1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Die krijg ik binnenkort ook opgestuurd ivm aanschaf nieuwe Sony full hd tv! Hoef ik ook niet meer bang te zijn de goede games op dat platform te missen. Of Blu-Ray films. Doe gewoon met alles mee :)

    Ga trouwens ook de HD-DVD's voor de aktie bestellen, doe het samen met mijn zwager dus we kunnen 10 films uitzoeken! En dan ruilen natuurlijk. Ben benieuwd hoe lang het duurt eer iedereen ze binnenkrijgt.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mijn formulier is inmiddels 2 weken geleden verstuurd. Dus feitelijk zouden m'n films over 2 weken opgestuurd moeten worden. Verwacht ze begin December binnen.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Tof. Ben benieuwd wat je van je films vind. Hoe vond je The Holiday trouwens?

    @Fireballs: ga ik eens zoeken die film; ben benieuwd!
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    The Holiday is echt een superfilm! Je kunt hier HD natuurlijk niet echt mee testen. Maar het zag er allemaal net wat lekkerder uit dan een normale DVD. Ook het verhaal was heel goed.
     
  5. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom is de keuze op hd dvd gebied nod steeds zo klein? de keuze is zoveel meer op bleu ray. komt daar nog verandering in?
     
  6. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit omdat de meeste filmstudio's eerst voor BR kozen meeste deel is nu over gestapt naar HD dus in de toekomst volgen er nog vele films
     
  7. ScoobX

    ScoobX Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Weet er eigenlijk al iemand of de actie ook naar Belgie komt. Op de site staat nog niets, maar op de nederlandse ook nog niet... dus...
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat weet niemand, en bellen heeft vaak ook geen zin. Die mensen van dat callcenter weten echt 0,0.
     
  9. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    lol inderdaad ik heb altijd het idee dat ik een of andere vent aan de telefoon krijg die alleen de gebruiksaanwijzing uit zijn kop kent in meerdere talen en voor de rest 0,0 van de taal beheerst:emo:
     
  10. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik n hd film kijk (norbit) krijg ik in het begin n groene streep op het scherm, verticaal. zijn er hier meer mensen die hier last van hebben?
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij nog nooit opgevallen, ik heb die dvd overigens niet. Wat voor een tv heb je en heb je de kabels al eens eruit gehaald?
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  13. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben n samsung le32r82b. heb het met vga en met hdmi kabel geprobeerd en heb met alle 2 problemen
    heb nu nog alleen deze film, dus kan nog niet vergelijken
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1

    Axelmusic.com heeft ook heel veel titels onder de 20 euro, zag net Blood diamond al, zodra king kong binnen is ga ik deze bestellen te samen met de Troy Directors Cut :)
     
  15. replaykill

    replaykill Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 HD DVD

    zie je erg veel verschil als de Xbox 360 HD DVD , gewone dvd's upscaled??

    en hoe zit dat met gebrande dvd's ??

    en dat upscalen moet je dat dan zelk kiezen in het menu ofzo , of doet
    hij dat van zelf??

    afz: iemand die graag een apparaat wilt hebben die dvd's upscaled
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je hoeft niet persé de HDDVD speler te hebben om DVD's te upscalen. Gewoon een VGA kabel kopen is genoeg.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    W00t @ Play.com is Planet Earth € 58,99. Weet iemand hoe dat trouwens zit met de verzendkosten? Is dat ook gewoon free delivery voor outside UK?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Play.com is gratis bezorging. Altijd. :)
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    bij www.hdmoviesource.com is hij $73 omgerekend 50euro... Daar komt dan nog wel iets verzendkosten bij. Heb zelf geen ervaring met deze webshop, maar op HTforum hebben een aantal mensen zeer goede ervaringen!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  20. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik m'n xbox met n hdmi kabel aansluit, upscaled hij de films dan ook of alleen met vga kabel?? ik las net hier boven dat hij dat wel met n vga kabel doet, maar weet het niet van n hdmi kabel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina