1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    en wat als het bestand 865 mb is?:+

    EDIT: heb videora gedownload, en hij is nu aan het converten, benieuwd wat er uit gaat komen:)
    tnks voor de hulp guys:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  2. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Bij iTunes worden de laatste 5 seconden van een liedje als het ware geskipt en gaat hij over in het volgende liedje. Kan dit uitgezet worden, en zo ja hoe ? :9
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij je instellingen. Zie onderstaande plaatje (wel van de Mac versie, maar de windows versie moet het ook hebben). Het bovenste vinkje moet in ieder geval uitstaan.

    [​IMG]
     
  4. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt _O_.
     
  5. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je bij de touch nog steeds je muziek van limewire en muziek dat iemand je gestuurd heb op de touch plaatsen
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    1.1.2 voor iPod Touch beschikbaar. Wat is er nieuw? :eek:


    Edit: w000t!! Kalender werkt nu !!! :D

    Edit2: Ik weet niet of dit al zo was: Maar het scherm roteert nu ook mee als de "Home" knop aan de linker kant zit! Of als je hem ondersteboven houdt. Het kan zijn dat dit al zo was, maar dat ik het nooit geprobeerd had ofzo. :p
    Nvm, is alleen bij foto's zie ik. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat laatste was altijd al:p. Met Safari werkt dat ook.
    Maar serieus, kalender werkt nu? Hmmz.. nu nog al die andere apps 'legaal' er op en ik ben een tevreden man:p
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oki ik moet nieuwe mp3 speler of naja moet...zoek er 1...is de I-pod touch aan teraden? Is wel een duur ding...maar wat krijg je er allemaal voor? En is zon touch screen niet erg gevoelig of beschadigd die niet snel? *zal vaak in binnenzak zitten van jas*
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Is maar net hoe je ermee omgaat :)... mijne is nog steeds als nieuw en heb 'm toch alweer een tijdje :).
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik wil ook zo`n Ipod Toch kopen. Zit alleen ook te twijfelen.. Is het echt een goed ding en is hij zijn geld waard?
     
  11. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is iPod niet Ipod of I-pod :'-( . Maar het is maar net wat je wilt . Wil je veel opslag moet je de Classic nemen. Wil je klein en toch video's , dan is de Nano een goede keus . En als je iets nieuws wilt , touchscreen en een lekker groot scherm moet je de iPod Touch nemen. Overigens de voorkant van de iPod Touch is krasvrij , de achterkant echter niet . Maar je kunt natuurlijk een hoesje gebruiken om dit tegen te gaan . Of niet , maar dan zit je met krassen. :+
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb hem vanmiddag gehaald:9

    Wil hem wel jailbreaken... maar kan iemand mij vertellen hoe dat moet? Kan wel dingen op internet vinden, maar niet echt duidelijk en in het nederlands..
    Of mag dat hier niet besproken worden:confused:
     
  13. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er ook aan te denken om zo'n nieuwe versie Nano te kopen, maar nu hoor ik erg veel verhalen over dat i-tunes erg onduidelijk is/werkt.
    Wat zijn jullie meningen hierover?

    Edit: Is het mogelijk gedownloade muziek (van bijvoorbeeld Limewire) op de iPod te zetten?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja dat kan je gewoon afspelen... Anders zou het wel heel erg zijn... ! Dan zou niemand dat ding kopen!
     
  15. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezeur . iTunes is het beste programma om je muziek en iPod te beheren. Natuurlijk kun je ook je eigen muziek dus ook gedownloade muziek op de iPod zetten.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan er ook cd's mee rippen.
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap het probleem niet zo van iTunes. Je kunt het nu toch al gratis downloaden van de Apple website, dan kun je toch meteen zien of het wat is?

    Natuurlijk is het anders dan winamp of windows media player, maar je moet ook niet verwachten dat het hetzelfde is ;).
     
  18. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee natuurlijk niet maar ik hoor de verhalen van veel mensen die iTunes niet begrijpen, het zou te ingewikkeld zijn.
    Nu ben ik niet iemand die het na 1 keer proberen al opgeeft maar het zou fijn zijn als je meteen aan de slag kunt.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is echt zó simpel. Je kunt meteen aan de slag. :)
     
  20. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt voor alle reacties ik zal mn belevingen binnenkort wel posten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina