1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Football Manager 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Generation Tracks, 6 dec 2006.

  1. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee zit er niet bij helaas.
     
  2. Feyenoord-05-06

    Feyenoord-05-06 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook niet een update ofzo downloaden via XBOX live?
     
  3. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt football-manager 2008?
     
  4. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het de moeite om dit spel nu nog aan te schaffen voor de X360? of kan ik beter wachten tot FM 2008(Als die uberhaupt nog wel komt voor de Xbox 360..)
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    2008 komt 'ie pas..
     
  6. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het nog de moeite, daarmee bedoel ik, is het hinderlijk dat er geen nieuwe transfers zijn doorgevoerd, of kan je een update ofzo downloaden?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ondanks dat het gewoon niet hetzelfde is op de 360 tov de PC versie ga ik denk ik toch weer eens beginnen. 2006 was lange tijd mijn meest gespeelde 360 game. 2007 voor €5 opgepikt, maar die is een beetje in de vergetelheid geraakt.

    Nu ik bezig ben met de Football Manager 2011 demo op de PC begint het toch weer te kriebelen. En aangezien het op dit moment financieel niet zo slim is om FM2011 te kopen grijp ik terug naar deze. Geluk bij een ongeluk dat Gamemania 2 keer heeft geweigerd deze game aan te nemen. :+


    [​IMG]
    [​IMG]

    Iemand misschien nog leuke tips qua kleine clubjes? Zitten een paar achievements in die iets met promoveren hebben te maken. In competities waar ik normaal nooit speel. :mad:
    En misschien nog wat verborgen talentjes? O-) (trouwens jammer dat je in de NL competitie nooit awards als Manager of the Month ed. hebt. Mis ik toch wel altijd)

    Ik weet iig nog dat FM 2006 soms heel traag kon zijn, dus ik hoop dat door 2007 te installeren het wat beter speelbaar is. Het zal al genoeg geklungel worden met de controller dus ik heb die extra frustratie van de laadtijden niet nodig. :p

    Ook misschien nog iemand die beide games heeft (2006 en 2007) en misschien kan zeggen welke uiteindelijk beter is? De geupdate spelerselecties doen er immers niet meer toe, ik wil gewoon de betere game.

    (ja, een grote kick voor een game die niemand speelt, maar daar maal ik niet om ;) dan maar een relatief lange post gemaakt zodat het lijkt alsof ik iets toevoeg. :+
    Antwoorden die ik verwacht: 0)
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, lekkere bump Dulle.

    Om een beetje een antwoord te geven: google gewoon eens even met jouw vraag. Dat heb ik zelf ook wel eens gedaan om leuke clubs te vinden in een FM-game. Genoeg te vinden denk ik.
    Qua talenten is het vrij makkelijk om te vinden. Kijk naar hedendaagse spelers van een jaar of 20-22 oud die je goed vindt. Grote kans dat ze in FM2007 grote talenten zijn...
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat heb ik ook vaker gedaan via Google, maar wilde het hier eens vragen. Aan de 10 pagina's te zien zijn er wel mensen die het hier hebben gespeeld, dus misschien dat iemand me wat tips kon geven.
    En het is toch soms wat te stil op XBW. :+

    Als je altijd alles via Google zou doen zou XBW niet eens meer (hoeven) bestaan. :p Dat willen we niet hebben, toch? :cool:
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    True, true.

    Ga dan eens kijken in de lagere klassen in Engeland. Notts vind ik zelf altijd erg leuk, een club met heel veel ambitie. In Spanje speelde ik altijd met Real Betis, niet te verwarren met Sevilla overigens. Hebben een paar leuke talenten rondlopen en een paar oude rotten. Leuke balans in dat team, ook weer met genoeg ambitie.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Vind zelf Hellas Verona een leuke club, met op zich vrij goede spelers! Volgens mij spelen ze Serie C1 in Italie.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    thnx @ beide. Had geen antwoorden verwacht. :eek:

    Krijg je in Italië ook wat leuke Manager of the Month-achtige awards? Geen dealbreaker als dat niet zo is, maar het is wel altijd een leuke extra. Vooral als je bij een mindere club zit kun je op die manier toch nog wat mini prijzen pakken. :p
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Weet ik eigenlijk niet, heb al een tijd lang niet meer een team in Italië gehad.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dacht van wel Dulle. Not sure though. Ga je niet verder met FM2011 op pc?!
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jawel, maar dat is alleen maar een demo. Die zal maar 1 seizoen duren? En heeft een beperkte spelersdatabase.

    Dit is tenminste een full game. :)
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Koop je de full game toch?! €20 bij Zavvi geloof ik...
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de laatste tijd al te veel geld uitgegeven aan games. :+ Vandaar dat ik dat nu (nog) niet doe.
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De demo duurt overigens maar een half seizoen;)
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn andere manieren om aan deze game te komen he :) Niet altijd even netjes, maar tot de tijd dat je weer geld hebt misschien wel een oplossing?!
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    I know, maar dat doe ik liever niet. iig eerst maar eens kijken hoeveel ik me ga ergeren aan de 360 versie. :+
     

Deel Deze Pagina