1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    Is 5 vs 5 leuk? of word het na een tijdje saai?
    5vs5 is de reden waarom ik fifa 08 wil kopen
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    5vs5 is geweldig! Het is echt heerlijk om de perfecte voorzet te geven waardoor iemand kan scoren. Of natuurlijk zelf een prachtige goal scoort en dan in je headset hoort: "yeah!! great goal mate!!"

    :cool:
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het snel saai worden, simpelweg omdat het unranked is en ik niet een yess! gevoel kan krijgen als ik scoor. want het maakt niet uit of je wint of verliest.
     
  4. Merijn82

    Merijn82 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik met name storend vind is dat iedereen voor eigen succes gaat. Er wordt veel te weinig gepasst, alleen maar gepingeld. Zo frustrerend
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind ik wel meevallen. Ben eigenlijk nog alleen maar mensen tegengekomen die goed samenspelen. Als jezelf ook goed passed, dan doen hun dat ook.
     
  6. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik vond de Pro evo demo veel beter maar ik hoor dat er veel problemen zijn met live en dat iedereen barcalona kiest

    En spelen veel mensen 5vs5 of moet je wel een tijdje wachten?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Binnen 2seconden zit je in een game.
     
  8. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Quick game en je bent zo in een game met vaak al een stuk of 8 mensen, dus lang wachten is het niet.

    Ga je zelf een room kiezen, dan kan het een tijd duren omdat alles dan van je luck afhangt (hoeveel mensen er zijn in de room die je kiest, of er mensen weggaan, of er een irritante mongool tussen zit die maar niet op a drukt zodat de rest op hem wacht, etc...).
     
  9. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Online vind ik de game echt heerlijk vet. Lekker snel een tegenstander en het is gewoon veel leuker om iemand echt te mollen dan dat je de computer molt. Ook die manier van verkloot en 0.5 sterren team toegepast en ben nu druk bezig de 10x scoren achievement te halen. Anders is het gewoon niet te doen voor mij :9
     
  10. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet welk programma goed is voor .flv te converten
     
  11. Dayuum

    Dayuum Guest

    Wat heeft dat met fifa te maken?:{
     
  12. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    de filmpjes die je kan uploaden kan je downloaden op esportsfootballworld.com maar die zijn in .flv
    ps iedereen de nieuwe uitshirts van oranje al gezien zwaar lelijk op knvb.nl kan je ze zien
     
  13. Dayuum

    Dayuum Guest

  14. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    da gaat nie want het is nie zoals youtube die filmpjes hebben geen url ofzo
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  15. Dayuum

    Dayuum Guest

    waarom krijg ik hetzelfde aantal punten als ik win wanneer ik verlies?
     
  16. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn Experience point.. dus ookal win je krijg je hetzelfde als dat je verliest hoe meer punten je hebt hoe meer games je hebt gespeelt seg maar.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nog 2 vraagjes:

    -Als je in die career, de spelersontwikkeling AAN-zet, gaan die jonge talenten (zoals Theo Walcott en Dos Santos) vooruit met hun stats?

    -Of word bij spelersontwikkeling AAN, gewoon die Experience points meteen verbruikt?
     
  18. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm.. als je het op aan zet gaan ze voorruit met hun stats en daarvoor gebruikt hij je punten die je verdient per game bij career.
     
  19. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FIFA 08 al een tijdje. Heel goed spel! veel verbeterd t.o.v 07. 5 tegen 5 is wel leuk, tenzij je bij mensen zit die zelf gaan pingelen. Wat mij opvalt na zo'n 10 potjes online dat de score altijd wel meer is dan 6 goals....
    Trouwens, Be a Pro kan je alleen maar losse wedstrijdjes spelen toch?

    Ps, is er trouwens iemand die de secret achievements weet? ik ben hem zelf nog niet tegengekomen.....
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  20. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag de xboxworld competitie maar je moet er een wachtwoord voor invoeren... Welk wachtwoord is dat???? Stuur me het anders via PM
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina