1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij ook niet. Je punt?

    Hij zei niet dat hij de game had gespeeld en dat het top was, hij zei dat het "voor hem top was". Je kan best iets top vinden voordat het uitkomt.
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je het daadwerkelijk top vindt kun je pas beoordelen als je de game gespeeld hebt hoor.
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    je vind het idee/concept etc van de game top maar of het je verwachtingen waar gaat maken moet je altijd nog afwachten voordat je de game gaat spelen...
     
  4. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan een goede indruk krijgen. En dat is hier het geval. Ik zie nergens staan, in zijn post, "Jezus, dit spel is helemaal top voor mij, ik weet het zeker, ik weet dat ik nooit meer afwijk van deze mening".

    Komt misschien beetje dom over om dat te zeggen, maar ik probeer een punt te maken hier. :9

    Edit
    Looney, ik zag je post niet. Ik zal nog eens m'n argument herhalen: Hij zei nooit dat het zijn verwachtingen al waar had gemaakt. Hij zei ook niet wat hij top vond. Gewoon dat hij het top vond. Misschien bedoelde hij wel de graphics, en dat kan je wel al beoordelen.
     
  5. RBijlsma

    RBijlsma Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem echt wel
    ziet er gaaf uit,
    die vent van ign spreekt zich zelf
    de hele tijd tegen, ene keer is het a maar de andre keer b.
     
  6. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlandstalige review (spel volledig uitgespeeld)

    http://www.x-power.be/?act=reviews&content_id=7857&game_id=650

    Opvallende passage misschien

    De tegenstanders in Assassin’s Creed zijn relatief snugger, alhoewel ze bij het starten van de game niet bepaald een uitdaging zullen vormen. Naarmate de game vordert zal dit echter grondig veranderen. Ze zullen steeds talrijker en slimmer worden en zullen tijdens gevechten jouw aanvallen nu ook counteren. Bovendien zullen ze onderling samenwerken en de nodige vastberadenheid ten berde brengen om jou een kopje kleiner te maken.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  7. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dubbelzinnig allemaal :| is opzich wel typisch die zegt dit die zegt dat, kan alleen betekenen dat je echt van het genre moet houden, ik denk dat je vooral van hack 'n slash en Prince of Persia moet houden. En dat van IGN is gewoon niet betrouwbaar want hij rakelt toch wel de hele tijd dezelde punten op. Het grappige is van hem dat hij als aardig ervaren journalist zelf 1 van de grootste slachtoffers is geworden van de hype. Zelf heb het altijd proberen te relativeren en dat blijkt wel goed uit te pakken.
    Groet Cees
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ook IGN heeft review

    http://xbox360.ign.com/articles/834/834676p4.html

    En check de comments er onder, damn, wat een diep-trieste mensen allemaal daar.


    Zo zie je maar weer. Als iemand een game die NIET hyped is leuk vind (Rockband) ben je een debiel, beoordeel je een OVERHYPED game met een 7,7 (good) dan word je uitgescholden. Ook hem uitschelden omdat ie Stranglehold niet super vond, damn, wie vond dat wel? :eek:

    Nog zo iets. Deze meneer/mevrouw denkt dat Jade Raymond de game maakt. In zo ongeveer elk interview heeft ze uitdrukkelijk gezegd dat ze de game NIET maakt, maar er voor zorgt dat ie 'r uiteidenlijk komt. En waarom? Om reacties als deze te voorkomen.

    Argh, ik krijg steeds meer een hekel aan hyped games.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  9. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    @ willem: helemaal mee eens ik begrijp ook niet dat mensen zich zo erg laten gek maken met filmpjes voordat ze ook maar iets hebben gespeeld, een beetje gezond verstand is wel op zijn plaats.
     
  10. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijke keuze zie ik dus, Mass Effect wordt het voor mij. Had ook gedacht dat je veel meer tijd kon doorbrengen in de wereld van AC. Maar ja nu haalt een vriend van me AC, ik ME, en over een tijdje ruilen we wel. Dat lijkt me de beste oplossing.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het beroep van reviewers is een game reviewen. Zij hebben ook hun best op gedaan op die review. Zij weten ook dat iedereen 9'ens en 10'en verwacht en als zij het geen 9 waard vinden dan vind ik ook dat ze het lef moeten hebben om hem dan ook geen 9 te geven. Zolang ze met goede argumenten komen natuurlijk.
     
  12. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Okay heb er nu ongeveer 4 uur AC opzitten denk ik, heb net mijn 3e assassination gedaan.
    Poeh hey, wat een game zeg. Het ontsnappen van bewakers is erg opwindend, aangezien je je snel uit de voeten moet maken! Hierbij is het free running over de daken van de verschillende steden erg handig, en het ziet er ook nog is heel erg badass uit.

    Je begint zeg maar als een volleerde assassin, maar door een fout die je maakt tijdens een missie wordt je gedemote naar beginnende student assassin. Hier begint het spel, je moet ala Metroid echt zorgen dat je met behulp van de missies je wapens / rank terugkrijgt. Heel tof gedaan.

    De wapens die je krijgt zijn :
    -Zwaard
    -Dagger
    -Fists
    -Throwing Knives

    Misschien later nog meer maar dit is iig wat ik nu heb. Echt je target ontdekken is heel tof gedaan, en overal zijn er side missies te doen. Wel redelijk veel van hetzelfde, maar het blijft leuk. Waar de game dus echt schijnt is in het assassination gebeuren :9. Hiervan hebben jullie vast al een hoop filmpjes gezien dus dat hoef ik eigenlijk niet te belichten.

