Ik zou dit spel graag kopen, maar ik vraag me af of dit spel xbox live ondersteunt (????). Of ondersteunt enkel de demo (die je bij de xbox live starter kit krijgt) xbox live??
Via de demo en het gehele spel kan je de volledige Live functie's benutten. Als je alleen de demo hebt heb je maar beperkte mogelijkheden
vraagje; heb het spel in me handjes gehad,maar zag niet aan de hoes dat het live ondersteunend was/is.....normaal heb je dan toch een geelachtige balk?
Moto GP kwam uit in mei en later is besloten er een Live titel van te maken. Dmv de Live! demo kan je dus online en als je dan ook nog eens het volledige spel hebt kan je ook gebruik maken van alle optie's.
Als je hem voor die prijs kan kopen, gelijk doen ! Is echt een héle goede game die je lang gaat boeien. Superbesturing + graphics.
Yup, heb nooit tijd gehad een reviewtje te bakken maar het cijfer zou sowieso boven de 9 liggen en ja dat zegt wat
Thankx mate , hoop ik geen credit card? Edit: Dammit 7,50 verzendkosten, dat = GVD 16,50!!!! Dat zou echt bij wet verboden moeten worden!!
ik heb 'm ook, leuk spel en online gaat hij rulen, en je kan zien dat hij 't waard is, kijk naar me sig, al me spellen zijn verkocht behalve halo en moto gp, dat zegt wat
Hey gasten zit het er denk aan te komen dat hij in de winkel ook 40 euro gaat kosten??? Zeg maar als budget titel??? Greetz
Ga hem dus maandag wel ff kopen...zal er voor die prijs meer meenemen...wie wil er 1...verzendkosten zijn voor jezelf.
Daar zit dus de winst...bah bah..7,50 is wel extreem hoor..2,50 is te doen,dan maken ze nog wat centen winst... Als ze hebben,kan ik er wel 1 voor je meenemen...kost je dan nog geen 2 euro verzendkosten.....pm met je adres enz zou dan fijn zijn.
dan is daar nog wat mee te doen...je kunt de prijs verlagen...dus dan met rembours is het verekenbaar..... ik vind het niet erg netjes...7,50 = 16 en een halve piek!!! heb je alweer de helft van een andere game ...