Hee ff een vraagje, kan net niet insignen op me xbox360 met mijn gamertag... meer mensen hier last van?
same here...xbox live erg traag, wanneer ik een bericht aan iemand uit friendslist wil sturen loopt xbox vast, xbox.com/nl doet het niet, hotmail.com doet het bij mij ook niet...vreemd ik woon in breda en heb als provider planet internet, jij misschien ook een kpn provider ?
Speelde net gewoon perfect CoD4 Online. Geen problemen met Internet. Heb Chello, bagger internet het goedkoopste iets van 10 euro.
Ik hoor net van mensen (via xbl) dat het een beetje kut gaat via xbl... Dus er zal wel iets mis zijn.
Planet/KPN Kan het kloppen dat jullie Planet of KPN als provider hebben? Zie http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2582600#post2582600 Ik heb ook KPN als provider, en zowel gisteren als vandaag problemen xbox live. Uiteraard was ik verbaasd dat sommigen uit mijn friendlist geen problemen hadden. Dus waarschijnlijk ligt het niet aan xbox live maar bij de internetprovider.
echt vaag, kan ook al 2 dagen nauwelijks online, de ene keer doet tie et, en daarna flikkert ie er me er uit?
oh doet ie het nu weer dus? heb het nog niet kunnen checken... Als ie het doet kan deze natuurlijk weer op slot!