Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ergens in den haag/rijswijk al te verkrijgen?
     
  2. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Gast ze hebben hem daar niet eens, net gebeld _0/
     
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    MediaMarkt (Rijswijk) hoef je niet te proberen, ik heb net gebeld maar "vanaf donderdag pas".
     
  4. emporio

    emporio Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ben jij toch echt in de war want ze hadden hem wel maar ik zal morgen wel een foto maken met de kassabon dan praat je wel anders eigenwijs
     
  5. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    BS locatie Grote Markt hoef je ook niet te proberen, verkoopt em pas op de 15de. Zelfde vrouw aan de tel gehad als een maand geleden, toen ze pro evo een week eerder verkochten. Was dit keer toch slimmer, je merkte duidelijk dat ze haar woorden erg voorzichtig koos en dat ze em eigenlijk al in de voorraad kasten heeft liggen. |:-
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ook naar de Bart Smit in Rijswijk en Delft gebeld, en bij allebei hoor je alles rommelen en doen, maar vreemd genoeg is ie nog niet binnen :{
     
  7. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    bart smit den haag ook niet, gameshop den haag ook niet, wij moeten gewoon nog paar dagen wachten, no worries.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    wachten is een schone zaak .. maar damnnn wat voel ik me vies nu :9
     
  9. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Bij de MM in groningen krijgen ze hem morgen binnen, maar maar 6 per platform. Productiefout volgens hun.
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon je gamertag geven.. dan zie je in 1 keer of je hem wel of niet hebt.
     
  11. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    MM Alkmaar ook pas de 16e verkrijgbaar :'-(
     
  12. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem :), maat van me werkt bij een game winkel dus hij maakte voor deze ene keer een uitzondering dus heb ik hem vanochtend opgehaald.

    De omgeving is echt super, alleen de hoge gebouwen in een stad zijn altijd hetzelfde. Ook zitten er soms bugs tijdens het klimmen maar daar staat tegenover dat je echt overal op kan komen, elke uitgestoken stuk beton o.i.d. kun je gebruiken om op een hoger niveau te komen.

    Ik heb nu 2 mensen vermoord als opdracht. Bij de missie's was het zelfde soort ding, eerste onderzoek doen en dan hem vermoorden en weg vluchten. Ik hoop dat hier nog wel afwisseling in komt.

    Verder is het een prima spel, en ik heb nog te weinig gespeeld om echt een goed oordeel te geven.
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Vanaf nu stoppen, over waar ze wel of niet verkrijgbaar zijn en enkel over het spel zelf hebben. Ook als je hem wel hebt, post je niet waar hij is te vinden of waar je hem vandaan hebt.

    Zodra copyright rechten zijn gebroken en we komen erachter heb je een ban. Het zeuren over het ergens niet of wel zijn zal ervoor zorgen dat je post verwijdert word en je het risico loopt op een waarschuwing.
     
  14. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    amen
     
  15. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Lekker dan, leuke policy ><

    Dan heb je dus geen enkele manier om te weten of het spel ergens verkrijgbaar is.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Op wat voor manier onderzoek? Is dat hetzelfde en wordt dan gezegd wat je moet doen of moet je het zelf uitvogelen? Als het antwoord erge spoilers oplevert dan laat maar zitten.

    BTW Conquistador: Je moet dat blauwe '/Mod Ik ben stoer' gebruiken, dat staat machtiger :+
     
  17. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo moeilijk doen :9 Over een paar dagen is hij overal verkrijgbaar, geduld is een schone zaak, toch?
     
  18. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Mja ben vandaag en morgen vrij, heb em liever nu dan donderdag :)
     
  19. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Stelletje schapen, doe nou eens on-topic zoals al een aantal keer is aangegeven..

    Hoelang denk je met AC bezig te zijn? Wanneer je de game uitgespeeld hebt, gaatie dan stof happen of ga je rond lopen/rennen/klimmen/rijden/etc?
     
  20. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou zo leuk aan het hebben van het spel VOOR de release datum?

    A: je moet er veel te veel moeite voor doen, Bellen, Mailen, Zeuren als een klein kind. (tijd had je kunnen besteden aan betere dingen...)

    B: Donderdag wordt je overspoeld met de game. iedere gameshop verkoopt hem dan zo ongeveer.

    C: Lekker recht voor het weekend! (helaas heb ik geen weekenden , ploegendienst in Beveiliging) Maar 95% heeft wel weekend. lekker onafgebroken spelen.

    En natuurlijk vinden mensen "jaloers" maken O zo leuk...is het niet met games dan wel met auto's, huizen etc. Al vind ik dat je met de laatste meer kan patsen als met 1 schijfje.
    Misschien kan mij IEMAND uitleggen wat er nou zo bijzonder aan is.

    Heb trouwens een hele vette poster gekocht en ingelijst van AC. Donderdag ben ik voor heel even kluizenaar;)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina