Hey mensen, ik heb sinds kort een elite aangeschaft. Maar nu wil ik daar ook graag de nodige accesoires bij. In het zwart... Voor zover ik weet zijn de volgende accesoires al beschikbaar: - Controller - Play and charge kit - Battery pack Maar weet iemand iets over: - Draadlose headset - HD-DVD speler - Quick charge kit - Messenger kit - Media remote - Memory unit Nu zit ik op m'n elite, met een witte memory card erin. Beetje zonde... Ik heb de elite gekocht, juist omdat die zwart is. (ik zag overigens dat er ook een licht blauwe en een roze controller uit is....\o/ )
Hahah ja die zag ik ook bij de MM enschede zou ik er ook zon kleur console bij willen, Maare de memory unit komt in zwart uit, heb ik ook gevraagd bij de MM ze zeiden dat die binnenkort in de winkel ligt
- Draadlose headset - HD-DVD speler - Quick charge kit - Messenger kit - Media remote - Memory unit Zijn volgens mij nog niks over bekend...
die komen wel in het zwart wees maar niet bang! maar je moet eventjes geduld hebben denk ik, maar als je een zwarte spuitbus koopt kun je het zelf doen haha nee das zonde gwoon eventjes wachten is mijn advies