1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wat zijn die achtervolgingen vet! Net de 2e gast vermoord en daarna dus vluchten. Damn wat was dat vet,
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Best wel vaag gametrailers zegt dat een super verhaal heeft... en IGN zegt dat het een crappy verhaal is...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Slechte A.I. volgens IGN toch? MY ASS!!!!

    Ik viel een guard aan en die kwam op me af, en het duurde niet lang en toen kwam er een hele zooi guards aan, ze achtervolgden mij vrijwel overal. Op een gegeven moment stond ik op een dak en die gekken kwamen gewoon omhoog via de ladder, ze bleven niet dom beneden wachten ofzo. En toen ze mij uiteindelijk bijna van het dak hadden gemept (ik hield nog vast aan de rand) begonnen ze te schoppen en slaan op mn hand . Gewoon geweldig dus. De vijanden zijn echt etters, en dat is een goed teken.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Vind het wel grappig dat die guards ook stenen gooien. Probeer je ergens op te klimmen gooit er een guard een steen tegen je, pleur je weer naar beneden ^^
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb jij niet zoiets van: ik ga hem niet in 1 keer uitspelen wanta dat is zonde van me geld en b dan heb ik de komende tijd geen asassins creed meer?
     
  6. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog genoeg te doen in de steden: ik kan de vlaggen gaan zoeken, ik kan voor all viewpoints gaan. Ik kan alle mensen redden die worden belaagd door guards. Ook moet ik nog alle 50 templars killen. En volgens mij kun je de missie's overdoen met full dna.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd die gasten hunten je down als de motherfocker. Ook als je op een paard zit gooien je ze dr gewoon af met stenen. Stelletje klootzakken. hahahaha
     
  8. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het dus zo dat als je op blend drukt ze je meteen kwijt zijn?
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee man als je in rood geknipper zit moet je ze eerst afschudden. Dan wordt het geel geknipper en moet je verstoppen. Wordt het blauw ff wachten en dan ben je ze kwijt.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    fuck om morgen Assassin's creed te krijgen moet ik thuis zijn want hij wordt verzekerd verstuurd :{ ik voel me opene een beetje ziek :9
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ahaa.. ik snapte het al niet .. ik ben net begonnen met de game .. en ik kwam buiten voor het eerst op het paard .. en werd idd aangevallen door die gasten !

    maar wat ik wel nep vond is dat er van die blauwe muren stonden ..met memory not availible ofzoiets
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Boh ik moet hem morgen echt halen!


    Maar oke nog eens dan maar, ik heb die tin case gekocht, pre-order dus, als ik daar morgen mee naar MM ga, wat heb ik daar dan aan, krijg ik dan korting, of weet ik wat?
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha :thumbs:
     
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij mij precies hetzelfde. Ik had even gemaild of het kon dat ik een briefje op het raam plakte dat de postbode hem gewoon bij de buren afgeeft of toch gewoon door de bus gooit en ik kreeg als antwoord dat het dan gewoon goed zou moeten komen. Misschien heb je hier wat aan.
     
  15. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu sinds vanmiddag een uurtje of drie.. Kreeg een mailtje dat ik m'n pre-order (die al 3 maanden staat oid) kon ophalen. Was niet bij een grote keten oid, dus..

    Verder, supervet. Ben pas net in Damascus, maar toch echt heel vet.
     
  16. joshtitulaer

    joshtitulaer Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    HEB HEM!!! BY DYNABITE IN VENLO!!!!!!! Vandaag al in de verkoop gedaan!!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat eerste gebied helemaal in het begin...dat is toch niet eens een van die 3 steden? (kan je nagaan )

    Iets wat IGN zei en wel beetje gelijk in heeft is dat het vreemd is dat alle guards net zo als Altair zijn, ook allemaal pro- free runners lijken het. Maar hey...ik heb de vijanden liever ietsje te slim en teveel op mij lijkend dan dombos zoals je in Tenchu:Wrath of heaven bijvoorbeeld hebt ( viel je een vijand aan, sprong je een dak op, direct boven hem, de lul zag het in principe gebeuren..zegt die guard ..." damn where is he" .
    Ik bedoel maar....in Assassin's Creed is dat het tegenovergestelde :p

    dus FUCK ign.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  18. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Net effe nog bij MM in Den Haag opgehaald (uiteraard 49 euro), dus voor diegenen die het nog niet wisten... je hebt nog een half uurtje.
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je '' half uurtje '' is die actie alleen vandaag nog dan? want ben van plan toevallig morgen naar de MM te gaan in den haag...
     
  20. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet meer wachten. Morgen valt 'ie in de bus! 2 cijfers gezien, een 9 (gamespot) en een 7,7 (IGN) en ik denk dat de 7,7 een beetje aan de lage kant is. En ook al is de game een 7,7 , dan is ie nog vet genoeg voor mij om er geen spijt van te krijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina