezen waar de makers van deze Game vertelden over een optie om vrouwelijke Skaters te custemize,aangezien er veel vrouwelijke fans zijn vanaf de Tony Hawk serie.

    Ze zeiden dat het eenmaal mooi is om een vrouwelijke skater te maken omdat je meer mogelijkheden hebt kwa het crieeeren van looks en haarstijlen.

    Maar voor de eerste skate game niet gedaan hebben omdat ze eerst de aandacht wilde vestigen op de game zelf,maar wel vertelde ze als ze eraan beginnen met custemizen van vrouwelijke Characters dan doen ze het ook meteen in een keer goed :)
     
  7. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik maar een flauw excuus tbh :)
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    tja indeed
     
  9. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de demo tot nu toe wel lachen, maar een vriend van mij heeft het spel zelf, die ga ik binnenkort denk vragen om te lenen als hij goed bevalt haal ik hem ook.

    Alleen heb ik een probleem bij de demo, ik zit steeds vast op 1 punt in die begin training, dat ik het langer moet vasthouden, maar als ik dat doe is het te lang en valt ie. Weet iemand hoe ik hem moet halen. Ik zal zo zeggen hoe die heet als ik er weer ben, nu beginnen aan de demo, alweer...

    Edit: Al gefixed:9
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  10. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    @baukehimself
    vond ik ook, ben nooit een echte skater geweest, alleen wel altijd tony hawk gespeeld, vond dat altijd lachen. Speelde Skate full game, bij een vriend van mij en vond de besturing met dat pookje maar niets. Ik hoorde iedereen er over en dacht toch ff demo downloaden, moet nu toch bekennen dat het wel goed werkt allemaal.

    Voor leuk prijsje zou idd mooi zijn, budgetgames koop ik ze vaak wel omdat dit in eerste instantie niet mijn spellen zijn, eerder cod en pes etc. waar ik wel volledig voor betaal, maar deze games liever budget, maar dat gaat denk ik lang duren wat denken jullie?

    Hoelang duurt dat meestal per spel dat er een budget van gemaakt wordt.

    Grtzz
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag eindelijk de demo van Skate gespeeld.
    En ik moet zeggen dat ik wel heel koel vond om te doen.
    Je hebt echt het gevoel dat je zelfs de tricks doet.

    Toch maar eens voor een leuk prijsje meenemen. :)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Iemand die weet hoe die nummers heten die je in de Demo hoort ?
     
  13. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry ik weet dat niet en in de demo is dit niet te horen. Het lijkt mij dat deze nummers ook worden gebruikt in het echte spel en misschien is daar een playlist te vinden, dus misschien kan iemand dat posten dit de hele versie heeft.

    Ik heb de demo volgens mij "uitgespeeld". Je kan maar max. 30 min. spelen, maar ik keek net en zag geen ene uitdaging meer. Of is er iets dat ik over het hoofd heb gezien?

    ik had nog 10 min. over dus kon free skaten, maar das toch wat minder :9
     
  14. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nollie 360 flip is niet zo moeilijk, maar je moet gewoon vaak proberen. Ik kan die nu wel 9 van de 10 x. Heb alleen moeite met de normale 360 flip, die moet ik doen bij die verrekte Rob & Big challenge:'-(
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    kop op ;) die rob en big challenge is niet zo moeilijk! die had ik in 2 minuten, als je 360 flip gewoon goed oefent dan is het zo te doen, gewoon hoog poppen en goed landen in crooked
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik in 2 uur dus.

    Hoe ik het nu achteraf zou doen:

    Eerst even een minuutje de 360 flip oefenen, dan een minuutje de fs crooked oefenen en dan ervoor gaan. Je gaat op de ledge staan (zet daar je marker) en maakt een 360 flip waarin je land in een fs crooked op het randje aan de linkerkant van de ledge. Zo heb ik het gehaald (maar van tevoren 2 uur op allerlei manieren zitten kloten, en dit is de makkelijkste volgens mij).

    Voor de rest:

    Skate zeker halen! Alleen nu ik het uitgespeeld heb vind ik niet dat de singleplayer een goede replay value heeft. Als je klaar bent ben je ook echt klaar. En na 15 uur gaat freeskaten me ook de keel uithangen. maarja, dan heb je nog altijd de multiplayer.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  17. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb iemand zijn hulp nodig bij pro challenge P-rod tech to hubba, want ik doe een Nollie 360 pop shuvit met een grind op de hubba daarna maar hij geeft hem niet completed (de Nollie 360 flip to grind)
    Alvast bedankt Cees
     
  18. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0

    Het moet echt een Nollie 360 flip zijn to grind.
    Dus Nollie 360 shuvit werkt niet.
    Zie tricklist hoe je Nollie 360 flip moet doen.

    Peter M
     
  19. Drogba

    Drogba Guest

    Een nummer van Booker T & the mg's, en anders Cheap Trick - Surrender?
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb vreemde grafische bugs in het spel sinds een week of 2.

    Al een paar keer gehad dat na het laden van een sessie, de grond niet is mee-geladen, en ik dus in een oneindig diepe ''put'' val...

    Ook is mijn gezicht 1 grote rode vlek geworden...

    Verder nog steeds een erg leuk spel, en ik ben zelfs hard op weg naar de X-Games vrij spelen.
     

Deel Deze Pagina