    Geluid vind ik zelf erg goed, en de graphics zijn fucking geweldig om het zo maar te zeggen. Deze game heeft echt ongelofelijk goede art imo, en de gebouwen en omgeving is allemaal een lust voor het oog. Combat is tof, ik heb totaal geen problemen met dat niet iedereen je tegelijk aanvalt, het is al vrij moeilijk als het 1 voor 1 gebeurd, daarnaast heb je sommige tegenstanders die echt moeilijk zijn dood te maken ( templers, eindbazen ). Als je dus bijvoorbeeld 1 templer voor je hebt staan, en nog 3 normale tegenstanders achter je, shit dan is het wel ff moeilijk om je daar nog een weg uit te slaan.

    Verder zit het verhaal erg goed in elkaar, maar het is denk een kwestie of je het interessant vind of niet. Er zitten wat elementen in die ze er voor mijn part hadden mogen uitlaten. Ik wacht nog even tot de aap uit de mouw komt wat er zit iets niet helemaal lekker in dat verhaaltje, vertrouw et allemaal niet zo zeg maar ;).

    Nou hier nog ff de cijferlijst :p

    p.s godsamme dis volgens mij wel mn langste post ooit op Fok :')

    Graphics : 10
    Gameplay : 9.5
    Sound : 10
    Replay : kan ik nog niks over zeggen.

    Graphics : waarom een 10? Art direction staat me erg aan, omgevingen zien er goed uit. Af en toe een noclip probleempje maar komt zelden voor.
    Gameplay : waarom een 9.5? De guards zijn vrij dom, dus dat is een beetje jammer. Maar het uitvoeren van missies, op je paard rijden door het hele Kingdom en de combat vind ik erg uitgebreid en zeker de moeite waard.
    Sound : waarom een 10? Fantastische soundtrack. Doet me denken aan de soundtrack van Oblivion, maar dan net wat beter. Componist is Jesper Kyd als ik het goed heb, vrij bekend volgens mij :). Deze OST zou ik zeker downloaden ( kopen :? )
    Replay : Kan ik natuurlijk nog niks over zeggen aangzien ik hem nog niet heb uitgespeeld
     
  13. Dayuum

    Dayuum Guest

    MMarsu na de 4de assasination worden de guards een stuk moelijker en sterker en slimmer en steeds beetje meer per assasination
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt gehad, is ook niks aan om te doen, het coolste is om gewoon free runnend weg te rennen en dan alle mensen die op straat lopen springen om die guards hun nek om ze tegen te houden jou te pakken. 8)
    Combat is wel veel van hetzelfde maar is niet zo erg omdat (iig hoe ik het speel) het niet erg vaak voorkomt, meestal kill je een paar man en ren je zo snel mogenlijk weg anders komen er teveel guards.
    Die je dan weer opwachten aan het eind van de straat. :+

    Top game imo. :)

    //Wat trouwens ook heel cool is, je hebt bijna nooit foutte animaties, alles gaat lekker en niet zo erg als ze zeggen in GT review (dat hij door de muur gaat)
    Hij loopt echt super glad overal door/overheen.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  15. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup postte ik vorige pagina al }:]
     
  16. Dayuum

    Dayuum Guest

    Davy heb je de flags en templars ookal?
    En hoe is de replay value?
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    Dit is idd helemaal waar. Ik ben nu al best ver, heb al verschillende delen van de steden vrijgespeeld. En tering het word me steeds pittiger. Een achtervolging van 10 min leverde me een archievement op. Ze komen ff met 10tallen bewakers om me heen staan, waardoor ik al snel moet vluchten want killen lukt gewoon niet. Maar wel erg vet. (en guards vallen WEL met meerdere gelijk aan, en niet 1 voor 1 zoals sommige reviews zeggen)

    Mijn mening is dat IGN absoluut niet de game heeft uitgespeeld. Ze sommen alleen de minpunten op. Maar als ze eens verder spelen dan hun neus breed is dan komen ze er gauw achter dat die kleine minpuntjes helemaal niks voorstellen vergeleken met de vele pluspunten.

    En ik wil ook dit even rechtszetten. Als je langzaam naar een guard loopt... en er staat een andere guard 3 meter verder te kijken en je steekt die pin door zn keel, dan blijft hij nog even staan, jij kan rustig weglopen, en de gast zakt in mekaar... DAN pas als die andere guard ziet dat hij dood is gaan ze alarm slaan. Dus het is gewoon sneaky killen.

    Er is 4 jaar aan deze game gewerkt, en dat is te zien. Ik vind dat de game de hype meer dan waar heeft gemaakt. Iets wat ik alles behalve van halo 3 kan zeggen. Als de pu de game echt de 99 heeft gegeven, dan is dat alles behalve overdreven.
     
  18. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel zelf maar de eerste 5 uur gespeeld. Nadien doorgegeven aan een collega die meer tijd had voor de review.

    Ik quote even mijn collega:

    "Daarnaast heeft deze game ook geen noemenswaardige replay value. Natuurlijk zal iedere moord anders zijn, de verhaallijn blijft relatief rechtlijnig."


    Wij dus duidelijk wel!
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps. :)
     
  20. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga hem toch gewoon halen boeit me niet of hij nu een 7/8/9/10 of wat dan ook krijgt ik ga hem gewoon halen morgen/overmorgen en dan zie ik wel wat het is vind ik het niks ruil ik de game gewoon of zo :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina