qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je er wel heel veel voor over:D
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    De PC servers zijn inmiddels gefixed, zal ook wel snel gebeuren op de 360.
     
  3. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    guildknop??!!:confused:
     
  4. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    vriende inviten etc. ;)
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ow de guideknop die dikke :9
     
  6. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de server gefixed,of er zijn gewoon weinig mensen online maar hij doet het iig weer. See you on Live
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er morgen half 1 online? Want dan kan ik eindelijk spelen! Dus bereid je maar vast voor op een pak slaag (Door iemand van lvl1 met een M16A4 zonder Red Dot :9). Al heeft dat gamen op de pc m'n spel niet goed gedaan denk ik.
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    w00p net alsof dat niet lukt wil je zeggen? Na 3 potjes heb je je Red Dot unlocked en het enigste dat je dan achterloopt op de rest van Xbox Live is de 3x Frag Perk en een Desert Eagle.
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, die 3 frag hoef ik denk ik niet, je hebt ook een stunner nodig, zodat ze niet weg kunnen rennen van granaten van de rest van het team :). M16A4 was wel m'n favo wapen in het begin van de beta. Die soort Garand lijkt me ook wel chill, heb em op de PC bijna.
     
  11. InteraXz

    InteraXz Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de M14 bedoel je! Heb ik net maar hij valt tegen zonder scope erop dus gewoon droog zeg maar! Maar met red is ie swaar fijn! Enige nadeel lijkt wel als je je eerste kogel mis schiet dat de andere ook niet raak zijn maar als je eerste kogel raak is zijn de andere ook raak dus je moet opnieuw snel inzoome als de eerste mis is !:)
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nah de M14 is poep, hij is er (net als de MP44) ingestopt om de COD2 fans over te halen om COD4 te gaan doen (net alsof we overgehaald moeten worden XD), het is alleen jammer dat dit spel niet meer gebouwd is op de CoD2 wapens. Het is fast-paced automatics op het moment, je moet op een bepaald niveau kunnen bursten/sprayen en (soms) de G3 maar vooral de M14 vallen hierbuiten.

    De M16 / G36C zijn de 2 sterkste wapens, op de beta was het M4 / M16 maar de G36C topt de M4 dus. Het verschil is dat de ene semi-auto en de andere full-auto is, voor de rest dragen ze allemaal evenveel ammo.

    De 3x Frag perk is handig, je kiest namelijk naast je primaire en secundair wapen een type granaat, en dán op Perk 1 kies je de 3x Frag. Vooral handig op HQ matches.

    WTF ?

    Als je je eerste kogel mist dan beweeg je je crosshair toch gewoon om de 2e kogel te raken.
     
  13. FuSionZ

    FuSionZ Guest

     
  14. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
     
  15. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een paar vragen over cod4 en dit leek me beste topic om te vragen omdat ik weet dat jullie die game competitief spelen. Speel nu halo 3 maar ben meer van de realistische games dus wil misschien toch cod4 gaan spelen. Hier de vragen dan:

    -Staan de grenade launcher uit tijdens clanmatches, kan je ze iig uit zetten?
    -Hoe is verhouding rushen-campen, is het niet te makkelijk om te campen?
    -Sniper niet overpowerd doordat je geen headshot hoeft te schieten?
     
  16. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    1. De grenade launcher is een zogenoemde perk die je aan en uit kan zetten als speler zelf.Ze geheel uitzetten in de game is niet mogenlijk.

    2. Voor een goede strategie heb je zowel beide nodig lijkt mij maar in elke game heb je dat wel kzie eigenlijk niet waarom campen hier makkelijker zou zijn als bijv in halo...

    3. Veraf is de sniper erg relaxed maar zodra je close combat bent is het echt puur skill/geluk mocht je het winnen van bijv assault rifles
     
  17. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Al ga je dus in closecombat campen met grenade launcher win je altijd...
    2. Met cod heb je maar 1 schot nodig en kan je liggen in het gras.. ik snap dat je ook wel kan campen met halo maar met cod heb je er veel meer voordeel mee.

    Ik heb de beta gespeeld en vond toch dat grenade launchers en sniper overpowerd zijn. Die wapens verpesten het hele clan gebeuren lijkt me.
     
  18. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Nee echt niet echt heel weinig mensen gebruiken de grenade launcher omdat die een zogenoemde perk inneemt die je eigenlijk wel beter kan gebruiken. En echt close combat met een grenade laucher is echt niet relaxed vere van zelfs.

    2. Wel en niet mee eens kzie niet veel mensen online die de sniper echt veel gebruiken al is hij zeer efectief.Tgaat er bij de sniper om of je er goed mee bent of niet en welke sniper je hebt want niet elke sniper is waar je ook schiet 0ne shot one kill...

    Je moet ook begrijpen dat in de beta de levels beperkt waren dus ook de perks in de full game is dit niet zo en geloof mij als je eenmaal wat levels hoger bent heb je betere perks dan dat je in de beta had.
     
  19. Gimbly

    Gimbly Guest

    1. als je de granade launcher tedicht bij schiet ontploft ie bijna nooit want dan heeft ie daar de tijd neit voor.
    Dus dan helpt ie niet alleen als je echt op ze lichaam schiet of van verweg maar het word niet vaak gebruikt dus maak je daar geen zorgen om.
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Waar heb jij het nou weer over? Ik heb het over Primaire en Secundaire wapens als in een Assault Rifle en een Handgun, ik heb het niet over de Overkill Perk?

    En btw who needs Stopping Power als je een M16 én een Auto-Shotgun kunt dragen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina