Project Gotham Racing 'tips' topic :)

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 19 mrt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    ben lui

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Weten we.

3. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maken jullie Powerslides mij wil het niet echt lukken, ik heb het met gewoon remmen geprobeerd en met de A maar het wil niet echt lukken, ik kan geen goud halen op het begin moet ik dan w8en tot ik nieuwe wagens heb??

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    duurt echt lang voordat je dit uit hebt. Heb pas een corvette... Level 8, en alle quik races gehaald ( een niet goud) Tips, nee de codes weten jullie toch wel, maar das niet leuk
    codes: alles halen= nosliw

5. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt gewoon w8en op snellere wagens. Maar heb wat gespeeld en heb nu maar 2 of 3 bronzen en ben net begonnen met San Fransisco

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet niet proberen meteen goud te halen, gewoon rustig aan verder de hoofdstukken doorlopen en later terugkomen met een snellere auto.

7. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd, gewoon later met je F50'gje alles goud halen un KC, arcade en Quick Race. Nou hier hebben jullie nog een tip van de Wannabee-PGR-XBW-Master himself (ja ik dus):

Haal alles goud in Kudos Challenge (is te doen) en je zult infinite jokers krijgen. Niet dat je daar nog wat aan hebt want als je het met die jokers over de Kudos 500 000 schopt (ja dat heb ik) krijg je niks anders aan een bonus of iets dergelijks, dus dat slaat nergens op...

Ik probeer nu nog alle Medal Pursuits te halen maar dat is pas echt rete moeilijk, heb er pas 5 op goud, rest zilver en brons...

Laatst bewerkt: 24 feb 2003
  8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die nosliw code werkt niet ?!

9. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, maar persoonlijk vind ikn het een beetje triest als je met codes een spel speelt, zeker met zo'n ubercode...dan verneuk je voor jezelf toch heel de experience?:{

10. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, ik heb gewoon geen tijd (en zin) om PGR ZO vaak te spelen dat ik alle auto's zonder cheats haal....

Zoals je weet is het nml. ERG moeilijk na een poosje, en ik heb nog zat andere spellen en bezigheden waar ik ook tijd in wil steken..

Dus waarom zou ik geen cheats mogen gebruiken ?

11. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    we zeggen ook niet dat je ze niet mag gebruiken, we raden je alleen aan eerst het spel te halen en dan te cheaten. Dan kan je zeggen: Ik heb al die auto's gehaald enzo.
    Ik vindt dat als er cheats in een spel zitten er 1 punt moet worden afgetrokken bij een review...

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    WTF? Cheats in een spel en dan een lager cijfer geven? Cheats zijn er soms voor de leuk, en soms voor de nep (zoals hier) maar het is de keuze van de consument zelf of die cheats gebruikt de ja of de nee. Dat maakt een spel er niet slechter op.

Sowieso; Hoe triest ben je als je in PGR cheats gebruikt? Dan is er echt geen zak meer aan.

13. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een profiel aangemaakt met Nosliw om in de multiplayer vette auto's te hebben. Ben niet echt goed in t spel. Maar de singleplayer speel ik gewoon zonder codes.

14. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    sorry, kwas ff onduidelijk.
    cheats kan/krijg je pas als je het spel hebt uitegespeeld ofzo.

15. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    edit: sorry dubbelpost, kan een mod hem ff deleten?

thnx

Laatst bewerkt: 1 mrt 2003
  16. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh, dat kun je zelf ook. edit->vakje aankruisen en dan delete

17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Hoe triest ben je als je zulk soort uitspraken doet..

Iedereen bepaalt lekker zelf of ie wil cheaten of niet, ik heb veels te weinig vrije tijd om de IMO extreem moeilijke latere levels van PGR te halen, dus wil ik een cheat gebruiken om alle auto's te hebben om in multiplayer te racen....

Maar goed, waar maak ik me eigenlijk druk om

18. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een cheat waarbij ik eindelijk eens win van mijn kleine irritante broertje... Bijvoorbeeld punaises op de weg die alleen schadelijk zijn voor player 2, en dat zijn banden dan lekschieten en hij allemaal salto's maakt. En ik gezellig na 1 rondje met 900 Kudo's (zoals gewoonlijk) over de eindstreep...

19. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mijn probleem dus! Ik probeerde het laatst bij een vriend, maar het werkte niet, maar dat zal wel hieraan gelegen hebben. Voor de mensen die anders gaan zeuren: ik deed het alleen om met de autos die ik al had gehaald te kunnen racen, ik heb geen memory card.

20. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    kijk kijk....dit is een topic waar ik iets aan heb, tijdens het wachten op mijn live kitje...

las dat vanmorgen, en heb sindsdien aardig wat meer gouden medailles gehaald met mijn favorite New Beetle :9

effe over cheaten: moet ieder voor zich weten....zelf vind ik cheats het spel compleet verneuken....... Waarom zou ik het spel dan nog kopen, als ik het toch met cheats uit ga spelen......

Voor online gaming mag cheaten compleet uitgebannen worden... die kloothommels die online cheaten verneuken het voor iedereen......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina