[XOne] Live deruit?

Discussie in 'Games' gestart door Dorksided, 10 nov 2007.

  1. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    mn xbox loopt vast van live op dit moment, als ik de internetkabel eruit haal dan loopt i wel normaal :confused:
     
  2. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt same here GVD !!!8)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jouw i-net is sowieso brak :+

    Ik heb iig nergens last van nu. Alleen halo 3 is ongelooflijk traag met matchmaking maar dat zal wel aant spel liggen.
     
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn internet is normaal gesproken stabiel. Alleen niet als er andere mensen op dezelfde verbinding youtube aant kijken zijn en de webcam aan hebben en nu heb ik NAT problemen (ofz) omdat hij op strict staat (nieuwe modem).
     
  5. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    welke provider heb jij ??
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Gebruik jij toevallig ook een router????????
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    live/ msn / hotmail etc lopen kut hiero :mad:
     
  8. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live werkt hier ook niet, en zorgt er ook voor dat mijn 360 vast loopt. Verder werkt hotmail, msn en andere microsoft gerelateerde programma's het niet. Planet is mijn provider, heb het idee dat veel mensen van planet er last van hebben.
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie gelukkig dat ik niet de enige ben... een grootschalig probleem dus, wordt dan ook sneller opgelost en de kans is dan groter dat we dat zelf niet hoeven te doen ;)

    Wel suf hoor.. was sinds vrijdag al zo, vooral in de avond, dat alles in 1 keer heel traag wordt en dat je amper een bericht kunt sturen of een gamercard kunt bekijken.

    Ik heb planet, afgelopen tijd wel vaker last van gehad, maar dan kon ik ook niet op ebay komen, en dat kan nu wel.

    Hotmail en xbox.com zijn ernstig traag, soms laadt het zelfs niet in... hier betaal je dan 60 euro per jaar voor.
    De enige reden waarvoor ik betaal is onderhoud, als ze dit zelfs niet voor elkaar krijgen of er niks aan doen, is dat ze zwaar aan te rekenen bij microsoft.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook planet, en andere sites werken ook ietsje trager :/
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat viel me ook al op... sommige sites zoals deze zijn gewoon snel en niks mee aan de hand, maar sommige sites zijn trager dan normaal.

    Zal dit dan weer een KPN/Planet DNS server probleem zijn? daar mogen ze zo onderhand ook wel eens uit zijn, nietwaar?
     
  12. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    dus duidelijk planet cq. kpn gerelateerd lijkt me......misschien moeten we allemaal effe een email sturen via de website van planet.nl
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    idd deze site gaat erg snel maar andere sites =( net liep m'n x360 al vast bij het startscherm, lekker is dat ik wilde gewoon ff gamen zo s'avonds |:-
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook.. :'-(
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort dingen laten ook weer eens zien hoe afhankelijk we van dergelijke dingen zijn geworden. Als je het niet hebt voelt 't echt alsof je niet meer verbonden bent ofzo, alsof je digitale bloedstroom is gestopt :'-(
     
  16. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook planet als aanbieder.
    Je gaat me toch niet vertellen dat xboxlive alleen vervelend doet bij planet? iedereen heeft er volgens mij last van.
    Nja volgende maand naar orange! 4 x zo snel voor minder centjes.
     
  17. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    heb toch maar even een emailtje verzonden naar de planet service desk....hopen dat het morgen opgelost is ! \o/
     
  18. weskop

    weskop Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde als jullie en ik heb kpn ( volgens mij precies het zelfde als planet) ik kom ook niet op www.xbox.com en hotmail.com
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook niet op xbox.com, en op planet staat er niks over , erg vreemd is dit allemaal .
     
  20. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik word een beetje gek hier, ik weet niet van jullie :p
     

Deel Deze Pagina